2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geszti | 2012-06-11 07:44 drnet részére

szia mivel itt elég nagy többségben dízel tulajok vannak, így a saját tapasztalataikról ők tudnak mesélni. Én is hallottam ilyen dolgokról, de nem tudok rosszat mondani a benzinesről. Nem eszik sokat, nekem 2 literes 2003as van, szoktam hajtani is, az olajcseréket megcsinálják 8ezernél és semmi baja lekopogom. ukrán benzint nem szereti!!!

nicoteen | 2012-06-10 21:50 nack részére

Hello! Ugyan ez volt nekem is, egr szelep tisztítás után továbbra is ott volt a hibakód. Bár szerintem első vagyok az országban de hengerfejes lett a mazdám, és a javítása után megszűnt a hibajelzés. Egyébként nem vettem észre, hogy hengerfejes, nem ment fel a víz hőfok, nem ette az olajat csak amikor jött az ősz akkor tűnt fel, hogy nincs fűtés a kocsiba. Nekem is mind2 visszajelző lámpa égett. Nem valószínű, hogy neked is hengerfejes az autód, mert amikor én elvittem márkaszervízbe azt mondták még nem láttak hengerfejes 6ost. De mielőtt veszel egy új egr szelepet, bizonyosodj meg róla, hogy nem hengerfejes!:) Üdv.

drnet | 2012-06-10 20:43 Nyiri részére

Szia! Tápió környéki vagy? Lehet, hogy ismerjük egymást.

drnet | 2012-06-10 20:40

Sziasztok! Egy másik fórumon elég sok rossz tapasztalatot olvastam a mazda 6 dízelekkel kapcsolatban. Eddig csak benzines autóm volt, és kicsit most is idegenkedek a dízeltől. Évi 20 ekm megyek, és inkább benzinest választanék. A gondom csak, hogy tizedannyi eladót látok, mint dízelt. Nektek milyen tapasztalatok van? Megbízhatóbb a benzines, mint a dízel?

fuzzy | 2012-06-10 15:20

sziasztok!rendkivül megijedtem ma amikor az autopályán 150km rel hajtottam tempomattal és azt vetem észre h esik a fordulat és lassul az autó annak ellenére is,h tövig nyomom a gázt...,vészvillogóval megálltam majd megprobáltam elindulni és az autó ment is de 1500 as fordulat szám felett már nem ha felváltottam 2be ott is csak 1500 ig mnet és igy tovább 5 ig közben az autó kopogó fémes hangot adott majd 10 km után erős rángatás is társult mellé!az autó 3hónapja volt nagyszervizelve mazd aszervizben 230 000 km nél!üzemanyag fullon!majd miután ujra leállitottam a kocsit 10 percel késöbb mintha megjavult volna elkezdett huzni és 3000 es fordulatr ais felment de aztán ujra kezdödött megint az egész... motordiagnosztikai lámp a ég akipörgésgátlóval együtt ez ez egy 2005 ös 2000 diesel 136 lovas mazda 6!mi lehet a baj,külföldön vagyok ezért vagyok megijedve...?!:(

nack | 2012-06-10 10:24

EGR... :)

nack | 2012-06-10 10:16

Szevasztok! Segítséget kérnék az alábbi jelenséggek kapcsolatban: Mazda 6 kombi 2005.07. hó Motorhiba jelző lámpa és DSC lámpa világít, hivatalos szervízben kódot kiolvasták: GER szelep-cserélni kell. Nem adom fel: erre szakosodott szervízben EGR tisztítás (durván el volt tömődve)-ígérte: nem lesz vele gond...2-300 km: küldi megint a jelet!!!! Mi lehet?? NEm úszom meg a cserét??

R.imi | 2012-06-08 13:24 flakon részére

Hali flakon. köszi a tipet levettem a sarut nem égnek a kontrol lámpák! kiváncsi leszek!! köki

flakon | 2012-06-07 07:08 R.imi részére

Hali! Nalam ugyanez volt, eleg volt az EGR-t megtisztitani. Ha leveszed az akkusarut(aramtalanitod) es nem jon vissza rogton, csak km-k mulva, akkor az! Inditaskor hallhato ropogas hallhato. 100KW diesel

dana | 2012-06-06 11:10 R.imi részére

Nekem szerencsére van autóvillamossági ismerősöm és a kódot így ingyen megtudtuk. A nyomásszabályzót is sikerült megtisztítani. Van amikor már ez nem segít. A porlasztóra újba 96.000-es ajánlatot kaptam, bontottba pár hónap garival 35000-.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó