2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nbarna76 | 2012-06-28 19:01

Tisztelt Mazda-autó ! Új túlaja vagyok egy diesel MAZDA6 CD sport TE 2004-es autonak, első igazi japánom még nem ismerem de már barátkozgatunk.Egy olaj cserét és minden szűrőt lecserélni szeretnék indulásbol de tanácstalan vagyok nem tudom milyen olajat tehetnék bele, nem tudom mi van benne.Kérem ha tudnak ajánlani valamilyen márkáju és tipusú olajat hállás lennék érte.Köszönöm nbarna76

gulyas_peter | 2012-06-28 08:57

Tisztelt Mazda-autó. Olyan kérdésem lenne, hogy ha bontott befecskendezőt vennék, elég csak a befecskendezőt venni, vagy a kábelek(vezetékek) is kellenek hozzá? http://img.beta.expressz.hu/05/62/dc/0c-main.jpg

mazda-auto.hu | 2012-06-28 08:56 szombathely részére

Nem érdemes, mert szíjszakadást eredményezhet, a szakadt szíj pedig károkat tud okozni, mielőtt végleg kiesik a motortérből.

mazda-auto.hu | 2012-06-28 08:42 gaboca részére

Az autót meg kell emelni, és alulról a kályha füstkivezető csöve mögött a tűzfalon van, ahol át van lyukasztva a hangszigetelő betét.

ZoO | 2012-06-27 22:43

Bocsánat, ez a dízel adat: "A nagy és a kis teljesítményű motorok esetében egy csökkentett méretű turbófeltöltő biztosít jobb motorreakciót és jobb teljesítményt. Mindegyik dízelmotor-változat teljesíti az Euro V-ös károsanyag-kibocsátási előírásoknak megfelelő CO2 -kibocsátási szinteket."

szombathely | 2012-06-27 21:05

Tisztelt mazda-auto! Lenne egy olyan gondom,hogy a generátor szabadonfutónak van egy kis hangja ill.nem is kicsi de nem egyfolytába.Ha adok egy kis gázt elhalgat! Lehet ezzel járni? köszi!

pusi65 | 2012-06-26 22:20

Kedves mazdások! Hühűű, tényleg nem kel utánhúzást alkalmazni, a mazda 6-os dízel (2004-es) hengerfejen?? 1987 óta bújom a különböző mazdákat és eddig mindig írta a szervízkönyv, én betartottam, meg is mozdult a kulcs és a rengeteg km alatt soha nem is volt átégés vagy egyéb. Tudja valaki műszaki magyarázattal indokolni, hogy miért nem kell? Friss tapasztalatom, hogy ezen 2004-es 6-os mazda dízel szűrője az előírt 60 ezer km helyett minimum 40!! de akár 30 ezer km után már cserélendő. Két alkalommal is szétszedtem a régi szűrőt és rendes kis finom iszapot, meg befeketedett papírtekercset láttam.Márkás üzemanyagokat tankolok és mégis indokoltnak érzem a sűrűbb cserét.

geszti | 2012-06-26 15:51 mazda-auto.hu részére

a kipörgésgátlónak is van egy fura halk hangja, mintha halkan hallanám ahogy telefonálás közben kicsöng a másik fél telefonja. De az halkabb az övhanghoz képest

gaboca | 2012-06-26 15:48

köszönöm a mazda-autónak. Akkor szénrétegű szűrőt fogok vásárolni! És hol találom a kondezviz kifolyócső végét? Ebben kérek még segítséget!

mazda-auto.hu | 2012-06-26 14:59 man200 részére

A gyári tárcsa 49407,-Ft, szerkezet 50482,-Ft, kinyomócsapágy 13240,-Ft. A gyári lendkerék 221962,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó