2025. Október 22. Szerda - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2013-08-06 10:31 viktore részére

 Kedves viktore, személyes tapasztalatom az, hogy a fütómű összes komponensének hibátlannal kell lennie ahhoz, hogy az állítgatásnak értelme legyen. Már az első lépés kényes, az állapot tényleges felmérése. Szerény véleményem az, hogy a kényes gömbfejek vizsgálata szétszedés nélkül nem tuti. ha minden OK, akkor lehet beállítani. Ez a következő kényes pont. Mindenféle lézeres modern eszköz hever az "út mentén", amivel csak az a baj, hogy megfelelő kezelési szakértelem is kell hozzá. Hát az nem sok van az országban. Én remeteként visszatértem a "sufni" megoldáshoz 0.2 es horgászdamil segítségét alkalmazva, valamint zártszelvényekből összehegesztett párhuzamos keret kreálásával. Kellő nyugalommal és precíz kezeléssel sikerült 100% os eredményt kihoznom az amúgy tényleg a jó beállításra érzékeny M6-ból. Most élmény a kormány elengedése egyenesfutás közben, úgy fogja az utat az 1480 kg-os autó, mintha sín vezetné alul és persze a gumik egyenletes kopása is megnyugtat.

Más. 

Köztudott, hogy a gumisoknál működő kiegyensúlyozó gépek többsége pontatlan. (lásd A2 újság korábbi cikk - drága a hitelesítés) Sajnos annyira berágtam, hogy vettem egyet a "sufnimba" ami egyszerűen működik, házilag kalibrálható. Ennek rajtam kívül széles családom és baráti kör látja hasznát :)) ugyanis elegem lett abból, hogy csak fizetek-fizetek és "szitál" a kormány. Na most már nyugi van :))

 

mazda-auto.hu | 2013-08-06 08:53 galmiki részére

 Ha a DPF régóta villog, az már önmagában indokolhatja a jelenséget.

Mondhatjuk úgy is, az autó önvédelmet gyakorol magán.

 

http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html

mazda-auto.hu | 2013-08-06 08:51 viktore részére

 Nem jellemző a Mazda 6-ra az egyenetlen gumikopás. Viszont egy rosszul kopott gumin már nem segít a jó beállítás, nem lesz újra homogén a futófelület kopási mértéke. Ha az új gumi is rosszul kopik, akkor a futómű beállításával van probléma.

expanzio | 2013-08-06 08:46

próba

mazda-auto.hu | 2013-08-06 08:44 tocsa5 részére

 Kaphatnék alvázszámot? A postázásnak egyébként nincs akadálya.

mazda-auto.hu | 2013-08-06 08:42 toget részére

 Felül csavar, alul bilincs. A BOGE elismert gyártó.

galmiki | 2013-08-05 12:38

 Sziasztok! A dízel 2l-es mazda6-om nem indul. Nincs izzítás sem. Reléket, biztosítékokat ellenőriztem, ott nem találtam hibát. A DPF már régóta villog. Lehet esetleg valami összefüggés? Más ötlet? Pár hete hidegben még indult, ha felmelegedett az idő, akkor nem. Ha valaki tapasztalt már ilyet, megosztaná velem a tapasztalatait? Köszi. 

viktore | 2013-08-05 11:12

sziasztok,

2007-es Mazda 6 kombi bal elso gumijanak kulso oldala erosebben kopott a tobbihez kepest. 22000 km van a gumikban. 2011-ben es 2013-elejen is vegeztettem futomu allitast, de ugy tunik nem javitott a helyzeten. Bal elso kulso oldala a legkopottabb, de jobb elso kulsejen is eszrevenni kopast a belso oldalakhoz kepest.

Talalkoztatok-e mar hasonlo problemaval, vagy van-e otlet arra, mi okozhatja?

Elore is koszonom

tocsa5 | 2013-08-05 09:27

 Tisztelt Mazda Auto!

Az Lenne a Kérdésem,hogy önök írása szerint a mazda válltom szinkrongyürüs,már egyre sürübben dobálja ki az 5.et. Bontot válltót érdemes bele tenni,vagy milyen áron lehet be szerezni a szinkrongyűrűt? ha nem kapok máshol,önök le tudják e küldeni Bogácsra?

Előre is köszönöm a válaszát!

toget | 2013-08-05 01:15

Kedves Mazda-autó!

 

Az lenne a kérdésem, hogy a 2002-es, 1.8-as 6-osnak az első lengéscsillapítói milyen rögzítésűek? Nézegettem az utángyártott alkatrészeket, és nem igazán tudtam eldönteni, hogy nekem melyik is a megfelelő. Lehetőségek: felül csavarorsó/alul bilincs ill. alul-felül csavarorsó. A Boge márka egyébként jó választás lehet?

 

Köszönettel!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó