2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


LeKlein | 2012-08-08 11:46 mazda-auto.hu részére

Szervószivattyúba olajat kicseréltük az esetleges szennyeződés miatt. Továbbra is megmaradt hogy néha erőtlen, néha kifogástalan, szervócsővek jobb bal oldali cserélve lett alig egy éve gyári újakra, most már csak a szivattyú felújítás csere van hátra. Eleje sérült volt szervótartály eltörött esetleg abból kerülhetett a szivatyúba műanyag darab? (Felújítás v. cserejavasolt inkább?) Esetleg kaphatnék egy árat a gyári gyújtótekercsre mert az utángyártott nem lehetet felszerelni. Előre is köszönöm a segítségét!

nagyand | 2012-08-08 09:19 nagykaroly78 részére

Nekem a M6 elsö felfüggesztése adott ki furcsa , ropogó "recsegö" hangokat. (föleg nagy melegbe) Elvittem futómüshöz. A elsö, alsó, felsö gömbcsuklók voltak kiszáradva. Azt mondta azért ropog föleg meleg idöben, mert akkor a melegtöl jobban belefeszül a golyóscsap a fészekbe, ami viszont ki van már száradva, és az adja a hangot. Megoldás az volt hogy végy egy fecskendöt+VÈKONY injekciós tüt, szívjál fel vele híg olajat. Majd bögd át a porfogó gumit vele és nyomd tele olajjal. Ez két éve történt, azóta is csendbe van,se ropogás se nyikorgás. Valamint valóban a kormány rúd zsírhíánya is ad ki fura hangokat. (Föként kopogót)

Hanzlik | 2012-08-07 19:57 lehozsoci részére

Köszönöm azinfót! Kis is próbáltam de semmi változás. Most megnéztem nem a biztonsági öv visszajelzője villog hanem a légzsák gyújtás után elalszik majd el kezd villogni majd egy idő után folyamatosan égni. A súlyérzékelőt megnéztem szál szakadást nem láttam így benne de viszont van egy fehér doboz amibe bele mennek a kábelek majd abból jönnek ki az érzékelők az kicsit szét van szedve. lehet hogy már valaki szét szedte mert szikszallaggal van össze huzatva. meg az elvileg valamivel be volt öntve műanyag vagy valami. nem lehet ezt ki iktatni. ????

mazda-auto.hu | 2012-08-06 09:43 LeKlein részére

Köszönjük a visszajelzést! Nagyon ritka a gyújtótekercs hiba a Mazda6 esetében, így az utángyártottak alkatrészekkel nincs tapasztalat.

lehozsoci | 2012-08-05 11:53 Hanzlik részére

Hello Hanzlik! A 6-osokba az első ülésekbe egy súlyérzékelő van beépítne DE EZ kizárólag CSAK a biz. őv becsatolására buzdít! Ha a légzsákvisszajelző villog akkor hiba(kód) van a rendszerben. Nyilván Mazda MMD-S (MAZDA MODULAR DIAGNOSTIC SYSTEM) meg fogja mondani, hogy valszeg ellenállás eltérés van az anyós oldalon. A szerelő a DATA LOGGER segítségével lathatja is a beérkező ellenállás értékeket pontosan,ami ha 1.4 és 3.8 ohms körüli értéken kívül van az hiba! A referecia ellenállás 2 Ohm. Javaslom hogy vedd le az akksi negative sarut, noyomd a fékpedált kb 5-6 percig, az anyósülés alatt húzd szét a kábeleket, ha tudsz használj kontakt tisztítót. Ha koraibb a verdát akkor egy citromsárga csatlakozót keresd. Valószínüleg kontakthibás a csatlakozód, ha valaki ráűl a seggével az ülésre megmozdítja a csatlakozót... Üdv Zsocibá

Hanzlik | 2012-08-04 14:18

Sziasztok. Mazda 6 nál mi okozhatja az indítás után ha űl mellettem valaki akkor egy ideig villog a légzsák visszajelzője majd folyamatosan világít. A jelenség mostanában már akkor is elő jön mikor csak egyedűl vagyok a kocsiban.

lehozsoci | 2012-08-04 11:24 nagykaroly78 részére

Kedves nagykaroly78! Ugyan mégis milyen furcsa hangot hall a futóműben!? Blütty vagy Klatty? Két jellemző probléma fordulhat elő az Ön 6-ába. Az egyik az alsó lengőkarok belső gumialqapú felfuggesztése, általában elnyíródik vizuálisan ellenőrizhető. A másik lehetséges ok a kormányoszlop hosszanti hornyainak elégtelen kenése. Általában hangot nem ad, de ha kitekert kormánynál enyhe fékezéskor ütésst, rázkodást érez akkor Ő az... üdv Zsocibá

nagykaroly78 | 2012-08-04 10:41

Tisztelt mazda-autó! 2003-as mazda 6 osom van 121 lovas és az első futóműben furcsa hangokat hallok.Elvittem a szerelőhöz de ő szerinte nem lóg semmi,esetleg a kormányművel lehet gond.Bezsirozta de nem lett jobb.Mit lehet vele csinálni?Válaszát előre is köszönöm.

szabolcs12 | 2012-08-03 13:00 lehozsoci részére

Szia! Köszönöm a választ hasznos info. Holnap viszem cottinghambe, ujra kodoltatom meg csináltaok velük 1 pot kulcsot remélem türhető ár lesz. Köszönöm a választ. Ha kész vagyok megirom :)

lehozsoci | 2012-08-03 12:33 szabolcs12 részére

Hello Szabolcs! Az autód nem ismerte fel a kulcsot így az Immobiliser aktív!A kulcsodba egy microswitch van amit a rendszer nem ismert fel. Ha van egy másik kulcsod azzal fog indulni. Márkakereskedés tudja csak újrakódolni a kulcsot. Ha mágnes közelében volt a kulcs akkor valószínűleg újrakódolható de lehet hibás is. Ha nincs csak ez az egy kulcsod akkor szükséged lesz egy másikra is mert csak 2 kulcsal proramozható a rendszer..Utángyártott kulcs programozásával ne is próbálkozz... Üdv Zsocibá

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó