2025. Július 17. Csütörtök - Endre, Elek

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Haji | 2012-07-16 11:25 Haji részére

Ja, a kattogás indítás helyett nem olyan volt, amit már többször tapasztaltam, hogy egyet kattan és annyi, hanem sok kattogás egymás után. Mint egy relé. Vagy nem is tudom, mihez hasonlítsam. Azért írtam le, mert nem tudom, hogy ennek az indítómotornak hogyan kéne működnie. De még mindig akksira gyanakszom alapvetően, csak nem alszik a kisördög és állandóan attól rettegek, hogy vmi drágább probléma.

Haji | 2012-07-16 11:23

Ma reggel nyitottam az autót gond nélkül. Kulcs be, fordít, lámpák kialudtak, alig fordított vmit az indítómotor. Reflexből újra próbáltam, akkor már forgatni sem tudta, csak kattogás. Talán mintha be sem tudta volna húzni az indítómotort. Már beltéri világítás is csak pislákolt, és a centrál zár már nem zárt. Jött a bikakábel egy 2.0 dízel Avensisről. Hirtelen minden visszajött, de vmiért az indítómotor így is csak nagyon lassan fordított egyet, majd megint semmi. Akksira tippelnék, mert külső áramforrás nélkül minden kakukk. De lehet annyira kuka az akksi, hogy bikázni sem lehet az autót? Minden fogyasztó le volt kapcsolva a kísérleteknél. Jó lenne egy gyors segítség/tanács, mert még ma meg kéne oldanom az autó mozdíthatóságát. Előre is köszönöm.

LeKlein | 2012-07-16 10:53

Kedves mazdaautó! Nem rég elvittem a m6-om szerelőhöz mert kanyarodás közben kattogás/kattanás hallatszik néha, átvizsgálta szerinte vagy kormánymű vagy kormányoszlop csere, amit én kicsit furcsálnék, páran említették hogy kormányoszlop zsírzása megoldhatja a problémát, Veszprémbe tudnám elvinni hivatalos szervízbe. Előfordulhat hogy idő elött megadta magát a kormánymű 150ezerkm-nél járok most. Esetleg kell-e még valamit kérni zsírzáson kivül beállítást esetlegesen? Köszönöm a válaszát előre is!

dana | 2012-07-16 09:50 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! De ettől lehet olyan probléma, hogy indítás után, mikor még hidegebb a motor induláskor és váltáskor, amikor alacsony a fordulat kopog alacsony fordulaton, de magasabbon már nem. Illetve egy adott tempót tartva érezhetően rángat a motor. A nagynyomású pumpa hibája is okozhat ilyen kopogásos, rángatásos jelenséget? A másik kérdés, akkor elvileg az "A"-s rendszernél porlasztócsere után nem is szükséges a computeres beállítás? Alapból gondolom itt is van állandó beállítás/korrekció. Mármint hogy a computer figyeli egy a porlasztók/ütemek működése közben a főtengely fordulatszámot, és ha valamelyik porlasztó üzeménél nagyobb vagy, kisebb az adott negyedfordulatra eső fordulatszám, akkor korrigál. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:28 nandi007 részére

Lehet lendkerék hiba is, mely motortartó bakkal is párosul, de akár a motor működésében is lehet probléma (pl. befecskendezés), mely csak diagnosztikával deríthető ki.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:24 Hanzlik részére

Érdemes lenne ellenőrizni a befecskendezők "alatti" tömítettséget, így ha már a szelepfedél le van véve, a szelephézagokat is lehet ellenőrizni. Egyébként csak zaj, vagy probléma esetén van előírva.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:21 kekati részére

Igen, valószínűleg a szenzorral van gond, vagy a rendszer áramkörével. Futózott gumit nem biztos, hogy érdemes venni, különösen ha nagy sebességgel is használod az autót.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:19 skee81 részére

Ebben az évjáratban valóban csak egy külön izzó van a fényszóróban, mely kanyarodáskor oldalirányba is világít. Viszont ez a fényszóróban van.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:14 dana részére

Olyan gondok, hogy soha nem lesz igazán kifinomult, vagy optimális a motor működése. Egy adott számú A-s injektort, csak az ugyanolyan számú kábelével tudja a vezérlőegység jól "kezelni".

nandi007 | 2012-07-15 21:43

Sziasztok! Friss Mazda 6 (2004-es, 2.0 disel) tulajodonos vagyok és kérdésem lenne hozzátok. Alacsony fodulaton ha gázt adok rángat az autó, 1esbe illetve hátramenetben is rángat, amikor engedem felfele a kuplongot. A váltót, 5. sebességben ha előre nyomom rázkódik, mintha hozzá érne valamihez. Elsőnek arra gondoltam, hogy ki kellene tisztítani az injektort, aztán a váltó miatt kettős lendkerékre... Nem tudjátok esetleg, hogy mi lehet a baj? Illetve mennyibe kerülne a javíttatása? Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó