2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lehozsoci | 2012-07-16 12:42 skee81 részére

Szia! A lámpa gondodat a MMD-S (MAZDA MODULAR DIAGNOSTIC SYSTEM) lehet ellenőrizni pontosan. lopásgátlóról annyit, hogy a 6-os is a PATS rendszert használja mint a FORD (PASSIVE ANTI THEFT SYSTEM) a kulcsod kódolt, ha fel akarják törni az autót lezárja a központi rendszert..szóval elég okos..Na Te most egy rakás pénzért beleépítesz egy extra rendszert amit a lopósok eleve már ismernek ...akkó minek. Én magamnak mindig a legegyszerűbb módszert használo, egy létfontosságú vezetékre kötök egy 50 centes kapcsolót...Ha a raboló megtalálja akkor megérdemli a verdát! Üdv Zsocibá

Haji | 2012-07-16 11:25 Haji részére

Ja, a kattogás indítás helyett nem olyan volt, amit már többször tapasztaltam, hogy egyet kattan és annyi, hanem sok kattogás egymás után. Mint egy relé. Vagy nem is tudom, mihez hasonlítsam. Azért írtam le, mert nem tudom, hogy ennek az indítómotornak hogyan kéne működnie. De még mindig akksira gyanakszom alapvetően, csak nem alszik a kisördög és állandóan attól rettegek, hogy vmi drágább probléma.

Haji | 2012-07-16 11:23

Ma reggel nyitottam az autót gond nélkül. Kulcs be, fordít, lámpák kialudtak, alig fordított vmit az indítómotor. Reflexből újra próbáltam, akkor már forgatni sem tudta, csak kattogás. Talán mintha be sem tudta volna húzni az indítómotort. Már beltéri világítás is csak pislákolt, és a centrál zár már nem zárt. Jött a bikakábel egy 2.0 dízel Avensisről. Hirtelen minden visszajött, de vmiért az indítómotor így is csak nagyon lassan fordított egyet, majd megint semmi. Akksira tippelnék, mert külső áramforrás nélkül minden kakukk. De lehet annyira kuka az akksi, hogy bikázni sem lehet az autót? Minden fogyasztó le volt kapcsolva a kísérleteknél. Jó lenne egy gyors segítség/tanács, mert még ma meg kéne oldanom az autó mozdíthatóságát. Előre is köszönöm.

LeKlein | 2012-07-16 10:53

Kedves mazdaautó! Nem rég elvittem a m6-om szerelőhöz mert kanyarodás közben kattogás/kattanás hallatszik néha, átvizsgálta szerinte vagy kormánymű vagy kormányoszlop csere, amit én kicsit furcsálnék, páran említették hogy kormányoszlop zsírzása megoldhatja a problémát, Veszprémbe tudnám elvinni hivatalos szervízbe. Előfordulhat hogy idő elött megadta magát a kormánymű 150ezerkm-nél járok most. Esetleg kell-e még valamit kérni zsírzáson kivül beállítást esetlegesen? Köszönöm a válaszát előre is!

dana | 2012-07-16 09:50 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! De ettől lehet olyan probléma, hogy indítás után, mikor még hidegebb a motor induláskor és váltáskor, amikor alacsony a fordulat kopog alacsony fordulaton, de magasabbon már nem. Illetve egy adott tempót tartva érezhetően rángat a motor. A nagynyomású pumpa hibája is okozhat ilyen kopogásos, rángatásos jelenséget? A másik kérdés, akkor elvileg az "A"-s rendszernél porlasztócsere után nem is szükséges a computeres beállítás? Alapból gondolom itt is van állandó beállítás/korrekció. Mármint hogy a computer figyeli egy a porlasztók/ütemek működése közben a főtengely fordulatszámot, és ha valamelyik porlasztó üzeménél nagyobb vagy, kisebb az adott negyedfordulatra eső fordulatszám, akkor korrigál. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:28 nandi007 részére

Lehet lendkerék hiba is, mely motortartó bakkal is párosul, de akár a motor működésében is lehet probléma (pl. befecskendezés), mely csak diagnosztikával deríthető ki.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:24 Hanzlik részére

Érdemes lenne ellenőrizni a befecskendezők "alatti" tömítettséget, így ha már a szelepfedél le van véve, a szelephézagokat is lehet ellenőrizni. Egyébként csak zaj, vagy probléma esetén van előírva.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:21 kekati részére

Igen, valószínűleg a szenzorral van gond, vagy a rendszer áramkörével. Futózott gumit nem biztos, hogy érdemes venni, különösen ha nagy sebességgel is használod az autót.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:19 skee81 részére

Ebben az évjáratban valóban csak egy külön izzó van a fényszóróban, mely kanyarodáskor oldalirányba is világít. Viszont ez a fényszóróban van.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:14 dana részére

Olyan gondok, hogy soha nem lesz igazán kifinomult, vagy optimális a motor működése. Egy adott számú A-s injektort, csak az ugyanolyan számú kábelével tudja a vezérlőegység jól "kezelni".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó