2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-10-03 08:22 tomasso részére

 Mielőbb meg kellene "mutatni" egy szerelőnek.

mazda-auto.hu | 2013-10-03 08:21 doki87 részére

 1. Valószínűleg a fényszóró magasság állító motor búg.

 2. Hibakód olvasás nélkül értelmetlen találgatni.

doki87 | 2013-10-02 23:03

Köszönöm a választ. Még 1 gyors kérdés ha ráadom a világítást akkor búg. Ez mi lehet? Még egyszer köszönöm. Amugy a leállás akkor jön elő ha sokat kapcsolgatom a tempomatot. Ha nem használom akkor nem áll le.  Akkor is a nyomás/hozam szabályozó lehet a gond? Nagyon szépen köszönöm: Kellemes napot

tomasso | 2013-10-02 20:17

Üdv

 

Nem rég  jött elő m6 2004es-en hogy,lassu kanyarodásnál nyikorgó hangot hallok,de a kormányrúdon is érezni a nyikorgást,vagy súrlódást,nem tudom pontosan leírni..

Mi okozhatja?

Esetleg kerékcsapágy vagy kormányrúd?

 

Ha valaki találkozott ilyennel...

mazda-auto.hu | 2013-09-30 08:28 doki87 részére

 Ennyi adat alapján a nyomás/hozam szabályzó szelep hibájára lehet elsősorban gondolni. 46500 Ft postaköltséggel.

mazda-auto.hu | 2013-09-30 08:25 akapulko013 részére

 Létezik ilyen kábel, de valójában egyszerűen csak a hangszóró kimenet kábelekre vannak kötve az RCA dugók. Ebből kifolyólag ez még magas jelszint marad, mely csak hangszórójel bemenet fogadására is képes erősítőkhöz alkalmas. Viszont ezeken az erősítőkön a magas jelszint csatlakoztatása nem RCA aljzatokkal, hanem hangszóró kábelekkel történik, tehát ez esetben értelmetlen a magas jelszintű RCA kimenet alkalmazása a fejegységnél.

 

Megoldás lehet magas jelszint/alacsony jelszint átalakító alkalmazása, mert ebbe a készülékbe a hangszóró kimenet kábeleket kell csatlakoztatni, a kimeneti oldalon pedig RCA-val mehet tovább az alacsony jelszint az erősítőhöz.

 

doki87 | 2013-09-29 15:33

Tisztelt Mazda auto

Van egy 2003-as évjáratú Mazdám 121 lovas és 168 e km van benne. Olyan gondom van vele, hogy néha alapjáraton megáll és ha lámpánál pirosat kapot akkor is és utánna egy kicsit nehezen indul kb 2-3 szor inditok és akkor indul. Mi lehet a gonja? Ezen a héten kezte ezt el. Kérem valaki segítsen. Köszönöm 

akapulko013 | 2013-09-28 15:08

 Tisztelt Mazda-auto 

Egy mazda 6- 2004-es évjáratú-hoz keresek a gyári magnóhoz olyan kábelt amin van RCA lecsatlakozás hang kimenethez,ebben szeretnék segítséget kérni.

mazda-auto.hu | 2013-09-26 13:56 LeKlein részére

 Az EcoTak elsődleges funkciója, hogy csökkenti az üzemanyag felhasználást, mivel hatékonyabban ég el a tüzelőanyag/benzin keverék a hengerekben. Járulékos hatás, hogy a hatékonyabb égés miatt kevesebb a szilárd károsanyag termelés is, így mivel nincs utánpótlása a lerakódásoknak, ezért tisztul a motor. Viszont az égés után fennmaradó fölös hidrogén ionok igyekeznek újrakapcsolódni az égéstér alkatrészein lerakódott szénrészecskékkel (korom), így fokozatosan megtisztul a motor. Ebből kifolyólag minden belső égésű motorban előnyös lehet az alkalmazása.

 

Ez minimális olajfogyasztás, nincs különösebb előnye-hátránya a két olajnak egymással szemben, de Castrol-on belül 5 különböző 0w-30-as motorolaj is van, és mind FST. Egyre kell vigyázni, sok a hamisítvány!

 

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-harombol-ketto-hamis.html

 

 

LeKlein | 2013-09-26 11:31

Tisztelt Mazda-auto!

2.3-as M6ba van értelme Ecotak-nak? 158ekm van motorban 7000km alatt 2,5dl olaj fogyott Castrol Edge FST 0w30-at vagy inkább Mobil Fuel Economy 0w-30-at kapjon? Most Mobil Fuel Eco. 0W-30 van benne.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó