2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-09-18 14:33 mazda-auto.hu részére

Befecskendezők nincsenek fellazulva. EGR-t direkt emiatt levakoltam.

Akkor ezt csak az alkatrészek egyesével való cserélgetésével lehet megtudni? 

leanykoncer | 2013-09-18 14:16 mazda-auto.hu részére

Mivel még a gyári akkumulátor van benne és februárban lesz 7 éves, gondolom sanszos, hogy az akksit kell kicserélni. Ha igen, akkor mit javasol, milyet vegyek bele? A cserét simán házilag is meg lehet oldani? Szükséges emiatt szervízbe vinnem? (a computerbe nem kavar bele az akksi csere?)

 

mazda-auto.hu | 2013-09-18 14:14 dana részére

 Bármelyik felsorolt alkatrész okozhatja, de EGR szelep is, de akár fellazult befecskendező is...stb..

mazda-auto.hu | 2013-09-18 12:23 leanykoncer részére

 Az önindító nagy áramfelvétele miatt valószínűleg jelentős feszültség csökkenés van a rendszerben. Érdemes lenne pl. az akku-karosszéria testkábel csatlakozási pontját ellenőrizni, takarítani, de az is lehet, hogy csak az akku kapacitása alacsony.

dana | 2013-09-18 12:12

Üdv!

 

2004 évj. Mazda6 136LE Dieselem van.

 

A következő a problémám.

Gyorsításkor pl. 3-as fokozatban van hogy 2000-es fordulattól megindul az autó, van hogy 2200-tól, van hogy 2500-tól. Van hogy nagyon kormol, van hogy kevésbé. A turbo és az állító vákuumdob át lett nézve, az okés.

 

Kérdésem hogy ezt okozhatja a turbonyomás szabályzó mágnesszelep hibája? Vagy esetleg a MAF szenzor? Vagy az intercoolernél található hőmérséklet és nyomásérzékelő? Vagy együttesen az egész?

 

A vákuumcsövek át lettek nézve, vákuum mérve lett, jó.

A szenzorok ki lettek takarítva, de nem változott a helyzet.

 

Köszönöm!

leanykoncer | 2013-09-18 10:11

Tisztelt Mazda-Auto!

M6 CDH 2007-es évjáratú autóm van. Reggeli hideg indításkor, miután elaludtak az ellenőrző lámpák a műszerfalon, indítózás közben egyszerre világít az AIRBAG, a DSC és a kipörgésgáltó visszajelző lámpa. Ezt csak az indító motor működése közben tapasztaltam, nem tart tovább 1 sec-nél, és igazából nem indul nehezen az autó... Kizárólag hideg indításkor van, nyáron vagy melegebb motornál nem volt ilyen.

Mire utalhat?

Köszönöm válaszát előre is.

djjosy | 2013-09-17 22:48

 Szigetszentmiklósi vagy nagyon közeli lakos ha van köztetek az irjon vagy hivjon 06-30-546-2823.Rendkivül fontos lenne nem Mazdáról vagy alkatrészről van szó......SOS!!!

Klevi99 | 2013-09-17 17:30

 Köszönöm a válszt de használt érdekelne .

 

mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:47 Klevi99 részére

 Egy pár gyári új 15066,-Ft.

454.casull | 2013-09-16 03:09 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó