2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-10-22 10:30 mazda-auto.hu részére

Én szétszedtem a szervómat, kitakarítottam a szűrőt is benne, szimeringet is cseréltem. Új olaj került bele és sajnos most is mint előtte meg van a végállásnál a kis morgó hang.

dana | 2013-10-22 10:27 BobbyEwing részére

 Nem inkább morgó hangja vna a a végállásnál a szervónak?

mazda-auto.hu | 2013-10-22 08:03 BobbyEwing részére

 Nem normális , ha a szervórásegítő pumpa nyiszorog. A leggyakoribb ok, alacsony folyadékszint, de a pumpa hajtószíjával, tárcsájával, vagy magával a pumpával  is lehet

gond.

A fékezésre már válaszoltam, valószínűleg a nyergek, vagy akár a dugattyúk nem mozognak könnyedén.

BobbyEwing | 2013-10-21 09:12

       Tisztelt Mazda Autó és Fórumozók!

 

 Köszönöm a válaszokat. Az autó kormánya kitekerve bal,vagy jobb végállásra nyiszorgó hangot ad ki.Akkor ez normális?A szervó hangja? A másik pedig h városi tempóban(50-60 km/h) piros lámpához közeledve közepes erősségű fékezésnél elhúz közepesen az autó. Ez miért lehet?? Futómű most lett beállítva. Köszönöm szépen.

mazda-auto.hu | 2013-10-21 08:19 BobbyEwing részére

 Ha  minden enyhe fékezésnél húz az autó, akkor valószínűleg a féknyergek szorulnak, de akár a dugattyú is akadozhat a munkahengerekben.

Pen Drive: Pl. X-Car Link nevű berendezéssel.

mazda-auto.hu | 2013-10-21 08:15 SzLászló részére

 Elképzelhető például, hogy levegős lesz állás közben az üzemanyag rendszer. Ennek oka lehet pl. rossz üzemanyagszűrő ház.

cuba.71 | 2013-10-20 16:35 SzLászló részére

 Méresd meg a résolajat a p.csucsoknál.

Fecó | 2013-10-20 13:47 BobbyEwing részére

 Üdv.Ez a szervószivattyú hangja,és normális jelenség!A jobb/bal végálláshoz tekerve a kormányt,akkor engedi el a fölös olajat/tehermentesít a szivattyú,ha jól gondolom(nálam is ez a hang van,meg itt is picit TALÁN elhúz fékezésnél,de semmi komoly,nálad a fékek okek/egyenletesen fognak be?felni centrírozás?gumi-k,futómű?..).

BobbyEwing | 2013-10-20 13:22

     Tisztelt Mazda-Autó és Fórumozók!

 

   Van egy 2004es 6osom 136 Le. A kérdésem az lenne hogy ha teljesen kitekerem jobbra vagy balra a kormányt akkor furcsa nyiszorgó,csürüszkölő hangot ad ki, ha egy kicsit visszább tekerem akkor pedig abbahagyja. Ez normális? Vagy ha nem akkor mi lehet a gond? Most lett szervóolaj cserélve. Másik kérdésem hogy városban piros lámpához közelítve fékezésnél ha nem erősen fogom a kormányt akkor elhúz valamelyik irányba. Ezzel mi lehet a probléma? Ha probléma. Illetve a 6os cd táras fejegységhez hogyan lehet megoldani hogy pendrive-ot dughassak rá? Válaszokat előre is köszönöm. Üdv

SzLászló | 2013-10-20 10:45

 Tisztelt Mazda-Auto!

Van egy 2004-es dízel Mazda6-osom. Egy ideje nehezen indul hidegen (csak a negyedik-ötödik indítózásra), de van hogy meleg motornál is. Máskor meg egy pöccre. Tudnának segíteni abban, hogy mi lehet a probléma? 

Önindító átvizsgálva, izzító gyertyák tavasszal lettek cserélve.

Köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó