2025. Június 16. Hétfő - Jusztin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bandita | 2011-12-22 09:26

Sziasztok! A hetvegen xenon izzo cseret tervezek vegrehajtani. Nyugodtabban tudnam csinalni, ha elotte lehuznam az akkusarut. A kerdesem az, hogy ebben az esetben elfelejti a szerkezet a befecseknedezo/porlasztocsucs beallitasokat? (2007-es DPF-es dieselrol van szo) bandita

mazda-auto.hu | 2011-12-22 09:07 Madigen részére

A karbantartásokat illetően itt vannak információk: http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html Mit kell megnézni? Egy ilyen korú dízel autó esetében gyakorlatilag mindent, de csak néhány dolgot lehet észrevenni egy rövid szemle/próbaút alatt. A karosszéria állapota ennél a típusnál kritikus pont. Gyakori a korrózió. Korábbi törések nyomait is keresni kell, illetve, hogy mennyire volt szakszerű a javítás. A motor lehet jó, de lehet nehezen javítható rossz, vagy könnyen javítható rossz állapotban is. De ezt egy próbaút alatt nehéz észrevenni. Ehhez egy tapasztalt Mazda szerviz szükséges. A valós futásteljesítmény megállapítása szintén nagyon nehéz.

mazda-auto.hu | 2011-12-22 09:00 geszti részére

Ezen az oldalon meg tudod rendelni a tökéletes hangbemeneti eszközt: http://www.sylfex.com/products/AuxMod/ Ezt csak össze kell dugni a fejegység belső mudoláris csatlakozójával, és egy minijack dugós kábelellel (pl. kesztyűtartóba) bármilyen külső egységből származó hangjelet (!!!) rá lehet kapcsolni.

geszti | 2011-12-22 08:42 EnergieLaczy részére

üdv! van egy lehetőség, csatlakoztatható mp3 adapter. Toget linkelte pár oldallal ezelőtt. engem érdekelne, de csak ha plug&play. nem tudom és nem akarom kókányolni a rendszert. Ha valami biztosabbat tudnék, hogy megveszem és szétszedem a középkonzolt csak rá kell majd dugni ezt a gyári cd-re akkor megveszem, de fölöslegesen nem venném, ha itt ott hidalni kell. én akkor tuti lehidalok, de a fejegység nem :D

EnergieLaczy | 2011-12-22 08:22 toget részére

Szia toget, geszti! Kinek mi lenne a kérdése-problémája a gyári fejegységgel kapcsolatban? Üdv ÉNRG

EnergieLaczy | 2011-12-22 08:16 Luki részére

Szia Luki! Egy jótanács /elfelejtettem odaírni a képekhez/ hamár szétszedted, ne csak azt cseréld ki ami kiégett, hanem a többit is. Nehogy 1 hónap múlva meg a másik miatt kelljen szétszedni.Én 100Ft/db ár körül vettem a kis izzókat bele. A gyári /persze kompletten foglalattal együtt/ 30-40 szeresébe került volna /db. Üdv ÉNRG

atomjuve | 2011-12-21 22:10 Luki részére

Üdv! Mielőtt szétszeded próbálj meg odacsapni neki oldalról hátha megjavul. Nálam is szarakodott de kézrátétellel gyógyítottam. Nálam valószínű érintkezési hiba volt és nem az égő volt rossz.

Luki | 2011-12-21 18:43

Oke ha sikerult szetszednem akkor elkuldom a kepeket rola lefotozom, neked..

Luki | 2011-12-21 18:13 geszti részére

Szia! Koszi szepen a kepeket... megprobalom szetszedni, kicserelni az egot mert itt az Angol szerelok nagyon benak.. Koszonom Geszti

gulyas_peter | 2011-12-21 18:08

Tisztelt Mazda autó! A pontos fogyasztás 10,04l/100km. 166 kmert mentem el és 16.73 liter ment bele. Ez úgy gondolom kicsit sok városi használat mellett. EGR szelep tisztításának van köze hozzá?? Esetleg fórumtagok, nektek mennyi télen az átlagfogyasztásotok?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó