2025. December 21. - Tamás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Mazda6 Skyactiv-D 2.2.
Kiváló eredménnyel zárta a Euro-NCAP töréstesztet az új Mazda6.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó










Fecó | 2013-09-18 19:59 leanykoncer részére
Bocsi!
Nekem is 143-as M6 van.És most "tölti" a 7-dik évét a napokban!Decemben cseréltem ki az akkut 6 év után(még működött,de mérések szerint nem volt ok).Ablakokat kellett tanítani újra,meg rádiót kellett állítgatni,és minden ok!
http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Yuasa-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206826
De ez is egy ok típus
http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Alphaline-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206580
dana | 2013-09-18 14:33 mazda-auto.hu részére
Befecskendezők nincsenek fellazulva. EGR-t direkt emiatt levakoltam.
Akkor ezt csak az alkatrészek egyesével való cserélgetésével lehet megtudni?
leanykoncer | 2013-09-18 14:16 mazda-auto.hu részére
Mivel még a gyári akkumulátor van benne és februárban lesz 7 éves, gondolom sanszos, hogy az akksit kell kicserélni. Ha igen, akkor mit javasol, milyet vegyek bele? A cserét simán házilag is meg lehet oldani? Szükséges emiatt szervízbe vinnem? (a computerbe nem kavar bele az akksi csere?)
mazda-auto.hu | 2013-09-18 14:14 dana részére
Bármelyik felsorolt alkatrész okozhatja, de EGR szelep is, de akár fellazult befecskendező is...stb..
mazda-auto.hu | 2013-09-18 12:23 leanykoncer részére
Az önindító nagy áramfelvétele miatt valószínűleg jelentős feszültség csökkenés van a rendszerben. Érdemes lenne pl. az akku-karosszéria testkábel csatlakozási pontját ellenőrizni, takarítani, de az is lehet, hogy csak az akku kapacitása alacsony.
dana | 2013-09-18 12:12
Üdv!
2004 évj. Mazda6 136LE Dieselem van.
A következő a problémám.
Gyorsításkor pl. 3-as fokozatban van hogy 2000-es fordulattól megindul az autó, van hogy 2200-tól, van hogy 2500-tól. Van hogy nagyon kormol, van hogy kevésbé. A turbo és az állító vákuumdob át lett nézve, az okés.
Kérdésem hogy ezt okozhatja a turbonyomás szabályzó mágnesszelep hibája? Vagy esetleg a MAF szenzor? Vagy az intercoolernél található hőmérséklet és nyomásérzékelő? Vagy együttesen az egész?
A vákuumcsövek át lettek nézve, vákuum mérve lett, jó.
A szenzorok ki lettek takarítva, de nem változott a helyzet.
Köszönöm!
leanykoncer | 2013-09-18 10:11
Tisztelt Mazda-Auto!
M6 CDH 2007-es évjáratú autóm van. Reggeli hideg indításkor, miután elaludtak az ellenőrző lámpák a műszerfalon, indítózás közben egyszerre világít az AIRBAG, a DSC és a kipörgésgáltó visszajelző lámpa. Ezt csak az indító motor működése közben tapasztaltam, nem tart tovább 1 sec-nél, és igazából nem indul nehezen az autó... Kizárólag hideg indításkor van, nyáron vagy melegebb motornál nem volt ilyen.
Mire utalhat?
Köszönöm válaszát előre is.
djjosy | 2013-09-17 22:48
Szigetszentmiklósi vagy nagyon közeli lakos ha van köztetek az irjon vagy hivjon 06-30-546-2823.Rendkivül fontos lenne nem Mazdáról vagy alkatrészről van szó......SOS!!!
Klevi99 | 2013-09-17 17:30
Köszönöm a válszt de használt érdekelne .
mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:47 Klevi99 részére
Egy pár gyári új 15066,-Ft.