2025. December 21. - Tamás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Jaguar Project 7.
Mazda 6 Sportkombi CD175 AWD Revolution Top - És forog a négy kerék, mind azt...
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2013-08-27 15:04 SargaRigo részére
Természetesen onnan is kiolvasható, de az összes európai Mazda alvázszáma JMZ-vel kezdődik, így nem is tudom azonosítani az autót. Ettől függetlenül ritka, hogy egy autóból a BCM modul hiányzik. Ebből kindulva akár modul "kommunikációs" hiba is okozhatja az index hibát.
mazda-auto.hu | 2013-08-27 14:22 Wanted részére
Természetesen a turbó csapágyazásának kopása miatt is növekedhet az olajfogyasztás, de a turbófeltöltő elsősorban magas olajszint, nagy kartergáz esetén kapja fel a motorolajat, és ebben az esetben észrevehető a motor működésének megváltozása. A Mazda dízelek esetében inkább jellemző a befecskendezők és a hengerfej közötti tömítetlenség, így itt motorolajat szívhat be a motor. A csöveknél látható olaj eredetét is tisztázni kell.
SargaRigo | 2013-08-27 11:15 mazda-auto.hu részére
Hogy észak-e azt nem tudom, de igen, Amerikából került hozzám. A szélvédőn látható kis ablak alól olvastam a számot. Lehet nem onnan kell?
Wanted | 2013-08-27 10:13
Tisztelt Mazda-autó
Nemrég vásároltam egy Mazda 6 sport 2.0 cd evolution III diesel gépjármüvet.. 186 ezer kilométer volt benne .. Mazda Autó szervizből. Megbízhatóság komfort jó ajánló levelek miatt választottam ezt a tipust.. elektronikussan vezetett szervizkönyv stb.. Havi 3000 km ert teszek az autóba mivel külföldön dolgozom. közeledvén a 10 ezer km hez olajcserét akartam eszközölni. a hozzám legközelebbi Mazda szerviz 25 km. reggel kivillant az olaj lámpa.. megnéztem a Nivót csont száraz volt.. /Németböl elindulva minden oké volt / .szembe szomszédom háll istennek autó szerelö igy áthivtam. a Motor tető burkolatot levéve az üzemanyag befecskendező csöveknél olaj folyás volt látható, teljessen lefolyatva azt a motorra. Azt mondta a Turbó megadta magát és az olajta felszivta . az Úton haza felé semmi jele nem volt hogy baja lenne a kocsinak, ill a torbónak, ugyan ugy gyorsult semmi hiba jel lámpa nem éget ill villant fel .egész addig az egy olaj felvillanásig. Okozhat ilyen problémát a Turbó? váaszukat elöre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2013-08-27 08:32 SargaRigo részére
A megadott alvázszám nem is hasonlít egy Mazda6 alvázszámához. Észak-Amerikából került ide az autó?
orpheus77 | 2013-08-26 21:36
Tisztelt Mazda-autó!
köszönöm szépen a válaszukat!
üdvözlettel
SargaRigo | 2013-08-26 16:19 mazda-auto.hu részére
Ez egy hatos Mazda, lehet elfelejtettem mondani. Más info kellhet mèg?
gulyas_peter | 2013-08-26 15:27
Tisztelt Mazda-autó!
Ultrhahangos tisztítás után újra kell e programozni a befecskendezőket?
Válaszát előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-08-26 14:16 SargaRigo részére
Alvázszámtól eltekintve milyen autó ez? Milyen típus?
SargaRigo | 2013-08-26 12:05 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-auto!
2012-es évjárat, alvázszámot tudok mondani: 1YVHZ8DH9C5M41862
Köszönöm!