2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-05-23 08:31 Gabrieel részére

1. Ha nincs hiteles szerviz igazolás a legutóbbi szűrő és olajcserékől, akkor mindenképpen érdemes legalább motorolajat, és annak szűrőjét cserélni. A fékbetéteket ha nincsenek elkopva, általában nem kell cserélni. 2. A 100000 km-es szerviz kb. 50000,-Ft, a 120e km-es pedig 140000,-Ft, ha minden gondosan ki van cserélve.

mazda-auto.hu | 2012-05-23 08:28 Horvbal79 részére

Egy hibakód olvasás segítene. Valószínűleg valamelyik kerék forgás szenzor környékén van a hiba.

Gabrieel | 2012-05-22 22:03

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni 2 kérdésben. Faceliftes, 6 év alatti, elméletileg 100e km körül futott, vezetett szervizkönyves futott 2.0d (kisebb telj)mazda6 vásárlás esetén (megjegyzés: a szerviz táblázatot is átnéztem) 1) mi az amit érdemes átnézetni, esetleg vásárlást követően kicseréltetni (szűrők, fékbetétek stb.)? 2) Az elkövetkező 100-e és 120e km-es szervizek (normál használatot feltételezve) kb. milyen költséggel járnak, csak hogy tervezhessek:)? Köszi: G.

Horvbal79 | 2012-05-22 18:47

Sziasztok skacok. Tudna nekem segíteni abban hogy mi lehet az oka annak hogy 160-170 KM/h-nál kivillan a dsc off,az ABS és a dsc lámpa?Mi lehet ez?Újraindítás után minden működik rendesen.Alacsony sebességnél még soha nem jelentkezett.Köszi

Fecó | 2012-05-22 17:40 Ahura6 részére

Én úgy tudom 8 év vagy 120.000 km! De a Mazda-autó táblázata szerint,6 év vagy 120.000 km(amelyik előbb bekövetkezik)! http://mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html

Ahura6 | 2012-05-22 12:45

Tisztelt mazda-auto.hu! A vezérműszíj/2004.12.havi mazda 6 diesel 121 Le/csere intervalluma érdekelne?

mazda-auto.hu | 2012-05-22 11:30 gulyas_peter részére

Elsősorban műszerfal hiba lehet, különösen azért, mert gyújtáselvétel után is csak 4-5 mp múlva áll alaphelyzetbe a mutató.

gulyas_peter | 2012-05-22 09:24

még azt elfelejtettem mondani, hogy alapból akadozva működik a kmóra mutatóm, nem folyamatosan megy fel-le, mint a fordulatszámmérőm

gulyas_peter | 2012-05-22 09:23

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi jelenségre lettem figyelmes: autópályán haladva 130 km/h val kb egy órányi autózás után, ahogy lassítottam a kihajtóhoz érve, a kilométeróra mutató ugyanott maradt, nem csökkent a mutatott sebeségg. Beérve a városba megálltam a lámpánál, és eléggé akadozva lement kb 80ig, majd a zöldnél elindulva 80től kezdve kezdett el mérni. Ezután hazaértam, és mikor leállítottam a kocsit, utána kb 4-5 másodperc múlva nagyon akadozva leesett a mutató. Mitől lehet ez?? 2004 M6 121 LE

mazda-auto.hu | 2012-05-22 09:00 bazsyk részére

Valóban külön van választva a nyítás, illetve az indítás tiltása. Az idei évben már a Ford IDS "műszerrel" nem lehet Mazda típusokat diagnosztizálni, javítani, így valószínűleg emiatt hiúsult meg a hibamegállapítás. Ha pedig már nem hivatalos Mazda szerviz, akkor nincs "élő" Mazda IDS rendszerük. Ezért nehéz például az immo rendszer konkrét hibáját diagnosztizálni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó