2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


baloghzsolt | 2013-10-25 21:08 littlerock79 részére

 figyu már ha kicserélem és nem az a baj,akkor van más ötleted?Ma reggel a csajomat a sírás környékezte,hétfőn viszi a szerelő majd mondom neki a felvetésed már volt nála 2x milesz télen a minuszokban?Nincs több esély ha most is úgy kerül vissza keresünk valami specialistát:ez az első és utolsó diesel autónk. Ja most már rángat is hidegen:És nem is vagyok otthon 900kmre kapom az áldást -kelett neked mazda-

taz01 | 2013-10-25 18:30 dana részére

  1.  Szia Dana!                                                                                                                                              

Na,sikerült kicseréltetnem a generátor!de a problémám nem szünt meg sajnos!söt...1400tol 1800ig hangos kerepelés és vele eggyütt rángatás,5ik és 4ik sebeSségfokozatba érzékelhetö a legjobban!nincs valami tanácsod?!de azt hozzá kell még irnom,hogy mielött hozzá nyultak volna a MAZDA szervizbe ezt a jelenséget nem érzékeltem!

mazda-auto.hu | 2013-10-25 08:08 baloghzsolt részére

 43000,-Ft.

littlerock79 | 2013-10-24 22:03 baloghzsolt részére

 32-60.000 attól függ kitől veszed... Ha pesti vagy, akkor tudok adni egy próbadarabot, ami használt, de jól működik. Kb 10-15%-os ingadozást mutat, ami többek szerint elfogadható, de inkább lecseréltem. most olyan 3-5% -os az alapjárati ingadozás az új szeleppel.  Ha a méréskor jelentős ingadozást mutat - ezt hidegen kéne megmérni- akkor érdemes egy cseredarabal is próbálkozni. Ha javul, akkor ott a baj....

baloghzsolt | 2013-10-24 20:01 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a választ és mennyibe kerül az a bizonyos szelep?

 

baloghzsolt | 2013-10-24 20:01 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a választ és mennyibe kerül az a bizonyos szelep?

 

baloghzsolt | 2013-10-24 18:42 dana részére

 A közelében, és még nincs rajta téligumi

baloghzsolt | 2013-10-24 18:37 littlerock79 részére

köszönöm az infót majd továbbitom a profinak vagyis a szerelőnek

 

baloghzsolt | 2013-10-24 18:36 littlerock79 részére

köszönöm az infót majd továbbitom a profinak vagyis a szerelőnek

 

littlerock79 | 2013-10-24 15:15 baloghzsolt részére

 Ha tudnál szerezni egy SCV szelepet, és kipróbálni azt,  akkor előbbre lennél, illetve alapjárati rail nyomást kellene mérni amit a diagnosztikai műszer is tud...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó