2025. December 17. Szerda - Lázár

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2012-05-14 12:52 mazda-auto.hu részére

Még a szelepfedél külső befecskendezőknél lévő szimering árát meg tudná mondani? Köszönöm!

dana | 2012-05-14 12:48 mazda-auto.hu részére

Lehetséges hogy nekem is a befecskendező tömítése okozta a gondot?

dana | 2012-05-14 12:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Postázás megoldható Nyíregyházára? Esetleg a szabályos fordulatonként csattogás/kattokást okozhatja hibás porlasztó? Kezdetben 2000-2500-as fordulaton jelentkezett, majd legutóbb már 1100-as fordulaton is. Kezdetben nagyobb terhelésre elhallkult, majd gázelvételkor ciripelt. Nagyon melegen alapjáraton is hangosan csattogott legutóbb.

mazda-auto.hu | 2012-05-14 12:34 Zozyka részére

Mivel a befecskendező furata közvetlenül a henger sűrítési terébe vezet, ezért ha a befecskendező nem tömítetten van rögzítve az alátét által, akkor a furaton keresztül nem csak a henger tud olajat szívni a szeleptérből, hanem vissza is dolgozhat a szelepfedél alá a hengerfejbe. Ez akár szelepcsattogás szerű hangban is megnyilvánulhat. A turbó csapágyhibájának nincs jellemző hangja. Ha a turbina, vagy kompresszor kerék a siklócsapágyazás kopása miatt beleér a házba, annak lehet hangja, de ilyen pillanatok kérdése lehet a lapátok/turbó "megsemmisülése". az pedig minimum a teljesítményben jól érezhető gyengülést okoz. Ezek siklócsapágyas turbók, így tulajdonképpen az olajfilm a csapágy. Sérült lapátok, vagy bizonyos levegő sűrűség esetén fütyülhet a turbó, de nem annak csapágya. (A golyóscsapágyas turbók mások, de ez nem az.)

mazda-auto.hu | 2012-05-14 12:25 dana részére

Szelepfedél töm. 7276,-Ft, alátét 1108/db, szimering 4565,-Ft, feszítő kompletten 83419,-Ft, vezető görgő 46338,-Ft, mt.bak 48999,-Ft. Gyári új árak. Csattogást nem okozhat a kisebb szelephézag, esetleg füstölést, ha csak bemelegedve füstöl. Nem jellemző.

Zozyka | 2012-05-14 09:54

Csal mert tegnap este, alacsonyabb fordulaton olyan hangot hallottam (200km megtétele után) mint télen amikor indítom az autót és hideg van, a szelepek pedig kelepelnek. Akkor ez inkább tűzkarika hiba?

Zozyka | 2012-05-14 09:50 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! Köszönöm szépen a gyors választ! A hengerek kifújása az mit jelent? Illetve ebben az esetben mi a hiba forrása? Mert nekem azt mondta valaki, hogy lehetséges, hogy a turbó lett csapágyas. Lehet akár az is? Várom válaszát! Köszönöm előre is.

dana | 2012-05-14 09:44 dana részére

Diesel

dana | 2012-05-14 09:44

Üdvözletem! Egy pár alkatrész ára érdekelne. Mazda 6 2004 évj. 136LE. -Szelepfedél tömítés plusz a 4db befecskendező tömítése -Főtengely szimering (Jobb oldal) -Hosszbordásszíj feszítő, esetleg külön a csapágy hozzá? -Hosszbordásszíj vezető csapágy. Ami alul van. -Motortartó bak (jobb odlali) - Másik kérdés, hogy kis szelephézag okozhat-e erősebb füstölést és kb. 1200-as fordulattól előjövő csattogást? Alkatrészeknél érdekel jó állapotú bontott vagy utángyártott is. Válaszokat köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-05-14 08:31 endru részére

A szélvédők a színt, esetleges esőszenzort kivéve megegyeznek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó