2025. Október 22. Szerda - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-09-19 11:19 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válaszokat.

Még olyat is hallottam, hogy esetleg az olaj minősége is beleszólhat a dologba. Jelenleg 5W40-es olaj van benne. Az 5W30-al esetleg javulna valamelyest a turbo reagálása? Elvileg ő is azon az olajon fut...

 

Köszönöm!

Laca | 2013-09-19 11:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ! 

mazda-auto.hu | 2013-09-19 09:34 Laca részére

 17x7 collos, ET 60 , 5x114,3,  agyfurat 67 mm.

Laca | 2013-09-19 09:17

 Tisztelt Mazda-Auto!

 

Meg tudnák nekem adni a 2011-es (GH), benzines 6-os-ra való gyári 17"-os felni méreteket? Méret, ET szám, stb.

 

 

djjosy | 2013-09-19 08:53

 Aki pest megyében vagy bárhol látja a LFN-239 Óceánkék Skoda Roomstert az jutalom ellenében hivja a 06-30-546-2823-as számot

Fecó | 2013-09-18 23:35 Fecó részére

 Javítok!A kasztni fényezett lemez elemein nincs rozsda,de a kocsi  alját tekintve ott akad felületi rozsda(de ott minden Hatos rozsdás,legalább is,ahányat láttam,azt mind úgyan úgy eszi a fene).. :(

Fecó | 2013-09-18 23:07 pusi65 részére

 Köszi.

Hú-ha.(de ezen se hol sincs egy piciny rozsda pötty sem).

Gondolom ez nem Zsiguli,meg Wartburg is,hogy azt minden évben üregvédelmezni kellett,oszt még így is itt-ott rozsda akadt(pláne az F/L 21061-es Lada)...

pusi65 | 2013-09-18 22:35 Fecó részére

 Hajaj! Főleg küszöb belül, alul, hátsó sárvédő belső ív, doblemez belső sarkok, futómű hátsó elemei, sajnos rohadnak pedig már volt idő, hogy például a 90-es évek elején jött 323-ast "megcsinálták", ami a mai napig szinte hibátlan, ha nem törték. Feltehetően nem a japán tudatlanság az oka, hanem pont a tudás megléte!

Fecó | 2013-09-18 22:17

Szerintetek érdemes-e?kell-e?,le alvázvédőzni a Mazdát,és ha kell,mivel érdemes?(7 éves,gyári a kocsi még)!Mert a 2006-os vételkor rákérdeztem,és az akkori szervizes állítása szerint,de hogy kell,(de szerintem mára esedéákes lehet)?!

Köszönöm.

Fecó | 2013-09-18 19:59 leanykoncer részére

Bocsi!

Nekem is 143-as M6 van.És most "tölti" a 7-dik évét  a napokban!Decemben cseréltem ki az akkut 6 év után(még működött,de mérések szerint nem volt ok).Ablakokat kellett tanítani újra,meg rádiót kellett állítgatni,és minden ok!


http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Yuasa-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206826

 

De ez is egy ok típus

http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Alphaline-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206580

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó