2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nandi007 | 2012-07-15 21:43

Sziasztok! Friss Mazda 6 (2004-es, 2.0 disel) tulajodonos vagyok és kérdésem lenne hozzátok. Alacsony fodulaton ha gázt adok rángat az autó, 1esbe illetve hátramenetben is rángat, amikor engedem felfele a kuplongot. A váltót, 5. sebességben ha előre nyomom rázkódik, mintha hozzá érne valamihez. Elsőnek arra gondoltam, hogy ki kellene tisztítani az injektort, aztán a váltó miatt kettős lendkerékre... Nem tudjátok esetleg, hogy mi lehet a baj? Illetve mennyibe kerülne a javíttatása? Előre is köszönöm!

Hanzlik | 2012-07-15 20:05

Sziasztok. lenne pár kérdésem Mazda 6 2003 2.0 diesel. 1.Mostanában töben mondták hogy mintha hangosabb lenne puffogósabb. kipufogó hibátlan.2.Szelephézagot mikor kell állítani rajta 250ezer van benne? 3.mostanában kezdte hogy néhágyszór alapjáraton picit rángat de nem nagyon csak érezni mikor az űlésbe űlök. válaszotokat előre is köszi

Hanzlik | 2012-07-15 19:53 kekati részére

Nekem is ez volt a baja a súlyérzékelő szenzorral volt gond ki kell méretni hátha van benne szakadás.

kekati | 2012-07-15 15:47

Sziasztok! Két kérdésem lenne! Néha kivillan a légzsákvisszajelző lámpa.Akkor sűrűbben ha az utasüllésen is ül valaki.Lehetséges, hogy az üllés szenzorral van valami bibi? Jobbkormányos Mazdám van. A második kérdésem, érdemes újrafutózott gumit venni? Minőségre van olyan mint az új? Előre is köszönöm a választ!

skee81 | 2012-07-15 14:51 lehozsoci részére

Zsocibá szia! Köszi a választ ez elég jól hangzik. Akkor jól értem, hogy van AFS, kanyarodik az a fenyszoró, csak rosszul van beállitva? A rablasgatlóra, azt hogy butaság úgy érted, hogy simán meg lehetne csinálni a vezetőoldali ajtó nyitás erzekeleset? Nagyon jó volna! A szenzor takarasan mit értesz, minek a szenzora? Tudnál esetleg ajánlani megbízható mazda szerelot aki ezeket az elektronikai problémákat orvosolja? Vagy szakszerviz ( a rablasgatlot inkább kisebb műhelyben akartam...) . Meg egy kérdés: mazdanal a gyári festekvastagsagnak mennyinek kene lenni? Köszönöm nagyon! Üdv, skee

lehozsoci | 2012-07-15 14:17 skee81 részére

Szevasz! Úgy gondolom, hogy konfigurálási gondod lehet..Ha nemrég volt PCM frissítésed és a kormányszög nem lett újrakonfigurálva akkor ez a hiba előfordulhat. A fényszoró modul-nak van egy beállítása, az MMD-S le kell futtatni...Ugye nincs takarva bármivel a visszapillantó tükör körüli rész ahol a sensor van?! A lopásgátrólól annyit, hogy teljesen butaság...De ez az én véleményem! A központi zár rendszert A BCM (Body Control Modul) intézi CAN BUS rendszeren keresztül...Elég macerás belenyulni mert 5V alatti értékekkel dolgozik...De! Ha a zár rendszer csatlakozóját a vezetőoldalon nézed akkor a jeladó a FEKETE KÁBEL KÉK CSÍKKAL a jobb alsó sarokban Ő a jeladó.. Üdv Zsocibá

skee81 | 2012-07-14 23:10

Sziasztok! újabb kérdésem lenne, ismét elektronikai. 2009-es (facelift előtti) M6, bi-xenon AFS gombbal. Korábban volt AFS-es autóm (octavia), abban gyönörűen utánafordult a fényszóró a kanyar ívének, majd vissza (zseniális találmány). Ebben a mazdában azonban nem fordul a fényszoró, pedig azt hittem az AFS ezt jelenti. Ha kikapcsolom a rendszert (AFS off gombbal), akkor annyi változik, hogy kanyarban nem gyullad fel a ködlámpa. Ez az én értelmezésem szerint a cornering light és nem AFS. Valami baj van az enyémmel, vagy 2009-ben Hiroshima-ban még csak igy tudták ezt megoldani, hogy felgyulladt a ködlámpa? Elég kiábrándító lenne, ha igy van... Köszi a választ/véleményt előre is! üdv,

dana | 2012-07-13 11:48 dana részére

Közben megtaláltam. A Mazda a 8-as porlasztóhoz 158ohm-ot, a 9-eshez 196-ohm-ot ír. Tehát a kábel elvileg jó amit kaptam hozzá, de ebből milyen gondok adódhatnak? Mármint hogy van 38hom eltérés? Köszönöm!

dana | 2012-07-13 11:19 dana részére

Megint lemaradt :D, a kacsacsőr miatt.. Tehát PBT 12177 Valahol nem lehet után nézni hogy az adott számoknak mekkora az ellenállása? Amit kaptam 9-es kábelnek 195,4 ohm, de vajon mennyi lehet a 8-asé? Félek hogy egy olyan kábelt kaptam hozzá, ami nem is kalibrált, hanem a 13H50B-hez való. Ott gondolom mindegyik kábel (1-25) azonos ellenállású. Egyáltalán azokon a kábeleken van szám? Ebben tudna segíteni? Köszönöm!

dana | 2012-07-13 11:18 dana részére

Lemaradt a vége. >PBT

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó