2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


baloghzsolt | 2013-10-25 21:08 littlerock79 részére

 figyu már ha kicserélem és nem az a baj,akkor van más ötleted?Ma reggel a csajomat a sírás környékezte,hétfőn viszi a szerelő majd mondom neki a felvetésed már volt nála 2x milesz télen a minuszokban?Nincs több esély ha most is úgy kerül vissza keresünk valami specialistát:ez az első és utolsó diesel autónk. Ja most már rángat is hidegen:És nem is vagyok otthon 900kmre kapom az áldást -kelett neked mazda-

taz01 | 2013-10-25 18:30 dana részére

  1.  Szia Dana!                                                                                                                                              

Na,sikerült kicseréltetnem a generátor!de a problémám nem szünt meg sajnos!söt...1400tol 1800ig hangos kerepelés és vele eggyütt rángatás,5ik és 4ik sebeSségfokozatba érzékelhetö a legjobban!nincs valami tanácsod?!de azt hozzá kell még irnom,hogy mielött hozzá nyultak volna a MAZDA szervizbe ezt a jelenséget nem érzékeltem!

mazda-auto.hu | 2013-10-25 08:08 baloghzsolt részére

 43000,-Ft.

littlerock79 | 2013-10-24 22:03 baloghzsolt részére

 32-60.000 attól függ kitől veszed... Ha pesti vagy, akkor tudok adni egy próbadarabot, ami használt, de jól működik. Kb 10-15%-os ingadozást mutat, ami többek szerint elfogadható, de inkább lecseréltem. most olyan 3-5% -os az alapjárati ingadozás az új szeleppel.  Ha a méréskor jelentős ingadozást mutat - ezt hidegen kéne megmérni- akkor érdemes egy cseredarabal is próbálkozni. Ha javul, akkor ott a baj....

baloghzsolt | 2013-10-24 20:01 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a választ és mennyibe kerül az a bizonyos szelep?

 

baloghzsolt | 2013-10-24 20:01 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a választ és mennyibe kerül az a bizonyos szelep?

 

baloghzsolt | 2013-10-24 18:42 dana részére

 A közelében, és még nincs rajta téligumi

baloghzsolt | 2013-10-24 18:37 littlerock79 részére

köszönöm az infót majd továbbitom a profinak vagyis a szerelőnek

 

baloghzsolt | 2013-10-24 18:36 littlerock79 részére

köszönöm az infót majd továbbitom a profinak vagyis a szerelőnek

 

littlerock79 | 2013-10-24 15:15 baloghzsolt részére

 Ha tudnál szerezni egy SCV szelepet, és kipróbálni azt,  akkor előbbre lennél, illetve alapjárati rail nyomást kellene mérni amit a diagnosztikai műszer is tud...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó