2025. Október 22. Szerda - Előd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
dana | 2013-09-19 11:19 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszokat.
Még olyat is hallottam, hogy esetleg az olaj minősége is beleszólhat a dologba. Jelenleg 5W40-es olaj van benne. Az 5W30-al esetleg javulna valamelyest a turbo reagálása? Elvileg ő is azon az olajon fut...
Köszönöm!
Laca | 2013-09-19 11:01 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a gyors választ!
mazda-auto.hu | 2013-09-19 09:34 Laca részére
17x7 collos, ET 60 , 5x114,3, agyfurat 67 mm.
Laca | 2013-09-19 09:17
Tisztelt Mazda-Auto!
Meg tudnák nekem adni a 2011-es (GH), benzines 6-os-ra való gyári 17"-os felni méreteket? Méret, ET szám, stb.
djjosy | 2013-09-19 08:53
Aki pest megyében vagy bárhol látja a LFN-239 Óceánkék Skoda Roomstert az jutalom ellenében hivja a 06-30-546-2823-as számot
Fecó | 2013-09-18 23:35 Fecó részére
Javítok!A kasztni fényezett lemez elemein nincs rozsda,de a kocsi alját tekintve ott akad felületi rozsda(de ott minden Hatos rozsdás,legalább is,ahányat láttam,azt mind úgyan úgy eszi a fene).. :(
Fecó | 2013-09-18 23:07 pusi65 részére
Köszi.
Hú-ha.(de ezen se hol sincs egy piciny rozsda pötty sem).
Gondolom ez nem Zsiguli,meg Wartburg is,hogy azt minden évben üregvédelmezni kellett,oszt még így is itt-ott rozsda akadt(pláne az F/L 21061-es Lada)...
pusi65 | 2013-09-18 22:35 Fecó részére
Hajaj! Főleg küszöb belül, alul, hátsó sárvédő belső ív, doblemez belső sarkok, futómű hátsó elemei, sajnos rohadnak pedig már volt idő, hogy például a 90-es évek elején jött 323-ast "megcsinálták", ami a mai napig szinte hibátlan, ha nem törték. Feltehetően nem a japán tudatlanság az oka, hanem pont a tudás megléte!
Fecó | 2013-09-18 22:17
Szerintetek érdemes-e?kell-e?,le alvázvédőzni a Mazdát,és ha kell,mivel érdemes?(7 éves,gyári a kocsi még)!Mert a 2006-os vételkor rákérdeztem,és az akkori szervizes állítása szerint,de hogy kell,(de szerintem mára esedéákes lehet)?!
Köszönöm.Fecó | 2013-09-18 19:59 leanykoncer részére
Bocsi!
Nekem is 143-as M6 van.És most "tölti" a 7-dik évét a napokban!Decemben cseréltem ki az akkut 6 év után(még működött,de mérések szerint nem volt ok).Ablakokat kellett tanítani újra,meg rádiót kellett állítgatni,és minden ok!
http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Yuasa-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206826
De ez is egy ok típus
http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Alphaline-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206580