2025. Október 22. Szerda - Előd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
dana | 2013-09-18 14:33 mazda-auto.hu részére
Befecskendezők nincsenek fellazulva. EGR-t direkt emiatt levakoltam.
Akkor ezt csak az alkatrészek egyesével való cserélgetésével lehet megtudni?
leanykoncer | 2013-09-18 14:16 mazda-auto.hu részére
Mivel még a gyári akkumulátor van benne és februárban lesz 7 éves, gondolom sanszos, hogy az akksit kell kicserélni. Ha igen, akkor mit javasol, milyet vegyek bele? A cserét simán házilag is meg lehet oldani? Szükséges emiatt szervízbe vinnem? (a computerbe nem kavar bele az akksi csere?)
mazda-auto.hu | 2013-09-18 14:14 dana részére
Bármelyik felsorolt alkatrész okozhatja, de EGR szelep is, de akár fellazult befecskendező is...stb..
mazda-auto.hu | 2013-09-18 12:23 leanykoncer részére
Az önindító nagy áramfelvétele miatt valószínűleg jelentős feszültség csökkenés van a rendszerben. Érdemes lenne pl. az akku-karosszéria testkábel csatlakozási pontját ellenőrizni, takarítani, de az is lehet, hogy csak az akku kapacitása alacsony.
dana | 2013-09-18 12:12
Üdv!
2004 évj. Mazda6 136LE Dieselem van.
A következő a problémám.
Gyorsításkor pl. 3-as fokozatban van hogy 2000-es fordulattól megindul az autó, van hogy 2200-tól, van hogy 2500-tól. Van hogy nagyon kormol, van hogy kevésbé. A turbo és az állító vákuumdob át lett nézve, az okés.
Kérdésem hogy ezt okozhatja a turbonyomás szabályzó mágnesszelep hibája? Vagy esetleg a MAF szenzor? Vagy az intercoolernél található hőmérséklet és nyomásérzékelő? Vagy együttesen az egész?
A vákuumcsövek át lettek nézve, vákuum mérve lett, jó.
A szenzorok ki lettek takarítva, de nem változott a helyzet.
Köszönöm!
leanykoncer | 2013-09-18 10:11
Tisztelt Mazda-Auto!
M6 CDH 2007-es évjáratú autóm van. Reggeli hideg indításkor, miután elaludtak az ellenőrző lámpák a műszerfalon, indítózás közben egyszerre világít az AIRBAG, a DSC és a kipörgésgáltó visszajelző lámpa. Ezt csak az indító motor működése közben tapasztaltam, nem tart tovább 1 sec-nél, és igazából nem indul nehezen az autó... Kizárólag hideg indításkor van, nyáron vagy melegebb motornál nem volt ilyen.
Mire utalhat?
Köszönöm válaszát előre is.
djjosy | 2013-09-17 22:48
Szigetszentmiklósi vagy nagyon közeli lakos ha van köztetek az irjon vagy hivjon 06-30-546-2823.Rendkivül fontos lenne nem Mazdáról vagy alkatrészről van szó......SOS!!!
Klevi99 | 2013-09-17 17:30
Köszönöm a válszt de használt érdekelne .
mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:47 Klevi99 részére
Egy pár gyári új 15066,-Ft.
454.casull | 2013-09-16 03:09 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ!