2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-07-17 08:31 LeKlein részére

Mielőtt a csere felmerülne (nem jellemző) be kellene zsírozni, és"feszíteni" a kormányoszlopot. A hivatalos Mazda szervizekben ismernük kell az erre vonatkozó gyári javaslatot.

mazda-auto.hu | 2012-07-17 08:29 dana részére

Ezek a jelek mind utalhatnak befecskendezési hibára. Igen, az "A" jelű befecskendezők vezérlését is kell korrigáltatni a diagnosztikai műszerrel beszerelés után, de csak ha már a megfelelő kábelekkel van szerelve.

kekati | 2012-07-16 19:05

Köszönöm a válaszokat!Végülis letetteem a futózott gumiól.Biztosabb az új!

skee81 | 2012-07-16 15:32 lehozsoci részére

Köszi! A rablásgátló válaszod értem és egyet is értek... Ami a lámpát illeti, kicsit zavarban vagyok, mivel elhangzott hogy abban az évjáratban még nincs kanyarkövető fényszóró, csak egy extra izzó a fényszóróban? Tényleg? Kiábrándító...

Haji | 2012-07-16 13:40 lehozsoci részére

Köszi, magam is így diagnosztizáltam. Egyébként min. 10 percet vártunk a második indítási próbáig. Elképzelhető, hogy pl. ennyire fenékzárlatos?

lehozsoci | 2012-07-16 13:23 Haji részére

Szia! Valszeg az akksid BESZART! Amikor egy teljesen lepukkant akksival rendelkező autót akarsz bebikázni akkor az alapszabály az, hogy rácsatlakoztatod a talicska Avensist oszt elszívsz egy blattyot a haveroddal mielőtt indítózól!!!A hibás akksi a max áramot fogja kérni ahogy csatlakoztattad, de ha hagyod kb egy percig addigra egy minimális visszatöltés lesz és az indítómotor már vígan fog tekerni! Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 13:16 LeKlein részére

Szia! Le tudnád jobban írni hogy mi is a hiba? Érzel a kormányon kopogást vagy hallod? Ha kitekered a kormányt bármilyen irányba lassan gurulva ráfékezel akkor jön elő? Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 13:10 dana részére

Szia! Ha kopog mintha hajtókarcsapágyas lenne akkor bizony befecskendező! Meg kellene nézetned a befecskendezők korrekciós értékét és felírni. Ha valami + - 60-80feletti értéken van akkor az befecskendező hiba...DE! 20,60,és 100e km szervíznél kell kalibrálni az MMD-S el a korrekciós értéket, ha ez elmaradt akkor ez lehet a következmény. Javaslok egy Új kalibrálást és összevetve az elöző adatokkal látni lehet a különdséget. Magasabb fordulatszámon a közösnyomócsövesel elhagyják az előbefecskendezést ezért nem lehet hallani a kopogást.. Üdv zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 12:56 kekati részére

Szia! Feltételezem hogy a műszerfalon levő AIR BAG lámpa villog!? Nagyon valoszínű hogy az oldallégzsákod ellenálása túl nagy illetve a modul ezt az infót kapja!. Ha kiolvastatod akkor valszeg látni is fogod. Az anyósülés alatt fogsz találni egy citromsárga csatlakozót, a hátán lévő fehér részt felemelve szét lehet húzni, ha ez sikerült akkor ha visszadugtad akkor már meg is javítottad! Ha igényes vagy akkor befújhatod valami elektromos spray-el amiben levő savas anyag megtisztítja az érintkező felületeket...KONTAKT HIBA!!!Sokat találkozom ezzel a dologgal.... Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 12:42 skee81 részére

Szia! A lámpa gondodat a MMD-S (MAZDA MODULAR DIAGNOSTIC SYSTEM) lehet ellenőrizni pontosan. lopásgátlóról annyit, hogy a 6-os is a PATS rendszert használja mint a FORD (PASSIVE ANTI THEFT SYSTEM) a kulcsod kódolt, ha fel akarják törni az autót lezárja a központi rendszert..szóval elég okos..Na Te most egy rakás pénzért beleépítesz egy extra rendszert amit a lopósok eleve már ismernek ...akkó minek. Én magamnak mindig a legegyszerűbb módszert használo, egy létfontosságú vezetékre kötök egy 50 centes kapcsolót...Ha a raboló megtalálja akkor megérdemli a verdát! Üdv Zsocibá

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó