2025. Június 16. Hétfő - Jusztin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Luki | 2012-01-02 20:00

Udv! Hogyan lehet bekotni egy turbonyomasmero orat hazilag, ha valaki tudna rola kepet vagy infot nagyon orulnek neki! Mazda6 dizel 143 lovas

geszti | 2012-01-02 17:08 peet részére

szia én nem igazán ismerek ilyen átkötős zsenit szabolcsban.Nekem ez túl bonyolúltnak tűnik az általad leírtak alapján. "Fontos, hogy a zeneszámok elnevezésekor kerülje az ékezetes betűket és a nagyon hosszú fileneveket!"

mazda-auto.hu | 2012-01-02 10:21 Ricsie részére

A motort gyárilag nem lehet rendelni, az a lámpával közös egységet képez a gyári katalógusban. Másik lámpából viszont át lehet szerelni, mindkét fényszóró (rossz és a donor)szétszerelésével.

peet | 2012-01-02 07:25 bazsyk részére

Vagy szerencsém van, vagy az én 2004 M6 CD EVOII gépem sok város után Budapest autópálya 130 5,1 , város max. 7 így télen . Ezeket a teletankra rátankolás pontosan visszaadja.

peet | 2012-01-02 07:20 geszti részére

Mindekinek aki keresi az MP3 adapter lehetőséget. https://xcarlink.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=79&lang=hu Én ezt vettem és építtettem be . Kifogástalan. A web a beépítés pontos leírását is tartalmazza. Neten megvettem, autó HIFI-s cégnél kikapták a fejegységet, a rajz alapján rádiószervízven 1500 -ért a külső CD tár érzékeléshez szükséges átkötést megcsinálták. A HIFI-s 4000-ért összerakta. A navi boxba tetettem. Arra figyelni kell, hogy CD vezérlés logikával kell gondolkodni. Hiába van elég hely az adattárolón az EXTENDED CD funkció is csak 6 virtuális CD-t lát!. De ez is le van írva a linken. Sokkal drágább, mint a NYÁK-os megoldás , de kompakt és működik.

bazsyk | 2011-12-30 22:31

Hi! Az enyém 2007,08 129 LE, szervizkönyves, 26000 km. z alapjárat tényleg inkább hidegen ing, a rángatást először a tempomat-nál vettem észre, majd lábbal is időnként. Én volán kúton tankolok általában, ezelőtt 1,5 dci renault volt, nem volt semmi gond. Légszűrő, üzemanyagszűrő cserélve. Ezt http://kepfeltoltes.hu/111230/IMGP4792_www.kepfeltoltes.hu_.jpg találtam az autómban tegnap. Gondolom a dpf és az egr is koszos lehet. Szerintem megvárom a check-lámpát, és irány egy szerviz. Addig nem piszkálom. Köszönök minden infót, sokat segített! Szép estét! Buék!

Atis256 | 2011-12-30 21:33

Szia A szúrós szagú kipufógófüst: nem rossz jel, inkább az lenne baj, ha olaj szagú lenne. Az étvágy: az relatív. Nekem 7 liter az átlag télen, de szeretek gyorsítani és ez ugye nem az átlagfogyasztás javítására szolgál, de a sok városi használat mellett, őszi téli időben sokat megy a webasto, ami gázolajjal működik és az is + üzemanyag. HA sokat közlekedsz városban, akkor a dpf szűrő kiégetéséhez használt + üzemanyag is hozzáadódik. Minden megkezdtett, de nem befejezett kiégetés, új kiégetést idéz elő. x jel: Az enyém utolsó alkalommal 19.000-nél kezdett villogni, olajcsere előtt közvetlenül. Ekkor már sokkal hangosabb volt a motorhang is, mivel sok a motorolajban a gázolaj. A rángatás és alapjárat ingadozás: Ezek már érdekesebb dolgok. Az alapjárati ingadozást sokminden okozhatja. CSak a fontosabbakat említve: - üzemanyag minőség (nekem a kagylós-nál ingadozott a legjobban sógór-ral jobb a helyzet)"nem reklám" - üzemanyagszűrő csere - levegőszűrő csere - EGR szelep koszos, kormos (tisztítás) - porlasztócsúcsok korrekciója - kartergázvisszaeresztő cső tisztítása Az esetleges nagyobb problémák - nagynyomású szivattyú szabályzó szelepe - porlasztócsúcs csere - légtömegmérő csere Nekem 2006-os CDH-m van. Az enyém hidegen ingadozik néha, melegen nem igazán hallom. Sógór premium diesel-el használom valameddig, mert állítólag letiszítja a rendszert jobban mint a többi és a dpf-re is jobb hatással van, legalábbis a fórumokon ezt olvastam. Az enyém nem rángat. Főleg nem magas fordulaton. Régebben, olyan 1600-1800 közt lehetett érezni valami kis szaggatást egyneletes tempó mellett, de ez mostanában nem annyira érződik, legalábbis a benzinkút "csere" óta. Az én kocsim, szervízkönyves és 96.000 Km van benne. Lehet érdemes lenne valami üzemanyagellátó reendszer tisztítót eszközölni. Remélem segítettem, de mindenképpen ajánlom, hogy itt a fórumon, írj Varga Úrnak a rángatás és az ingadozás ügyében. Én is kíváncsi lennék mit ajánl. Sok sikert!

bazsyk | 2011-12-30 20:13 Atis256 részére

Hali! Igazából 2-2,5 ezres fordulat körül rángat, illetve kegyetlen szúrós szagú a kipuff, és jó az étvágya. Ha eléri az X-et a nivo, akkor fog jelezni? Nem kéne ennyire figyelnem mindenre.Ja és az alapjárat néha egyenetlen.

Atis256 | 2011-12-30 17:56 bazsyk részére

Szia Sajnos a Mazda 6 nem városi autó, mert a dpf szűrő nem tudja magát kiégetni alacsony fordulat és hideg motor mellett és ez sajnos olajszint növekedést idéz elő. 3-4 ezer kilóméter azért nagyon kevés, mert általában 10-12 köztit elszoktak futni tudomásom szerint, a városiak is. Persze a kivételek erősítik a szabályt, (azaz előfordulhat kevesebb is) Ha a dpf jelzés felvillan, akkor kell elvinned az olajcserére. Ha eléri a jelzést, jelezni is fog a led. HA mégis Te cserélnéd az olajat, csakis dpf szűrőhöz való olajat rakj bele, mert annak a hígult olajjal is megmarad a viszkozitása, viszont akkor is nullázni kell, mert le fog majd tiltani. Leírásod alapján, Te a kartergáz visszaeresztőt szedted szét. Ebben a csőben a lerakodás előfordúlhat, időközönként érdemes tisztítani a csövet. Az EGR szelep is elszokott kormolódni, azt nem ott találod, hanem a motor alsó részén, jobb oldalt elől. Egy flexi alucső borítás van rajta és felfelé jön. Egy szürke csatlakozó van rányomva. Ez érzékeny cucc, úgyhogy óvatosan. Ez szabályozza a visszaeresztett kipufogógáz mennyiségét. Ha eltömődik nem zár teljesen és nem marad levegő a turbónak. Ha nem nyit ki, akkor a szonda rossz adatokat továbbít. Miért akarod tisztítani? Az olajszint emelkedés a panaszod?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó