2025. Október 22. Szerda - Előd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2013-08-27 14:22 Wanted részére
Természetesen a turbó csapágyazásának kopása miatt is növekedhet az olajfogyasztás, de a turbófeltöltő elsősorban magas olajszint, nagy kartergáz esetén kapja fel a motorolajat, és ebben az esetben észrevehető a motor működésének megváltozása. A Mazda dízelek esetében inkább jellemző a befecskendezők és a hengerfej közötti tömítetlenség, így itt motorolajat szívhat be a motor. A csöveknél látható olaj eredetét is tisztázni kell.
SargaRigo | 2013-08-27 11:15 mazda-auto.hu részére
Hogy észak-e azt nem tudom, de igen, Amerikából került hozzám. A szélvédőn látható kis ablak alól olvastam a számot. Lehet nem onnan kell?
Wanted | 2013-08-27 10:13
Tisztelt Mazda-autó
Nemrég vásároltam egy Mazda 6 sport 2.0 cd evolution III diesel gépjármüvet.. 186 ezer kilométer volt benne .. Mazda Autó szervizből. Megbízhatóság komfort jó ajánló levelek miatt választottam ezt a tipust.. elektronikussan vezetett szervizkönyv stb.. Havi 3000 km ert teszek az autóba mivel külföldön dolgozom. közeledvén a 10 ezer km hez olajcserét akartam eszközölni. a hozzám legközelebbi Mazda szerviz 25 km. reggel kivillant az olaj lámpa.. megnéztem a Nivót csont száraz volt.. /Németböl elindulva minden oké volt / .szembe szomszédom háll istennek autó szerelö igy áthivtam. a Motor tető burkolatot levéve az üzemanyag befecskendező csöveknél olaj folyás volt látható, teljessen lefolyatva azt a motorra. Azt mondta a Turbó megadta magát és az olajta felszivta . az Úton haza felé semmi jele nem volt hogy baja lenne a kocsinak, ill a torbónak, ugyan ugy gyorsult semmi hiba jel lámpa nem éget ill villant fel .egész addig az egy olaj felvillanásig. Okozhat ilyen problémát a Turbó? váaszukat elöre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2013-08-27 08:32 SargaRigo részére
A megadott alvázszám nem is hasonlít egy Mazda6 alvázszámához. Észak-Amerikából került ide az autó?
orpheus77 | 2013-08-26 21:36
Tisztelt Mazda-autó!
köszönöm szépen a válaszukat!
üdvözlettel
SargaRigo | 2013-08-26 16:19 mazda-auto.hu részére
Ez egy hatos Mazda, lehet elfelejtettem mondani. Más info kellhet mèg?
gulyas_peter | 2013-08-26 15:27
Tisztelt Mazda-autó!
Ultrhahangos tisztítás után újra kell e programozni a befecskendezőket?
Válaszát előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-08-26 14:16 SargaRigo részére
Alvázszámtól eltekintve milyen autó ez? Milyen típus?
SargaRigo | 2013-08-26 12:05 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-auto!
2012-es évjárat, alvázszámot tudok mondani: 1YVHZ8DH9C5M41862
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-08-26 09:50 szombathely részére
A túl magas résolaj mennyiség már önmagában elég. Ehhez még társulhat akár fellazult befecskendező is. Ha ez utóbbi is fennáll, akkor mindenképpen ellenőrizni kell az olajszivattyú szűrőjét.