2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-05-31 09:06 zsigi boy részére

Ha hidegen is 1 cm-rel az F felett van, az kissé magas. A problémát ilyenkor elsősorban a kartergáz okozhatja.

zsigi boy | 2012-05-30 21:22

Tisztelt mazda auto.Helyesbíteni szeretnék,sajnos nem az f betűig /full/ ,hanem ahogy meg van hajlítva a nívo pálca ,na addig ér az olaj .A full felett majdnem 1cm.Hivtam a szerelöt azt mondta hogy ennyi elmegy.Ne haragudjon hogy ilyennel zavarom.de nem bizom a szerelömben .kérem segitsen.mit tegyek?maradhat nem lesz semmi baj vagy az a biztos ha le engedek belöle a full szintre.Nagyon köszönöm...

DOXA | 2012-05-30 13:27 geszti részére

De, bizonyára kell, de úgy gondolom, az ablakok leengedése, ràadásul ebben a konstellációban nem 1szerű kontakthiba. Ha valamit is tehet, az kizárólag a felhúzása lenne az üvegnek, a programja szerint, ha van egyáltalán neki.

geszti | 2012-05-30 12:23

miért a központizárhoz, legyen az kulcsos vagy távos, ahhoz nem kell "áram" ???

Fecó | 2012-05-29 20:39 DOXA részére

Én teljesen azt hittem minden F/L Hatosban benne van gyárilag a kulcsra működő ablakfelhúzó modul! Itt sincs riasztó! én is úgy gondolom,a kulcs kivételével már áram ott nem lehet!Valszeg a még 30-40 másodperces AC állású plusz áramot keverhet a panel,a kivett kulcsal(így már magyarázható a hibás kontaktus!

Anonymous | 2012-05-29 20:10 DOXA részére Hozzászólás szerkesztése

Nem csináltam vele semmit!Mivel ez a hiba több ezen típusú F/L Hatosnál is,előfordult oszt hiába tanítod a vezetőoldali kapcsoló panelt,gondol egyet azt hol jó,hol nem,automatikusan a kulcsról emelés! Egyenlőre úgy van,ahogy kigurult a gyárból! Miden nap amúgy sem használom a Hatost(az állandó helyhez/műhelyhez kötött szakmám nem igen igényli),meg aztán általában csak vidéken ás többnyire ismerős helyen használom,akkor meg igyekszem úgy parkírozni hogy könnyen rá tekinthessek,szem előtt/látótérben legyen(főként mióta észleltem az összes ablak, vagy csak a vezetőoldali ablak automata magán és meglepő akcióját)! Ahogy ez Hatos produkál,az sejtésem szerint csak vezetőoldali kapcsolópanel kontakt hiba lehet! Emlékeiből,az F/L gazdi megjavította régebben az ő Hatosánál,az M6 indexen még fotóval is illusztrálta a javítást/forrasztást!

zsigi boy | 2012-05-29 20:01

Tisztelt mazda auto.Akkor ez a szint normális, használható így?

DOXA | 2012-05-29 19:24 Fecó részére

Szerintem, ha a kulcsot kiveszem a gy.kapcs-ból, az elektronok már nem kergetőznek az ajtópanelben. Nincs riasztó és ablakfelhúzó modul. 1 álló frászban vagyok!!!

DOXA | 2012-05-29 16:15 Fecó részére

Csináltál vele valamit?

mazda-auto.hu | 2012-05-29 15:48 dana részére

Nem javíthatók a piezo kristályos típusú befecskendezők, és nem is helyettesíthetők. A kompresszióérték jó volt ebben a hengerben? Elvileg károsodhatott a dugattyú, de nem jellemző.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó