2025. Október 22. Szerda - Előd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
nagyand | 2013-10-08 12:14
Tisztelt Mazda-Autó!
Abban kérném segítségüket, hogy a M6 (2003-as év) autómban a bal oladali, vezetö felöli külsö visszapillantó tükrömben nem müködik a tükörfütés.
Hogy lehet roncsolás mentesen szétszedni a kulsö tükröt. Meg szeretném nézni, hogy nincs-e valahol szálszakadás a tükörlapon, ill ha van valami úton azt javítani. Viszont nem szeretném feszegetni a tükörlapot, nehogy megrepedjen.
Hol találnék leirást vagy egy rajzot a külsö tükörröl ami alapján roncsolás mentesen megtudnám bontani.
Segítségüket elöre is köszönöm.
leanykoncer | 2013-10-08 10:32
Tisztelt Mazda-auto!
2007-es évjáratú Mazda 6 kombim van. Az egyik hátsó biztonsági öv visszajelző lámpa folyamatosan azt jelzi, mintha be lenne csatolva(zöld lámpa világít), miközben nincs becsatolva. Lehet, hogy valami kontakt probléma lehet a csatban, vagy hasonló...(A csatba menő vezeték ép, azt le tudtam csekkolni.)
Hogyan lehet feszítgetés nélkül szétszerelni ezt a csatot? Nem szeretném összekarcolni vagy eltörni szétszerelés közben, de valahogy meg akarom javítani ezt a kis hibát.
Válaszát előre is köszönöm
mazda-auto.hu | 2013-10-04 15:28 LeKlein részére
Egy kerékaggyal ritkán van probléma, és nem lehet kicsit rossz (nincsenek fokozatok), inkább vagy jó, vagy nem. Nem érdemes cserélni.
LeKlein | 2013-10-04 11:32 mazda-auto.hu részére
Ráadásul kb. ennyibe került mert más alkatrésszel együtt tudtam csak beszerezni, amire nem volt szükség, kb. fél éve járok vele így 5000km mentem nem tapasztaltam azóta a nyikorgást, érdemes lehet újra cserélni ezek mellett is vagy maradhat?
mazda-auto.hu | 2013-10-04 11:20 mazda-auto.hu részére
38320,-Ft.
LeKlein | 2013-10-04 10:02 mazda-auto.hu részére
Milyen áron van az új alkatrész?
mazda-auto.hu | 2013-10-04 08:04 tomasso részére
A 2000 fordulat alati kerepelés elsősorban befecskendezési probléma is lehet,melyet nem feltétlenül kalibráció, vagy befecskendező hiba okoz. Lehet, hogy a kalibráció a hengerek tömítettségi különbsége, vagy a lendkerék hibája miatt nincs rendben.
Az alacsony fordulaton magas fokozatban rángatás elsősorban a kettős tömegű lendkerék hibájának jele.
mazda-auto.hu | 2013-10-04 08:00 LeKlein részére
Lehet újat rendelni, ebből az alkatrészből nem is ajánlott bontottat használni.
tomasso | 2013-10-03 20:33 LeKlein részére
Helo
Nem tudom hogy kapható e új,nem néztem utánna még,de az enyém dízel,lehet hogy lényeges az is(fogalmam nincs) :D
És 2000fordulat alatt kerepel,elég idegesítő,már jó ideje csinálja.
5.fokozatban 1400-1800fordulat között apró rángatás,lehet hogy lendkerék,de konkrét választ nem adtak egyikre sem,valószínűleg nem értenek hozzá...
LeKlein | 2013-10-03 09:39 tomasso részére
Nekem is volt hasonló kb. fél éve kerékagy és kerékcsapágy csere volt a baloldalon.
Kerékagyat csak bontva találtam 2.3 benzinest nem tudtam újként venni. Tényleg nem lehet újat venni?