2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-10-18 10:29 dana részére

 Helyesen :D

Bocs a helyesírási hibákért. Akinek a szabadonfutón a zárú kupak HIÁNYZIK, és még jó a szabadonfutója, az vegyen rá. Nem sokba kerül, de ennek a hiánya előre hozza a halálát.

Üdv!

dana | 2013-10-18 10:27 mazda-auto.hu részére

 Én is használaok hasonló elven működő cuccot. Ha ez az ECO-TAK is mágneses elven működik, akkor hasonló. Én annyit vettem észre beszerelés után, hogy padlógáznál mintha kevesebb füst szállna fel mögöttem. Mintha picit erősebb lenne az autó. Csendesebb a motor járása. A beszerelés után másnap reggeli 5 fokos hidegben nem hittem a fülemnek, hogy a motor hidegen erősebb gázadásra szinte alig adott kerepelő hangot. Érdekes. A fogyasztásról egyelőre még nem tudok bővebb infót mondani. Később megírom azt is. Nemsokára elmegyek ismerőshöz egy károsanyag mérésre és egy mérőpados teljesítménymérésre. Utána megírom az eredményeket. Üdv!

dana | 2013-10-18 10:22 taz01 részére

 Bocs a helyesírási hibákért. Akinek a szabadonfutón a zárú kupak és még jó a szabadonfutója, az vegyen rá. Nem sokba kerül, de ennek a hiánya előre hozza a halálát.

Üdv!

dana | 2013-10-18 10:16 taz01 részére

 Bocs a késésért. Szabadonfutónak hívják, azért mert a csapágy küső része egy hagyományos csapágyhoz hasonlóan az egyik irányban el tud fordulni ahhoz a tengelyhez képest amire rögzítve van. A másik irányban viszont nem. Olyasmi mint a racsnis kulcs, csak nem fogak vannak benne, hanem pici görgők. Általában ha beáll egy szabadonfutó, az egyik irányban sem tud elfordulni, vagy van a másik eset, de az ritka, amikor mindkét irányban elforog. Ekkor viszont már az akksit sem tölti a generátor, mivel nem hajta meg a szíj. A tankban lévő szűrő kicsit macerás. A hátsó öléssort fel kell hajtani, alul fogja vagy 4 csavar. Fent beakasztod mondjuk gumipókkal hogy ne essen rád. Van egy takarólemez, amit le kell szedni, asszem 4 csavar fogja. Majd lehúzni minden elektromos csatit. Van két üzemanyag cső, az egyik az elmenő a másik a visszatérő.  Ezeket is le kell húzni, csak vigyázni kell a gyorscsatlakozója el ne törjön levételkor. Majd a záró fedelet le kell csavarni. Ez kézzel nem hiszem hogy menni fog, erre van egy speckó szerszám. Na itt a tankon belül van egy ház, amiben van a szintjelző úszó mechanikája, érzékelője, stb. Ezt ki kell óvatosan venni, de vigyázni nehogy elhajoljon asz úszó pálcája. Nem egy pici szűrő van, hanem egy nagy lapos az alján. Takarítás után így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/view/131018/DSC05665_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A középső cső az elmenő ág, az a a nagy lapos barnás színű szűrőn át szívja a gázolajat. Na ez nekem be volt takarva lerakódással. Az alsó cső a visszatérő ág. A tankot is érdemes kitakarítani: http://kepfeltoltes.hu/view/131018/DSC05677_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Összerakni meg mindent visszafelé, de óvatosan! Remélem segítettem.

mazda-auto.hu | 2013-10-18 08:46 animatrix11 részére

 Az eddig beszerelt berendezések hatása a tulajdonosok.elmondása alapján jól érezhető. Fogyasztás, teljesítmény, illetve pl. a motorolaj színe a dízelekben sem feketedik be.

Az egyik céges autónkban is egyértelműen érezhető a hatás. A motor tisztulása pedig hosszú távú folyamat, mely szépen lassan növeli a működési hatásfokot, élettartamot.

EnergieLaczy | 2013-10-17 19:19

 Sziasztok!

 

Annyit írtatok a generátor szabadonfutó hibáról, hogy engem is utolért a bibi. ):

222.000 km-t bírt reggeli kerregés, illetve 1000-1500-as fordulatig lassan gyorsulva kerregés nélkül.

 

Üdv ÉNRG

animatrix11 | 2013-10-17 09:05 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ, csak azért foglalkozom a kérdéssel, mert egy ilyen oldalon ajánlották, ez ténleg működik? Mert legtöbb ilyen technológia, mágneses, tabletta stb semmit nem ér... 

mityo | 2013-10-17 08:43 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm az infót!  Ki tudja a vezérlőegységet "átverni" és mennyiért?

mazda-auto.hu | 2013-10-17 08:31 palcso85 részére

 Igen, használható.

mazda-auto.hu | 2013-10-17 08:30 mityo részére

 Egy időben Ausztriában kötelező volt nappal városban is használni a tompítottat, ekkor érkeztek így a Mazdák. Sajnos csak a vezérlőegység "átverésével" lehetne kiiktatni a nappali világítást.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó