2025. Október 20. Hétfő - Vendel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


endru | 2012-05-12 21:20 mazda-auto.hu részére

Köszönöm,eltévesztettem ,2.3 gt sport kombira is feltehetem-e ?

Zozyka | 2012-05-12 10:50

Annyit még hozzátennék, hogy a füst színe normális(vagyis nincs és nem is volt, legalábbis nem tűnt fel)

Zozyka | 2012-05-12 10:48

Tisztelt Mazda Autó és Fórumtársak! 2003-s 1998ccm Dízel Mazda 6 járművemen az alábbi hiba jelentkezett. Én az autót tavaly szeptemberben vettem. Állítólag 161e km volt benne (mutató szerint). Eddig minden rendben volt vele. Azonban tegnap, egy 200km-s út megtétele után, a turbó hangja egyik pillanatról a másikra megváltozott. Ez nagyon jól úgy tudnám szemléltetni, hogy az alap helyzetben egy normál tüdő légzéséhez hasonlítanám a hangot(magas frekvencián sípolás), most pedig olyan hangja van, mintha egy asztmás hörgő tüdőn keresztül venné valaki a levegőt.Alacsonyabb frekvencián sípol egy kicsit és mintha lenne egy kis mellék hangja is. (tudom, ezt hallani kellene). Elvittem gyorsan ma reggel szerelőhöz(nem márkaszervíz, független), neki nem tűnt fel semmi különös. Elkezdtük nézegetni az olajat és a legutolsó olajcsere óta (5e km) megevett kicsivel több, mint 2l olajat. Azonban az előző olacsaere ciklusban (nekem eddig ezen az autón az az egy volt) kb 3dl fogyott, ugyanabból a Castol full szintetikus olajból. Kicsit fura volna, hogy két olajcsere között ekkora változás lenne az autóban. Illetve azt vettük még észre, hogy miután beleöntöttük az olajat (ezt a 2l így kb a nívópálca feléig ért, amúgy annál tovább volt töltve) és elmentünk tesztkörre, az eleján viszonylag normalizálódott a turbó hangja, majd a megtett kb 5km végére ismét visszaállt a hangja erre a nem normális hangra. Érdeklődni szeretnék, hogy valaki találkozott-e már ilyennel? Illetve mi lehet a probléma oka. Még annyit hozzátennék, hogy a turbócsövekben a nyomás megvan.ÉS működik a turbó.Illetve mintha egy kicsit gyengébb is volna a turbó... :( Várom megtisztelő válaszukat!

DOXA | 2012-05-12 06:01

Azért mindennek van veszélye! "Vakon" nyomkodni, drótozni bátor dolog. Ha lesz 6-os találkozó szívesen mennék én is. doxa@vnet.hu

Fecó | 2012-05-11 22:35

Azért én is leírom a címem! hora.f@monornet.hu Köszönöm!

mcgoat | 2012-05-11 22:19 DOXA részére

Akkor dobj egy mailt légyszi, habár ha jól sejtem, tudom, hogyan csinálod. A mailcímem 2 szer a nickem és utáa akár hu akár com.

Fecó | 2012-05-11 19:59 DOXA részére

Asszem érthető,kösz! Lényeg hogy rájöttél a hogyanra,hogy privát is van megoldás a "kacifántosságra"! Mondjuk én annyira hülye vagyok az e-fajta számítógépes rendszerekhez,hogy nem akarnék semmit nyomkodni/állítgatni,pláne valamit rádugni,ha bonyolult,sokrétű megoldással bír(ó az az áldott,egyszerű régi Ladás korszak)!

várati | 2012-05-11 19:52 DOXA részére

Ha megadnád a mailcímed,szívesen cserélnék Veled eszmét. Köszi Attila

várati | 2012-05-11 19:47

Szerintem,az enyémben nem volt pálcacsere,a nívószint max.F jelölésre töltetem,az kb.4.7L olaj. Minden 10e. km után cserélem az olajat(Dexelia)és nulláztatok. Az egyik szervizben 4l-rel töltötték fel,merthogy technológiai előírás lett én kiegészítettem! Egyébként hivatkozom Varga úr tanácsára, több olaj jobb hűtés,kenés,később használódik el 10e,km csereperiódusnál pedig az esetleges be nem fejezett regenerációk miatt alig hígul,max 1cm-rel emelkedik a szint a pálcán.

DOXA | 2012-05-11 19:15

Igen, cseréltek nívópálcát. A nullázás? Megkérem szépen, és nullázódik. Szerintem a fórum üzemeltetőjével szemben, erkölcstelen lenne kiírnom IDE! Bocs mindenkitől, ha BESZÉLGETEK mazdatárssal, és szóbakerül, természetesen megosztjuk a tapasztalatainkat. Sztem így illik. Doxa

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó