2025. December 17. Szerda - Lázár

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-03 08:23 Luki részére

Ha nem akarsz új lyukat fúrni a beömlő rendszerre, akkor például a töltőlevegő hűtő tetején van egy levegő hőmérséklet szenzor, mely helyére egy T elosztóval, a T elosztóba a szenzor is, illetve a nyomásmérő szenzora is becsavarozható.

Luki | 2012-01-02 20:00

Udv! Hogyan lehet bekotni egy turbonyomasmero orat hazilag, ha valaki tudna rola kepet vagy infot nagyon orulnek neki! Mazda6 dizel 143 lovas

geszti | 2012-01-02 17:08 peet részére

szia én nem igazán ismerek ilyen átkötős zsenit szabolcsban.Nekem ez túl bonyolúltnak tűnik az általad leírtak alapján. "Fontos, hogy a zeneszámok elnevezésekor kerülje az ékezetes betűket és a nagyon hosszú fileneveket!"

mazda-auto.hu | 2012-01-02 10:21 Ricsie részére

A motort gyárilag nem lehet rendelni, az a lámpával közös egységet képez a gyári katalógusban. Másik lámpából viszont át lehet szerelni, mindkét fényszóró (rossz és a donor)szétszerelésével.

peet | 2012-01-02 07:25 bazsyk részére

Vagy szerencsém van, vagy az én 2004 M6 CD EVOII gépem sok város után Budapest autópálya 130 5,1 , város max. 7 így télen . Ezeket a teletankra rátankolás pontosan visszaadja.

peet | 2012-01-02 07:20 geszti részére

Mindekinek aki keresi az MP3 adapter lehetőséget. https://xcarlink.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=79&lang=hu Én ezt vettem és építtettem be . Kifogástalan. A web a beépítés pontos leírását is tartalmazza. Neten megvettem, autó HIFI-s cégnél kikapták a fejegységet, a rajz alapján rádiószervízven 1500 -ért a külső CD tár érzékeléshez szükséges átkötést megcsinálták. A HIFI-s 4000-ért összerakta. A navi boxba tetettem. Arra figyelni kell, hogy CD vezérlés logikával kell gondolkodni. Hiába van elég hely az adattárolón az EXTENDED CD funkció is csak 6 virtuális CD-t lát!. De ez is le van írva a linken. Sokkal drágább, mint a NYÁK-os megoldás , de kompakt és működik.

bazsyk | 2011-12-30 22:31

Hi! Az enyém 2007,08 129 LE, szervizkönyves, 26000 km. z alapjárat tényleg inkább hidegen ing, a rángatást először a tempomat-nál vettem észre, majd lábbal is időnként. Én volán kúton tankolok általában, ezelőtt 1,5 dci renault volt, nem volt semmi gond. Légszűrő, üzemanyagszűrő cserélve. Ezt http://kepfeltoltes.hu/111230/IMGP4792_www.kepfeltoltes.hu_.jpg találtam az autómban tegnap. Gondolom a dpf és az egr is koszos lehet. Szerintem megvárom a check-lámpát, és irány egy szerviz. Addig nem piszkálom. Köszönök minden infót, sokat segített! Szép estét! Buék!

Atis256 | 2011-12-30 21:33

Szia A szúrós szagú kipufógófüst: nem rossz jel, inkább az lenne baj, ha olaj szagú lenne. Az étvágy: az relatív. Nekem 7 liter az átlag télen, de szeretek gyorsítani és ez ugye nem az átlagfogyasztás javítására szolgál, de a sok városi használat mellett, őszi téli időben sokat megy a webasto, ami gázolajjal működik és az is + üzemanyag. HA sokat közlekedsz városban, akkor a dpf szűrő kiégetéséhez használt + üzemanyag is hozzáadódik. Minden megkezdtett, de nem befejezett kiégetés, új kiégetést idéz elő. x jel: Az enyém utolsó alkalommal 19.000-nél kezdett villogni, olajcsere előtt közvetlenül. Ekkor már sokkal hangosabb volt a motorhang is, mivel sok a motorolajban a gázolaj. A rángatás és alapjárat ingadozás: Ezek már érdekesebb dolgok. Az alapjárati ingadozást sokminden okozhatja. CSak a fontosabbakat említve: - üzemanyag minőség (nekem a kagylós-nál ingadozott a legjobban sógór-ral jobb a helyzet)"nem reklám" - üzemanyagszűrő csere - levegőszűrő csere - EGR szelep koszos, kormos (tisztítás) - porlasztócsúcsok korrekciója - kartergázvisszaeresztő cső tisztítása Az esetleges nagyobb problémák - nagynyomású szivattyú szabályzó szelepe - porlasztócsúcs csere - légtömegmérő csere Nekem 2006-os CDH-m van. Az enyém hidegen ingadozik néha, melegen nem igazán hallom. Sógór premium diesel-el használom valameddig, mert állítólag letiszítja a rendszert jobban mint a többi és a dpf-re is jobb hatással van, legalábbis a fórumokon ezt olvastam. Az enyém nem rángat. Főleg nem magas fordulaton. Régebben, olyan 1600-1800 közt lehetett érezni valami kis szaggatást egyneletes tempó mellett, de ez mostanában nem annyira érződik, legalábbis a benzinkút "csere" óta. Az én kocsim, szervízkönyves és 96.000 Km van benne. Lehet érdemes lenne valami üzemanyagellátó reendszer tisztítót eszközölni. Remélem segítettem, de mindenképpen ajánlom, hogy itt a fórumon, írj Varga Úrnak a rángatás és az ingadozás ügyében. Én is kíváncsi lennék mit ajánl. Sok sikert!

bazsyk | 2011-12-30 20:13 Atis256 részére

Hali! Igazából 2-2,5 ezres fordulat körül rángat, illetve kegyetlen szúrós szagú a kipuff, és jó az étvágya. Ha eléri az X-et a nivo, akkor fog jelezni? Nem kéne ennyire figyelnem mindenre.Ja és az alapjárat néha egyenetlen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó