2025. Június 11. Szerda - Barnabás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gaboca | 2012-07-08 15:45

Pusi,köszönöm az információkat, sokat segitettél!

pusi65 | 2012-07-07 22:39 bazsyk részére

Nem vagyok egy profi klímás, de csináltam pancsertesztet. Lefóliáztam egy darabon az ablakot egy közepesen sötét márkás fóliával. Mellette feltettem egy tappancsos filléres fekete hálót.Mögé tettem egy fekete kartonpapírt a déli napsütésben és infra hőmérővel mértem a papír felületét.Eredmény: Csupasz ablak mögött 52-54 fok. Fólia mögött 46-48 fok. Fekete "szúnyugháló" mögött 42-44 fok. Amennyiben nem elég hideg a levegő feltehetően a hűtőközeg-szűrő cseréje is hozhat eredményt, mert állítólag a hűtőközeg idővel kristályos képződményt épít és eltömi. Így viszont a nyomás felépülése és lohadása lassabb.A 2004.es 6-osomba még a gyári dolgozik. Egy régi BG-s 323-ba raktam klímát utólag. Természetesen kapott új szűrőt és nem a bontott lett betéve. Már 4. éve dolgozik jól. Fújja a 6-7 fokos levegőt. Egyet kell értsek azzal, hogy a 6-os üvege hővédelmi szempontból közelít a nullához - sajnos.

ZoO | 2012-07-07 21:35 bazsyk részére

Ez a probléma engem is érdekelne. Már a második 6-osom, amiben kánikulában gyengének érzem a klímát, Pontosabban az üveg vacak szerintem, nulla a hővédelme. Ehhez képest hiába fúj a klíma, a termelődő hőt nem tudja elnyomni. A műszerfal 50-60 fokra felhevül. Ezt más autóban nem tapasztaltam.

bazsyk | 2012-07-06 22:58

Sziasztok! Klíma gondom lenne, ma reggel voltam egy klímásnál, töltött egy kis gázt a verdába, de nem azigazi még mindig. Nagynyomású mosóval kicsit átcsapattam a hűtőt, pollenszűrő cserélve...A motortérben az egyik szelepnél hideg és párás , másiknál meleg a cső. Van még valami ötletetek esetleg? (mazda 6 2.0 cd 2007)

ezsolt82 | 2012-07-06 22:15

Tisztelt Mazda Auto! Az alábbi motorkód alapján meg tudják mondani hogy az kettős tömegű lendkerékkel van-e szerelve?! RF872941 (Mazda 6 2004 2literes diesel 89kW) előre is köszönöm

nagydann | 2012-07-06 14:47 pusi65 részére

A gyári Mazda Dexelia olajakat a Total gyártja. És feltehetőleg egy meglévő termékük egy az egyes átcsomagolása.

mazda-auto.hu | 2012-07-06 11:30 gulyas_peter részére

A klíma kb. 15 lóerőnyi fékteljesítménnyel terheli a motort.

gulyas_peter | 2012-07-06 09:15

Tisztelt Mazda-autó! A kocsi 2004 M6 2.0 CDTE. Az alábbi jelenséget tapasztaltam. 1es és 2es sebességi fokozatban felgyorsítok kb 2500 fordulatig, majd elveszem a gázt, és a motorfék dolgozik, és ha bekapcsolom a klímát, érezhetően hatásosabb lesz a motorfék. magasabb sebességnél nem érezhető semmi, és nem lehet észrevenni a teljesítményen semmit, ha megy a klíma. Ez így normális?

pusi65 | 2012-07-05 19:14 gaboca részére

Az a helyzet, hogy skandináviából hoztam többnyire, mert majdnem féláron tudtam venni. Itthon volt, hogy a Lángautó, vagy UNIX volt a forrás, de piszok drága. A Bárdi Autó is megbízható. Pont ma rendeltem az olajat.hu oldalán motorolajat. Átvételnél kiderül majd a csomagoláson, hogy nem hamis-e.(van mintadobozom:)) Az árak itt a kedvezőbbek mindenesetre. Szűrőknél törekszem a Japanparts, vagy Nipparts termékekre. Bárdi, vagy például filtercenter.hu Dízelszűrő például egy 2004-es 6-oshoz 1500.- és 10.000.- forint között van. A drága forrást inkább nem nevezem meg, a filtercenter 1650-ért adja a Nipparts-ost és 2000 körül a Japanparts-ost. Pollenfilter az igazi buli. Na az már 1400 és 15.000 !!! között van. Persze a német ebay-en van akár 4 EUR alatt is az a "különleges falatka kis papírdarab" :) harmonikára gyűrve. Én kb 10 ezer km-ként kífújom 4 bar-ral és óvatosan kimosom. Egy szűrő kb 3-4 mosást bír és lehet,hogy az én orrom fakó, de semmi különbséget nem érzek az újjal összevetve. Tény, hogy a műanyagos szuperpapír egy idő után nem bírja a mosást. Csere. Az aktív szénnel spékelt kivitel sem bírta sokáig a szagszűrést.Egyébként nincs jobb megoldás a saját józan ész és teszt alkalmazása helyett. Én mindenkit megértek, :) de a gátlástalan árakat és a 800 százalékos hasznot nem tudom elfogadni. Talán segítettem dönteni. üdv.

gaboca | 2012-07-05 17:19

Köszönöm Pusi! Hol lehet ezt az olajat,megbízható forrásból,jó áron beszerezni? Milyen márkájú gázolajszűrőt használsz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó