2025. Május 6. Kedd - Ivett

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DOXA | 2012-05-12 06:01

Azért mindennek van veszélye! "Vakon" nyomkodni, drótozni bátor dolog. Ha lesz 6-os találkozó szívesen mennék én is. doxa@vnet.hu

Fecó | 2012-05-11 22:35

Azért én is leírom a címem! hora.f@monornet.hu Köszönöm!

mcgoat | 2012-05-11 22:19 DOXA részére

Akkor dobj egy mailt légyszi, habár ha jól sejtem, tudom, hogyan csinálod. A mailcímem 2 szer a nickem és utáa akár hu akár com.

Fecó | 2012-05-11 19:59 DOXA részére

Asszem érthető,kösz! Lényeg hogy rájöttél a hogyanra,hogy privát is van megoldás a "kacifántosságra"! Mondjuk én annyira hülye vagyok az e-fajta számítógépes rendszerekhez,hogy nem akarnék semmit nyomkodni/állítgatni,pláne valamit rádugni,ha bonyolult,sokrétű megoldással bír(ó az az áldott,egyszerű régi Ladás korszak)!

várati | 2012-05-11 19:52 DOXA részére

Ha megadnád a mailcímed,szívesen cserélnék Veled eszmét. Köszi Attila

várati | 2012-05-11 19:47

Szerintem,az enyémben nem volt pálcacsere,a nívószint max.F jelölésre töltetem,az kb.4.7L olaj. Minden 10e. km után cserélem az olajat(Dexelia)és nulláztatok. Az egyik szervizben 4l-rel töltötték fel,merthogy technológiai előírás lett én kiegészítettem! Egyébként hivatkozom Varga úr tanácsára, több olaj jobb hűtés,kenés,később használódik el 10e,km csereperiódusnál pedig az esetleges be nem fejezett regenerációk miatt alig hígul,max 1cm-rel emelkedik a szint a pálcán.

DOXA | 2012-05-11 19:15

Igen, cseréltek nívópálcát. A nullázás? Megkérem szépen, és nullázódik. Szerintem a fórum üzemeltetőjével szemben, erkölcstelen lenne kiírnom IDE! Bocs mindenkitől, ha BESZÉLGETEK mazdatárssal, és szóbakerül, természetesen megosztjuk a tapasztalatainkat. Sztem így illik. Doxa

Fecó | 2012-05-11 15:48 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-05-11 15:42 Fecó részére

Köszönöm. Igen, sok autón cseréltek nívópálcát.

Fecó | 2012-05-11 13:32 DOXA részére

Valszeg akkor a te DPF Hatosodba szerviz visszahívásosdin még,vagy sima olaj cserén cserélték a nívópálcát(garanciálisan,olajhígulás esetlegesen ha emelkedik a szint)!Ez lehet a magyarázat a 4 liter olajmennyiségre,(de pontosan a Varga úr ezt jobban tudja)! Nálam tuti nem cserélték(nem volt indokolt),ezért is kell bele nekem 4.7-4.8 liter! Engem is érdekelne,hogy ejted meg a nullázást! Kösz!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó