2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Petrocselli | 2013-08-12 14:03
Tisztelt Mazda-auto!
Egy 2008-as évjáratú Mazda 6 diesel megvétele előtt állok, és érdeklődni szeretnék, hogy az alvázszám megadásával milyen módon tudom megkapni a digitális karbantartás-nyilvántartás részletes adatait.
Úgy tudom, hogy minden márkaszervizben kinyomtatva odaadják a részletes szerviztörténetet, de nem tudom, hogy ehhez személyesen el kell menni egy szervizhez, vagy ugyanezt esetleg e-mail-ben is meg tudják-e küldeni.
Láttam itt a fórumon, hogy Önök is megadnak ilyen adatokat, de azok csak néhány évszámot, km adatot, javítási bejegyzést tartalmaznak. Lehet, hogy csak ennyi adatot tartalmaz egy-egy nyilvántartás, vagy esetleg ez részletesebb (pl. a cserélt alkatrészek megnevezése, típusa, különféle beállítási értékek stb.) adatokra is kiterjed?
Elnézést a tudatlanságomért,nemvagyok járatos a témában.
Segítségüket előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-08-12 12:07 nagyand részére
Köszönjük a visszajelzést!
nagyand | 2013-08-12 11:02 mazda-auto.hu részére
Vissza jelzés képp.A termosztát volt a ludas.
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-08-12 09:17 moldi1909 részére
Valószínűleg gyenge a gombelem a kártyában.
moldi1909 | 2013-08-12 08:50
Sziasztok !
Érdeklődni szeretnék, hogy mit lehet tenni abban az esetben, ha az indítókártyát pár hete nem, vagy csak nagyon nehezen érzékeli az autó? Kinyitni és bezárni például már csak a kártyához tartozó kulccsal tudom és gyakran az autó beindítása is több percet vesz igénybe, mivel a kocsiban ülve sem érzékeli a kártyát.
454.casull | 2013-08-11 16:57 herr68 részére
Keress rá a Youtube-on, én amit nem tudok hogy kell,onnan lesek!
herr68 | 2013-08-11 12:18
Üdv,
Szeretném levenni a tatőkárpitot,de már a kapaszkodó foggantyú levételénél elakadtam,hogyan lehet azt levenni?
gygeri | 2013-08-11 10:37 mazda-auto.hu részére
koszonom a valaszt! olajszivargasnak nyoma nincs a motorterben, viszont a levego szusszan.
mlkcy | 2013-08-10 15:48 EnergieLaczy részére
Köszönöm szépen ÉNRG!
Nagyon szép az autód. Gratulálok hozzá. :) A tapasztalataid megerősítettek abban, hogy ez a nekem megfelelő autó. :))
Az autót szinte biztos, hogy nem Magyarországon üzembe helyezett lesz, mert Németországban élek...nem tudom mennyire járok jobban, vagy rosszabbul, ha itt veszem, de nincs más megoldás..
mazda-auto.hu | 2013-08-10 14:44 gygeri részére
Természetesen elképzelhető, hogy szökik a turbónyomás, de az elszökő levegő általában olajat is visz magával, így viszonylag jól látható. Illetve egy segítő társsal lehet ellenőrizni, hogy hirtelen gázadásnál szusszan-e a motortérben a levegő.
A turbó hibája elsősorban növekvő olajfogyasztásban jelentkezik. Az is elképzelhető, hogy henger-hengerek küzdenek kompresszió hiánnyal, mert olyan mértékben fellazultak a befecskendező szelepek. Ilyen nagymértékű fellazulás a motort takaró műanyag borítás leszerelésével, járó motor mellett akár észre is vehető a befecskendező szelepek tetejének rezgése alapján. Persze ez is észrevehető az olajfogyasztás növekedésével. További lehetőség melegen teljesen megszűnő rossz szelephézag, stb...
Valójában az említett olaj is használható, főleg így gyakrabban cserélve, bár nevével ellentétben nem teljesen szintetikus. Mi jóval többet futott autók motorjaiban is előnyösen használunk 30-as melegoldali jelzésű olajat, elsősorban 0w-30-ast.