2025. Június 9. Hétfő - Félix

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zoli.farkas87 | 2012-06-18 21:43

Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok, azt szeretném megtudni, hogy a 2005ös évjáratú 1,8as benzines Mazda 6-osok vezérmű szíjasok, vagy láncosak? Köszönöm! Illetve mire figyeljek ennél a típusnál ? :)

man200 | 2012-06-18 15:11

Üdv. ENEOS 5W-30, 5W-40-es nem DPF-es motorolajokról van valakinek tapasztalata?

geszti | 2012-06-18 08:15

üdv sikerült a napellenző problémát megoldani. Szétszedtem a napellenzőt, lehúztam a műanyag mindkét végéről, és a benne található vékony 2-3mm vastag fémlemezkét megigazítottam. az ablak felőli felfogatásnál van egy vágás, amihez illeszkedett a napellenzőben lévő vas lemezke, és így a pihenő állásban van ha megfelelően van visszatéve. valószínüleg egy erősebb rántás miatt ez elmozdult és ezért hajlott le mindig.

neuzil | 2012-06-17 13:16

Helló! 2008-as Mazda 6 sportkombimba szeretnék gps navigációt. Milyen típust és kit javasoltok a beszereléshez? előre is köszönettel neuzil

peto88 | 2012-06-16 12:16

nagyon tetszenek ezek a kocsik és ezért érdeklődnék hogy egy 2004 évjáratú mazda 6nál cdh te -nél mire érdemez odafigyelni meg milyen problémák lehetnek vele?köszönöm a válaszokat!

rbaggio | 2012-06-15 17:41

Sziasztok! Dízel M6-nál előfordult valakinél olyan, hogy a diagnosztikai műszer nem kommunikált a számítógéppel? Ha igen hol javították? Vagy bárki ha tud megbízható erre specializált szervizt...köszönöm

nack | 2012-06-15 16:06 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

rbaggio | 2012-06-15 13:20 mazda-auto.hu részére

Köszönöm Varga Úr! Ha jól értem a befecskendezők még ha hibásak is nem okozhatják azt, hogy nem kommunikál a diagnosztikai műszer a számítógéppel? Vagy nem jól értettem? Első sorban azt kell kideríteni és megjavítani, hogy helyreálljon a kommunikáció és azt követően jöhet a "tanítás"...? Így?

mazda-auto.hu | 2012-06-15 11:10 leanykoncer részére

Szerintem is hiányzik.

mazda-auto.hu | 2012-06-15 11:08 rbaggio részére

1.Egy-két autó esetében előfordult már, de igen ritka. 2. A "korrekciós betanításra" nem a befecskendezők hibája miatt van szükség. Arról van szó, hogy a négy henger, illetve a befecskendezők is változhatnak a kilométerek szaporodásával. A tanítás folyamán a hengerekben zajló munkaütemek során a főtengelyt érő lökések különbözőségét (a 4 henger között) elemzi a számítógép, és ez alapján módosítja a befecskendezők egyenkénti vezérlését. A nagynyomású rendszer már erre is lehetőséget ad.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó