2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2012-07-05 16:22 gaboca részére

most jelzem, hogy előző levelem gaboca-nak szól.

pusi65 | 2012-07-05 16:20

Sokféle márkás és márkátlan olajjal volt dolgom és saját bőrön megtanultam, hogy a megfelelő számozású Mobil mindig kifogástalanul működik.Nem ismerem a Total-t. Én is túl vagyok a 6-osban egy 100 ezres cserén. Mobil 1 SHC 75W90.Kifogástalan. Sok másféle mazdába is ezt használom 20 éve. Ha tutira nem nyúltak semmi máshoz (!?), szerintem esélyes, hogy a beletöltött olajnak csak ára volt, minősége nem.Ha adhatok még más tanácsot, dízel szűrőt inkább sokkal sűrűbben cserélni, mint kegyetlen drága javításokba csúszni. Megdöbbentő, hogy 40 ezer km alatt mi kosz gyűlik össze a hazai töltőállomásokból!

gaboca | 2012-07-05 14:58

Sziasztok! Egy márka szervízben, lecserélték a váltóban az olajat (100.000km). Azóta reggeli indulás után alig tudom 1-es seb. fokozatba tenni, és a 2-es fokozatba is nehezen rakható. Előtt szépen simán kezelhető volt! Most újra lecseréltem az olajat TOTAL SYN FE 75W-90 -re. Jelenség ugyanaz. Tanácstalan vagyok! Valaki járt már igy?

szalmazs | 2012-07-05 09:48

Hello! Mazda 6 2003 as 121le dizel autohoz kel egy hasznalt dugattyu hajtokar nelkul es egy hasznalt kuplungtarcsa (lamella) , vezerszijj, pkt bordasszij, naftaszuro fejpakolas tud valaki es milyen arban? szalmazs@hotmail.com

mazda-auto.hu | 2012-07-02 10:43 dana részére

Lehet. :-(

dana | 2012-07-02 10:42 mazda-auto.hu részére

Akkor elvileg ami kábelt kaptunk a "B"-s porlasztóhoz, az lehet nem is jó hozzá. Úgy értem lehetséges hogy a kábel egy "A"-s porlasztóról származik? Jajj...

mazda-auto.hu | 2012-07-02 10:37 dana részére

1.Az első generációs Mazda6 CD(2005.07-ig gyártott) befecskendezői lehetnek ún. "A", vagy "B" típusúak. Ha a vezérlőegységen feltüntetett cikkszám vége "A" betű, akkor csak saját vezetékével lehet másik injektort beszerelni. Ha "B" a PCM cikkszám végződése, akkor kalibrált kábel nélküliek a befecskendezők. 2. Bármit csináltok, nem lesz jó. 4 db A-snak kell lennie a motorban. 3. A DPF-es már teljesen más (nem piezokristályos, hanem tekercses)

dana | 2012-07-02 10:16

Egyébként a 13H50A és 13H50B között mi a különbség? Szerelték egyaránt mindkettőt a Mazda6-ba? Mi alapján szerelték? Évjárat? A 140LE DPF-esnek már úgy tudom külsőre is más a porlasztó kinézete. Gondolom kompletten az ECU is a porlasztóknak megfelelően A-s vagy B-s.

dana | 2012-07-02 10:13 mazda-auto.hu részére

Értem és köszönöm! Tehát most jelenleg 3db 13H50A és 1db 13H50B porlasztó van benne. Akkor bármit csinálhatunk nem lesz jó sosem? A tanítás akkor gondolom nem is menne?

mazda-auto.hu | 2012-07-02 09:57 dana részére

Mint írtam pár hozzászólással ezelőtt, egy A jelű porlasztós autóba nem lehet B jelűt beletenni (illetve lehet, csak nem lesz jó), hiszen a vezérlőegység is A jelű. Tanítani sem lehet, A jelűre kell cserélni, tehát csak vezetékkel együtt jó az új befecskendező.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó