2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ahura6 | 2012-07-19 08:33

Sziasztok! A 64 literes üzemanyagtartályból mennyi a tartalék üzemanyag?

pusi65 | 2012-07-18 22:54 nzss részére

nemreg leirtam itt a tapasztalataimat....udv.

skee81 | 2012-07-18 22:31

bocs, 2009-es mazda 6-ban, ezt elírtam. Azt is irták abban a fórumban, hogy az akkori mazda 3-ban már kanyarkövetőként működött az AFS, de ez nem volt még a 6-osban. Hisztiztek, mert ezért választották a 6-ost (ahogy én is:) ). üdv.

skee81 | 2012-07-18 22:29 lehozsoci részére

Szia Zsocibá! ezt nagyon köszönöm. A baj én úgy látom az, hogy a 2009-es (tehát facelift előtti) 6-osba még nem tettek horizontálisan mozgó optikát, ezt egy plusz izzóval helyettesítik. Egy ausztrál fórumon még 2009-es bejegyzéseket találtam, akkori, csalódott friss mazda 6 tulajoktól, akik nehezményezték, hogy a prospektussal ellentétben a kanyarkövetést a fényszóróban egy extra halogén izzó adja. Amiről tudjuk, hogy messze nem az a hatás, minth az optika utánafordulna a kanyarnak és bevilágítana a tompított. Volt ilyenem az octaviaban és tényleg egy nagyszerű megoldás. De ezek szerint a 2009-es octaviaban nincs ilyen. Hiba visszajelzés nincs az autón, a rendszer szerint minden remekül működik. Ha az AFS-t kikapcsolom, akkor annyi változik, hogy a kanyargósabb úton nem kapcsol fel a halogén (ami az autóból kb olyan mintha a ködlámpa gyulladna ki). Ennyi, ez alapján letettem a dologról. Viszont azt a rablásgátló dolgot megköszönöm, ha adsz rá tippet, hová vihetném Budapesten olyanhoz, aki meg is tudja csinálni azt a vezetőoldali ajtó nyitás érzékelést. Vagy szedjem ki az egészet a fenébe?

nzss | 2012-07-18 16:20

Hi! Mazda6d143, 2007-es. Most járok vele 90 ezernél, és kicsit aggaszt a gázolajszűrő 60 ezrenkénti előírt cseréje. Ez borzaszó ritkának tűnik. Nem kellene sűrűbben cserélni?

lehozsoci | 2012-07-18 12:36 skee81 részére

Szia! Kicsit utánarágtam magam az AFS (ADAPTIVE FRONT LIGHTING SYSTEM)-nek. Elég ritkán van gondom vele...Ha van kapcsolód AFS felirattal és járó motornál megnyomva a mőszerfalon kigyullad a AFS lámpa akkor az autód el van látva ezzel! A rendszer lényege, hogy képes a körülményeknek megfelelően a fényszorót a tengelymegterhelésnek megfelelően fel és le mozgatni (ez széria a RX-8 ban) és kanyarodáskor horizontálisan maximálisan 15 fokkal elfordítani a fényszorót a sebesség és kormányszög és stb megjelenésekor...Az első és hátsó lengőkarokon érzékelő, kormányszögérzékelő, sebességérzékelő és pár paraméter befolyásolja az egészet. Két tényezőt lehet konfigurálni, a kormányszögérzékelőt és a szintszabályozást. Az utobbiakhoz nem feltétel az MMD-S, lehet manuálisan is....A hibakódok lehetnek: AFS lámpa villog szakaszosan(pl. négy rövid egy hosszú ismétlődve=coge4) MMDS hibakod B code (hard code)vagy U code ami kommunikációs code... Hát van még bőven...Ha kell.. Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-07-18 10:31 nagyand részére

Valóban hatással van a motor egyenetlen működése a lendkerék élettartamára, de a befecskendezők működése kiszerelés nélkül is ellenőrizhető egy bizonyos mértékig, résolaj mérés, de elsősorban a Mazda diagnosztikai rendszer segítségével.

nagyand | 2012-07-18 08:06 mazda-auto.hu részére

Még azt szeretném kérdezni, hogy a szerelöm azt mondta, hogy ha a lendkerék cserélve lesz akkor érdemes a porlasztókat beméretni, mert egy hibás porlasztó is idö elött tönkretehtei a kettöstömegü lendkereket. Valóban érdemes megvizsgálni a porlasztókat? Lendkerék cserénél? (Azért kérdem mert a bemérés se 2 forintba kerül) Választ elöre is köszönöm.

pusi65 | 2012-07-17 22:58 nagyand részére

Lehet. Persze, hogy lehet. Nem igazan ertem, hogy miert ekkora a titok korulotte. Vagyis ertem. Szoval kb 2 het mulva meg tudom irni, ha addig mas esetleg nem nyitja ki titkos feljegyzeseit. udv. :)

mazda-auto.hu | 2012-07-17 16:04 dana részére

Gyorsan megnéztem, és van 1 db 8-as kábelünk. A varga@mazda-auto.hu email-re írj!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó