2025. December 21. - Tamás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-10-17 08:30 mityo részére

 Egy időben Ausztriában kötelező volt nappal városban is használni a tompítottat, ekkor érkeztek így a Mazdák. Sajnos csak a vezérlőegység "átverésével" lehetne kiiktatni a nappali világítást.

palcso85 | 2013-10-16 21:09

 Heló Dana!

Olyan kérdésem lenne amiben talán tudnál segíteni.Arra lennék kíváncsi hogy a 2.generációs mazda6 könnyűfémfelnije (5X114,3 R17)passzol e a 3.generációsra?Válaszodat előre is köszönöm!

 

mityo | 2013-10-16 15:13

Tisztelt Mazda-Auto!

Nemrég vettem egy 2006-os Mazda 6-ost. Állandóan világít a lámpája, azt mondták skandináv módban van. Elvittem már 2 Mazda szervízbe, de ott sem tudták kikapcsolni.

Önök tudnak segíteni a problémán?

taz01 | 2013-10-16 10:53 dana részére

Szia Dana!                                                                                                                                                Olyan kérdésem lenne,hogy a generátornál a görgöknek mi a hivatalos neve?Mert ugy döntöttem megrendelem azokat is.Csak kéne a neve.......Ja meg irtad,hogy a tankba is van egy pici szürö azt nehéz megtisztitani?

dana | 2013-10-16 02:07 lippel részére

Írtam, hogy én és egy autószerelő barátom csináltuk. Az apróbb munkákat én csináltam, a komolyabbakat ketten. Sokat szerelem a számítógépeit, laptopjait a barátomnak, így cserébe ő is segít. Valamelyest értek hozzá, meg érdekelnek is a gépész dolgok is. Sok dologban komoly utánajárás, netezés kell, de megéri. Az alaktrészek utángyártott, de gyárival megegyező minőségű, illetve gyárival azonosak (csak olcsóbbak). Az ember nem is gondolná hogy egy alkatrészbolt normál áraihoz képest egy sokat vásárló szerelő akár 54% kedvezményt is kap. Még így is van haszon a boltnak rajta. Sokszor az ember azt sem gondolná hogy egy névtelen termék az autógyártók gyári beszállítója. Csapágyakat akár csapágyboltban is lehet venni hozzá, csak tudni kell a pontos paramétereket. Csakis Japán csapágyakat raktam bele, de pl. egy vezető vagy feszítőgörgőt nem kell kompletten cserélni, csak a csapágyat ki-bepréselni. Nem mindegy hogy egy gyári vezetőgörgő mondjuk 20E, vagy egy nagyon jó minőségű csapágy bele 3E Ft. Egy lengővilla is több tízezer forint, de egy jó minőségű gömbtámasz és 2db szilent bele kb. 7E Ft. Szóval sokmindent meg lehet oldani jóval olcsóbban, csak sokat kell utána járni, meg picit konyítani hozzá. Meg persze ha a munkadíj 0 Ft, azon lehet sokat spórolni. Ezelőtti autóm egy Honda Civic volt. Azon szinte mindent én csináltam.

lippel | 2013-10-15 18:44

 Szia dana!  Elárulnád, hogy hol csináltak ennyi mindent ennyi pénzért. Mennyi volt az anyag és mennyi a munkadíj?

 

dana | 2013-10-15 12:14 taz01 részére

 - És váltóolaj csere

dana | 2013-10-15 12:11 taz01 részére

- Ja a 3db régi porlasztó bemérése, 4db új porlasztó alátét (gyáritól jobb, nem olyan vékony a fala mint a gyárinak) Úgy tudom az újabb modellekbe már ezt rakják. Nehezebben ég át.

- Szelephézag állítás, hengerfej kitakarítás, új szelepfedél tömítés

dana | 2013-10-15 12:09 taz01 részére

Az szép! Én is sajna 300E-et költötem most egy rendberakásra. 2004-es 136LE. Igaz én és egy barátom csináltuk. Tehát nem volt munkadíj

- Új LUK lendkerék, kuplungtárcsa, kinyomócsapágy

- Generátor, nagynyomású pumpa, önindító rendberakás

- Turbo átnézése, kitakarítása

- Trubogeometria vezérlő kitakarítása

- Teljes vákuumrendszer átnézés, kitakarítás

- Intercooler kitakarítása, 2db repedés heggesztése, turbo csövek kitakarítása

- Szívósor kitakarítása

- Új vízpumpa

- Vezérműszíj, 2db csapágy, feszítőpatron csere

- Hosszbordásszíj, 2db csapágy, szabadonfutó csere

- 1db porlasztót cseréltünk, igaz használt, bevizsgált 100%-os porlasztóra

- Szimeringcsere a szervószivattyúban

- Üzemanyagtankban lévő szűrő kitakarítása, Keményen el volt dugulva

- Olaj szívógomba kitakarítása

- Hűtővíz, fék-kuplungolaj, motorolaj (5W30), olajszűrő, szervóolaj csere

- Pollenszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere

- Klímatisztítás, feltöltés

- Izzócserék a középkonzolban, rendszámtáblában, első indexekben

- MP3 USB adapter beszerelés

- Lámpabúra szétszedés, kitakarítás, állítómotor rendberakása

- 3db ablakmosótartály szivattyú rendberakása

- Jobb első, felső lengővillában 2db szilent, 1db gömbtámasz csere

taz01 | 2013-10-15 11:46 dana részére

Helo Dana!Köszi szépen a tanácsokat!Hát én nem vágom,hogy lehet e felujitani a befecskendezöket!Nem értek hozzá épp ezért vittem el szakszervizbe!Szerintem ott nem merik ezt megcsinálni,hogy behuznak!Kicsit bosszanto,hogy kb 700ezret költöttem a kocsira és nem tökéletes :(Már megvettem az uj generátor is csak ki kell cseréltetnem,remélemmegszünik ez a problémám a csere után!                                                                                                                                        

  1.  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó