2025. December 21. - Tamás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csoki73 | 2013-08-17 20:48

Tisztelt Mazda-auto.Nekem egy olyan problemam van amira a szerelo azt mondta hogy mazda betegseg.Van egy mazda6 disel autom menet kozben olyan bugo hangot erzek mintha kotyanna valami a jobb elejenel.Mind amikkor feltengelyes lenne de nem az mert azt meg nezetem.Remelem enyibol tudtok nekem mondani valamit.

gigazo | 2013-08-17 18:05

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem, a  2.0-s benzines motor hoszbordásszíj feszítő görgő kioldásához van valami speciális szerszám? Mert az istennek sem tudok rájönni, hogyan lehetne oldani a szíj cseréje miatt.

 

 

DanielOniga | 2013-08-17 13:18

 Hello a problemam a kovetkezo sajnos az alapjaratot az auton nem tudom es nem tuddjak bealitani vagy 450 vagy 1050-en al es sajnos 450-en eleggeg reszket 1050-en pedig tul nagy nyilvanvalo szeretnen tudni hogy mennyi a normalis alapjarat es esetleg egy tippet mi lehet a balya az autonak mert a test-en nem mutatot ki semmifele hibat az autom egy 2005-os mazda 6 2.0 literes benzines .Elore is koszonom .Szep napot.

Modena2 | 2013-08-16 19:02

 Sziasztok.Tudna segiteni valaki vezérműszíj ügyben,van egy kombi 6-os 2.0 diesel 143Le GG1-em,és a vebes boltok kétféle szíjat adnak be 150,és 153 fogast és nem tudom melyik valo rá,elöre is kösz a segitséget.Csaba Ja 2006/5 évj  váltás elötti DPF-es

mazda-auto.hu | 2013-08-15 14:12 dana részére

 A gyári az 89162,-Ft. A gumihengerek a futómű keltette rezgéseket, zajokat csökkentik. Külön is rendelhetők. A felső lengőkaré 8250,-Ft.

dana | 2013-08-15 12:44 dana részére

Még egy olyan kérdésem lenne, (csak kíváncsiságból) hogy az első futómű felső lengőkaron található gumihenger és az alsó, első lengőkaron az autó orra felé található gumihenger mi célt szolgál? Valamilyen csillapítás miatt van rajta? Az alsó nekem eléggé viseltes, félig le is van szakadva. Ennek a hiánya (ha leszakad) milyen problémát okozhat?

 

Köszönöm

dana | 2013-08-15 09:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát!

 

Akkor érdemesebb lenne kompletten kicserélnem az egész lengőkart.

Gyáriban milyen árat kóstál egy ilyen?

 

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-08-15 08:09 girnyooman részére

 A méretei megegyeznek a két tetőkárpitnak. 

mazda-auto.hu | 2013-08-15 08:08 man200 részére

 Egyik végénél egy határozott rántással el kell kezdeni felszedni. Ki fog pattanni.

mazda-auto.hu | 2013-08-15 07:57 dana részére

 Gyárilag nincs külön gömbfej, és talán ez nem véletlen. Több utángyártott darab egyszerűen lötyög a kipréselt gyári gömbfej helyén, így külön rögzítést igényel, illetve elkerülhetetlen a futóműállítás.  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó