2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sanyo0318 | 2013-08-31 22:15 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő!

A napokban vásároltam Önöknél a diesel 6-omba egy nyomásszabályzó szelepet, amely beépítésre került az autóba, és a hiba elhárult.

Ezuton is szeretném megköszönni a segitségét . 

Tisztelettel: Bacsó Sándor 

mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:52 gulyas_peter részére

 Erre a kérdése nemrég válaszoltam. Igen, minden befecskendező ki-be szerelés után érdemes a hengerteljesítmény korrekciós programozást lefuttatni.

 

Valamennyi esély van rá, de nem sok.

mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:50 SargaRigo részére

 1. Nem, a számítógép kalkulálja.

2. Talán ha az európai Mazda IDS diagnosztikai program képes azonosítani az autót, akkor van rá esély. Nem tudok ilyen...különböző gombokat nyomogatós...átállítási lehetőségről, de ettől még létezhet.

gulyas_peter | 2013-08-29 13:01

 Tisztelt Mazda-autó!

 

Ultrhahangos tisztítás után újra kell e programozni a befecskendezőket?

 

Illetve ha magasabb a résolaj szint 2 befecskendezőnél, (a mazda befecskendező korrekicós program nem ment végig rajta) segít-e rajta az ultrahangos tisztítás?

Válaszát előre is köszönöm!

SargaRigo | 2013-08-28 17:40 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

 

Ha jól sejtem a másik két kérdésem megválaszolatlan marad?

(egyik a fogyasztásmérésre vonatkozik (átfolyásmérős, vagy másképp),  a másik pedig a szervízkönyvre)

Közben akadt egy harmadik kérdésem is, nevesen hogyan lehet átállítani az órát mph-ról km-re?

mazda-auto.hu | 2013-08-28 13:39 SargaRigo részére

 Gratulálunk, és köszönjük a visszajelzést!

SargaRigo | 2013-08-27 18:40 dana részére

Onnan jött, de nem ázott, csak kifosztották. Csípőfogóval. Lenyúlták a BCM-et, a bal ülést, a bal oldali kárpitot, meg a jobb tükröt. Fogtam is a fejem. Most, hogy felújítottam röffen pöccre, és hasít mint a szél :D

SargaRigo | 2013-08-27 18:36 mazda-auto.hu részére

 Meglett a hiba!

 

Két vezeték volt elkeveredve! Szépen elindultam a kapcsolótól, és visszakövettem a vezeték útját! Az immo tekercsének  a fekete-kék vezetékével volt megkeveredve. Szerencsére a BCM-en a balra irány és a jobbra irány szomszédosak, így megtaláltam.

Most úgy tűnik, hogy minden rendben van már! Kopogjam le.. Abban a kábeldzsungelben nem volt egyszerű.

A másik két kérdésem továbbra is fennáll viszont!

dana | 2013-08-27 16:10 SargaRigo részére

Sargarigo!

Ez nem egy árvízben ázott autó? Onnantól kezdve 1600 baja lehet...

mazda-auto.hu | 2013-08-27 15:04 SargaRigo részére

 Természetesen onnan is kiolvasható, de az összes európai Mazda alvázszáma JMZ-vel kezdődik, így nem is tudom azonosítani az autót. Ettől függetlenül ritka, hogy egy autóból a BCM modul hiányzik. Ebből kindulva akár modul "kommunikációs" hiba is okozhatja az index hibát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó