2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2012-07-15 20:05

Sziasztok. lenne pár kérdésem Mazda 6 2003 2.0 diesel. 1.Mostanában töben mondták hogy mintha hangosabb lenne puffogósabb. kipufogó hibátlan.2.Szelephézagot mikor kell állítani rajta 250ezer van benne? 3.mostanában kezdte hogy néhágyszór alapjáraton picit rángat de nem nagyon csak érezni mikor az űlésbe űlök. válaszotokat előre is köszi

Hanzlik | 2012-07-15 19:53 kekati részére

Nekem is ez volt a baja a súlyérzékelő szenzorral volt gond ki kell méretni hátha van benne szakadás.

kekati | 2012-07-15 15:47

Sziasztok! Két kérdésem lenne! Néha kivillan a légzsákvisszajelző lámpa.Akkor sűrűbben ha az utasüllésen is ül valaki.Lehetséges, hogy az üllés szenzorral van valami bibi? Jobbkormányos Mazdám van. A második kérdésem, érdemes újrafutózott gumit venni? Minőségre van olyan mint az új? Előre is köszönöm a választ!

skee81 | 2012-07-15 14:51 lehozsoci részére

Zsocibá szia! Köszi a választ ez elég jól hangzik. Akkor jól értem, hogy van AFS, kanyarodik az a fenyszoró, csak rosszul van beállitva? A rablasgatlóra, azt hogy butaság úgy érted, hogy simán meg lehetne csinálni a vezetőoldali ajtó nyitás erzekeleset? Nagyon jó volna! A szenzor takarasan mit értesz, minek a szenzora? Tudnál esetleg ajánlani megbízható mazda szerelot aki ezeket az elektronikai problémákat orvosolja? Vagy szakszerviz ( a rablasgatlot inkább kisebb műhelyben akartam...) . Meg egy kérdés: mazdanal a gyári festekvastagsagnak mennyinek kene lenni? Köszönöm nagyon! Üdv, skee

lehozsoci | 2012-07-15 14:17 skee81 részére

Szevasz! Úgy gondolom, hogy konfigurálási gondod lehet..Ha nemrég volt PCM frissítésed és a kormányszög nem lett újrakonfigurálva akkor ez a hiba előfordulhat. A fényszoró modul-nak van egy beállítása, az MMD-S le kell futtatni...Ugye nincs takarva bármivel a visszapillantó tükör körüli rész ahol a sensor van?! A lopásgátrólól annyit, hogy teljesen butaság...De ez az én véleményem! A központi zár rendszert A BCM (Body Control Modul) intézi CAN BUS rendszeren keresztül...Elég macerás belenyulni mert 5V alatti értékekkel dolgozik...De! Ha a zár rendszer csatlakozóját a vezetőoldalon nézed akkor a jeladó a FEKETE KÁBEL KÉK CSÍKKAL a jobb alsó sarokban Ő a jeladó.. Üdv Zsocibá

skee81 | 2012-07-14 23:10

Sziasztok! újabb kérdésem lenne, ismét elektronikai. 2009-es (facelift előtti) M6, bi-xenon AFS gombbal. Korábban volt AFS-es autóm (octavia), abban gyönörűen utánafordult a fényszóró a kanyar ívének, majd vissza (zseniális találmány). Ebben a mazdában azonban nem fordul a fényszoró, pedig azt hittem az AFS ezt jelenti. Ha kikapcsolom a rendszert (AFS off gombbal), akkor annyi változik, hogy kanyarban nem gyullad fel a ködlámpa. Ez az én értelmezésem szerint a cornering light és nem AFS. Valami baj van az enyémmel, vagy 2009-ben Hiroshima-ban még csak igy tudták ezt megoldani, hogy felgyulladt a ködlámpa? Elég kiábrándító lenne, ha igy van... Köszi a választ/véleményt előre is! üdv,

dana | 2012-07-13 11:48 dana részére

Közben megtaláltam. A Mazda a 8-as porlasztóhoz 158ohm-ot, a 9-eshez 196-ohm-ot ír. Tehát a kábel elvileg jó amit kaptam hozzá, de ebből milyen gondok adódhatnak? Mármint hogy van 38hom eltérés? Köszönöm!

dana | 2012-07-13 11:19 dana részére

Megint lemaradt :D, a kacsacsőr miatt.. Tehát PBT 12177 Valahol nem lehet után nézni hogy az adott számoknak mekkora az ellenállása? Amit kaptam 9-es kábelnek 195,4 ohm, de vajon mennyi lehet a 8-asé? Félek hogy egy olyan kábelt kaptam hozzá, ami nem is kalibrált, hanem a 13H50B-hez való. Ott gondolom mindegyik kábel (1-25) azonos ellenállású. Egyáltalán azokon a kábeleken van szám? Ebben tudna segíteni? Köszönöm!

dana | 2012-07-13 11:18 dana részére

Lemaradt a vége. >PBT

dana | 2012-07-13 11:12 mazda-auto.hu részére

Üdv! Nemrég írtam porlasztókkal kapcsolatban. Az volt a gond hogy egy 13H50A-t cseréltünk és 13H50B-s kaptunk helyette. Most sikerült visszacserélni egy 13H50A-ra. Na most az új is és a régi is 13H50A-s, viszont ez Denso 8780, a régi Denso 5031 volt. Ez nem lehet gond? Másik hogy a porlasztón 8-as szám van a kábelt amit küldtek hozzá 9-es. Azt mondták hogy nem nagy eltérés van a két kábel között. Szerintem ez is lehet probléma nemde? Esetleg valahogyan be lehet azonosítani magát a kábelt a rajta lévő számon kívül? A műanyag résézn még egy ilyen gyárilag öntött szám van. >PBT

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó