2025. Október 22. Szerda - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-08-27 14:22 Wanted részére

 Természetesen a turbó csapágyazásának kopása miatt is növekedhet az olajfogyasztás, de a turbófeltöltő elsősorban magas olajszint, nagy kartergáz esetén kapja fel a motorolajat, és ebben az esetben észrevehető a motor működésének megváltozása. A Mazda dízelek esetében inkább jellemző a befecskendezők és a hengerfej közötti tömítetlenség, így itt motorolajat szívhat be a motor. A csöveknél látható olaj eredetét is tisztázni kell.

SargaRigo | 2013-08-27 11:15 mazda-auto.hu részére

 Hogy észak-e azt nem tudom, de igen, Amerikából került hozzám. A szélvédőn látható kis ablak alól olvastam a számot. Lehet nem onnan kell?

Wanted | 2013-08-27 10:13

 Tisztelt Mazda-autó

Nemrég vásároltam egy Mazda 6 sport 2.0 cd evolution III diesel gépjármüvet.. 186 ezer kilométer volt benne .. Mazda Autó szervizből. Megbízhatóság komfort jó ajánló levelek miatt választottam ezt a tipust.. elektronikussan vezetett szervizkönyv stb.. Havi 3000 km ert teszek az autóba mivel külföldön dolgozom. közeledvén a 10 ezer km hez olajcserét akartam eszközölni. a hozzám legközelebbi Mazda szerviz 25 km. reggel kivillant az olaj lámpa.. megnéztem a Nivót csont száraz volt.. /Németböl elindulva  minden oké volt  / .szembe szomszédom háll istennek autó szerelö igy áthivtam. a Motor tető burkolatot levéve az üzemanyag befecskendező csöveknél olaj folyás volt látható, teljessen lefolyatva azt a motorra. Azt mondta a Turbó megadta magát és az olajta felszivta . az Úton haza felé semmi jele nem volt hogy baja lenne a kocsinak, ill a torbónak, ugyan ugy gyorsult semmi hiba jel lámpa nem éget ill villant fel .egész addig az egy olaj felvillanásig. Okozhat ilyen problémát a Turbó?  váaszukat elöre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu | 2013-08-27 08:32 SargaRigo részére

 A megadott alvázszám nem is hasonlít egy Mazda6 alvázszámához. Észak-Amerikából került ide az autó?

orpheus77 | 2013-08-26 21:36

Tisztelt Mazda-autó!

 

köszönöm szépen a válaszukat!

 

üdvözlettel

SargaRigo | 2013-08-26 16:19 mazda-auto.hu részére

 Ez egy hatos Mazda, lehet elfelejtettem mondani. Más info kellhet mèg?

gulyas_peter | 2013-08-26 15:27

 Tisztelt Mazda-autó!

 

Ultrhahangos tisztítás után újra kell e programozni a befecskendezőket?

Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-08-26 14:16 SargaRigo részére

 Alvázszámtól eltekintve milyen autó ez? Milyen típus?

SargaRigo | 2013-08-26 12:05 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-auto!

2012-es évjárat, alvázszámot tudok mondani: 1YVHZ8DH9C5M41862

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-08-26 09:50 szombathely részére

 A túl magas résolaj mennyiség  már önmagában elég. Ehhez még társulhat akár fellazult befecskendező is. Ha ez utóbbi is fennáll, akkor mindenképpen ellenőrizni kell az olajszivattyú szűrőjét.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó