2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Laca | 2013-09-19 09:17
Tisztelt Mazda-Auto!
Meg tudnák nekem adni a 2011-es (GH), benzines 6-os-ra való gyári 17"-os felni méreteket? Méret, ET szám, stb.
djjosy | 2013-09-19 08:53
Aki pest megyében vagy bárhol látja a LFN-239 Óceánkék Skoda Roomstert az jutalom ellenében hivja a 06-30-546-2823-as számot
Fecó | 2013-09-18 23:35 Fecó részére
Javítok!A kasztni fényezett lemez elemein nincs rozsda,de a kocsi alját tekintve ott akad felületi rozsda(de ott minden Hatos rozsdás,legalább is,ahányat láttam,azt mind úgyan úgy eszi a fene).. :(
Fecó | 2013-09-18 23:07 pusi65 részére
Köszi.
Hú-ha.(de ezen se hol sincs egy piciny rozsda pötty sem).
Gondolom ez nem Zsiguli,meg Wartburg is,hogy azt minden évben üregvédelmezni kellett,oszt még így is itt-ott rozsda akadt(pláne az F/L 21061-es Lada)...
pusi65 | 2013-09-18 22:35 Fecó részére
Hajaj! Főleg küszöb belül, alul, hátsó sárvédő belső ív, doblemez belső sarkok, futómű hátsó elemei, sajnos rohadnak pedig már volt idő, hogy például a 90-es évek elején jött 323-ast "megcsinálták", ami a mai napig szinte hibátlan, ha nem törték. Feltehetően nem a japán tudatlanság az oka, hanem pont a tudás megléte!
Fecó | 2013-09-18 22:17
Szerintetek érdemes-e?kell-e?,le alvázvédőzni a Mazdát,és ha kell,mivel érdemes?(7 éves,gyári a kocsi még)!Mert a 2006-os vételkor rákérdeztem,és az akkori szervizes állítása szerint,de hogy kell,(de szerintem mára esedéákes lehet)?!
Köszönöm.Fecó | 2013-09-18 19:59 leanykoncer részére
Bocsi!
Nekem is 143-as M6 van.És most "tölti" a 7-dik évét a napokban!Decemben cseréltem ki az akkut 6 év után(még működött,de mérések szerint nem volt ok).Ablakokat kellett tanítani újra,meg rádiót kellett állítgatni,és minden ok!
http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Yuasa-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206826
De ez is egy ok típus
http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Alphaline-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206580
dana | 2013-09-18 14:33 mazda-auto.hu részére
Befecskendezők nincsenek fellazulva. EGR-t direkt emiatt levakoltam.
Akkor ezt csak az alkatrészek egyesével való cserélgetésével lehet megtudni?
leanykoncer | 2013-09-18 14:16 mazda-auto.hu részére
Mivel még a gyári akkumulátor van benne és februárban lesz 7 éves, gondolom sanszos, hogy az akksit kell kicserélni. Ha igen, akkor mit javasol, milyet vegyek bele? A cserét simán házilag is meg lehet oldani? Szükséges emiatt szervízbe vinnem? (a computerbe nem kavar bele az akksi csere?)
mazda-auto.hu | 2013-09-18 14:14 dana részére
Bármelyik felsorolt alkatrész okozhatja, de EGR szelep is, de akár fellazult befecskendező is...stb..