2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-07-30 13:54 LeKlein részére

A rendszer már biztosan kidolgozta a levegőt. Ha a folyadékszint rendben, akkor elképzelhető, hogy valami szennyeződés került a rendszerbe.

mazda-auto.hu | 2012-07-30 13:50 gulyas_peter részére

Ha lenne egy segítő, aki közben a motortérben hallgatózik, akkor ki lehetne szűrni, hogy a klíma kompresszor kuplunja kapcsolgat-e, vagy valami más?

Quni | 2012-07-30 11:39

Szép napot! Az alábbiakban kérnék segítséget, 2004/10 havi M6 CDH kombi autóm, 157000 km-el produkálta a legutóbbi szerviz (1 hónapja volt éves szervizen ahol minden szűrőt és olajat cseréltek) óta: alapjáraton leáll, de csak alkalomszerűen (kb.4x) és az eddigi megfigyeléseim alapján a klíma mindig be volt kapcsolva, a motor azonnal újraindítható és nem is állt le. 2. kérdésem a kettős tömegű lendkerék élettartama, a szervizben jelezték, hogy kezdődő problémája van, Én nem vettem észre semmi különöset. Előre is köszönöm. Üdv: Quni

LeKlein | 2012-07-30 11:32

Régebben cserélve lett mind a jobb mint a baloldali szervócső mert folyatott. Azóta néha előfordul hogy szervó erőtlen,de a legtöbb esetben nagyon jól használható és nagyon könnyen. Elképzelhető hogy levegős maradt? Az új feltöltésnél? Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2012-07-30 09:41 tomasso.italy részére

Befecskendezési, izzítási, illetve egyéb elekronikusan csatolt hiba a Mazda műszerrel diagnosztizálható. Egy szelephézag ellenőrzés, résolaj mérés sem ártana, a tömítettség ellenőrzéséről nem is beszélve. A lendkerék hibája nem csak hidegen jelentkezne.

mazda-auto.hu | 2012-07-30 09:31 szombathely részére

Csak a 2005 utáni F/L Hatosokban működhet ez a funkció. A régebbiekben csak ha utólagos riasztóval esetleg kiépítették a rendszert.

mazda-auto.hu | 2012-07-30 09:27 susugaga részére

145111,-Ft a lökhárító.

gulyas_peter | 2012-07-30 08:38

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi jelenségre lettem figyelmes: Ha bekapcsolom a klímát, és berakom sebességbe a kocsit,a kuplngot benyopmva tartom és adook egy kis gázt meg vissza veszem a gázt, kisebb éles, érces csattogások hallatszanak a motortérből, mintha valalmit állítana a computer, viszont ha üresben van és akkor nyomkodom a gázt akkor nem hallaható ez a hang. Van esetleg valami ötlete mi lehet ez?

Ahura6 | 2012-07-30 08:05 pusi65 részére

Köszi a választ.

pusi65 | 2012-07-29 12:13 Ahura6 részére

nekem egy 2004-es dízelnél amikor a sárga lámpa kigyullad kb. 50 liter megy bele pisztolykattanásig. Az alsó vonalnál 55 liter. Dízelnél vigyázni kell nyáron, hogy ne apadjon le túlzottan. A kis mennyiség hamar átmelegszik és tudtommal módosul a kenőképessége.Szerintem ez is hozzájárul ezeknek a piszok modern ü.anyag ellátóknak a meghibásodásához. alsó negyednél dízellel nyáron már illik tankolni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó