2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-07-17 15:57 nagyand részére

Egy pár napja, és valószínűleg a jövőben tartósan már bruttó 240000,-Ft-ért tudunk adni komplett szettet, melyben a lendkerék, kuplungtárcsa, -szerkezet, kinyomócsapágy benne van.

dana | 2012-07-17 15:56 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Esetleg nem kallódik ott arrafelé egy felesleges 8-as porlasztókábel? 9-est adok cserébe. Esetleg valakinek nincs? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-07-17 15:55 Haji részére

Igen, csak olyankor működik a generátor.

mazda-auto.hu | 2012-07-17 15:54 bujvari részére

Az elem csak a központi zár távirányításához kell. A beinduláshoz nincs szükség rá.

bujvari | 2012-07-17 13:37

Ki tud nekem abban segiteni, hogy mindket kulcsom a kiugros fajta toinkrement, mar tul vagyok az elem cseren, jelenleg az autom riasztva es a garazsban all! Hogy tudom beinditani az autot mert igy meg szervizbe sem jutok el? Kosz

nagyand | 2012-07-17 10:58

Elfelejtettem az elöbb hogy 136 LE motor van benne. Segítségeteket elöre is köszönöm.

nagyand | 2012-07-17 10:56

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a Mazda6 2003-as diesel, mazdában az üzemanyag fogyasztást méröt lehet valahogy kalibrálni? Kb 7-8 deci eltérés van fedélzeti kijelzö és a valós fogyasztás között. Más: Tud esetleg valaki olyan helyet ahol relatív "olcson" be lehet szerezni a fent említett autóhoz kettöstömegü lendkereket. Mert a szerelö azt mondta hogy kezdjek el gyüjteni rá... :(((

Haji | 2012-07-17 09:50 mazda-auto.hu részére

Ahhoz, hogy töltést mérjek, járó motor kell, nem? Az csak akksi cserével volt elérhető. Most minden szép és jó. Az akksi öreg is volt, az előző tulajnak nem tűnt fel, hogy nem a helyére való. Csak az indítóárama és a saruk elhelyezkedése volt jó oldalon.

mazda-auto.hu | 2012-07-17 08:40 lehozsoci részére

Ez így van, de amíg egyes kábelek száma nem stimmel a befecskendező számával, addig kár próbálkozni.

mazda-auto.hu | 2012-07-17 08:39 Haji részére

Valószínűleg az akkumulátor tényleg rossz, de mérni kellene a generátor töltési feszültségét is, illetve a karosszéria testpontjának kontaktusát is ellenőrizni. Gyakran az akku melletti első testpont a rugótornyon korrodált, vagy festett, illetve az egyéb főkábelek csatlakozásai is lehetnek oxidáltak, mely feszültségesést okoz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó