2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2012-06-21 16:13 ahun részére

Szia Ahun, Nekem a teljesítménnyel semmi gond nincs szrencsére.

gulyas_peter | 2012-06-21 16:11 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. És a befecskenedző hibát lehet orvosolni ultrahangos tisztítással?

mazda-auto.hu | 2012-06-21 15:26 gulyas_peter részére

Ha a korrekciót nem végzi el - pedig az egyéb feltételek adottak -, akkor igen. A különböző résolaj mennyiség pedig csak arra utalhat.

mazda-auto.hu | 2012-06-21 15:21 mcgoat részére

Ha hidegen lazítottad meg, és nagyon folyt kifele, akkor lehet, hogy kicsit sok olaj van benne, és a nagy melegben fent "kiszuszogott".

ahun | 2012-06-21 13:39 gulyas_peter részére

Szia gulyas_peter! Nekem két éve ugyanezek a hibalámpák világítottak - hibakódra már nem emlékszem - akkor egy másik szervizben egy vákuumszelepet cseréltek (kb. a hűtő fölött van kettő), azóta nem is volt gondom, sőt a műhelyből kijövet meg is lepődtem, hogy mennyivel jobban húzott. Lehet inkább abba a szervizbe kellene visszamennem.

gulyas_peter | 2012-06-21 12:24

Tisztelt Mazda-autó Az utalhat befecskendező hibára, ha a befecskendező korrekciót nem végzi el a számítógép? Illetve a résolaj mérés során 2 befecskendezőnél több volt a mérőedényben?

gulyas_peter | 2012-06-21 12:22 Oszi részére

Mennyiért vetted a 4 új befecskendezőt?

gulyas_peter | 2012-06-21 12:21 ahun részére

Hello Ahun, Nekem is ugyanez a problémám, meármint check engine P0401. Télen elvittem a Mazdához, kitakarították az EGR szelepet, és egészen májusig nem is gyulladt ki a check lámpa. Most meg már 2szer töröltettem és megint előjött. Lehet megint elviszem mazda szervízbe.

mcgoat | 2012-06-21 12:03

A váltó alján olajcseppek voltak a haslemez is olajos kicsit, de szerencsére nem úszik az olajban. Meglazítottam egy kicsit a betöltőcsavart és már jött is az olaj, tehát van benne. Köszi az infót

mazda-auto.hu | 2012-06-21 09:22 mcgoat részére

Nem jellemző olajfolyás. Nem mindegy, hogy csak "olajköd", vagy olajfolyás. 24-es a betöltő/nívó csavar.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó