2025. Október 24. Péntek - Salamon

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Erik88 | 2011-12-17 12:26 rbaggio részére

Üdv. Gondoltam erre is, hogy megpróbálok így keríteni a jobbos mellé egy balost. Te a cserét szervízben csináltad? Tehát elvileg megoldható, hogyha nekem mondjuk csak a bal kell akkor nem kell gyáriból mindkettőt megvennem?

Erik88 | 2011-12-17 12:23 geszti részére

Viszont jó reggelt! :) Akkor neked után gyártott fényszóród van gondolom ha külön van a trafó meg a motor. Nekem most akkor melyik kell a 2h1es vagy a sima h1-es?

rbaggio | 2011-12-17 11:03 Erik88 részére

Üdv, nekem a jobb oldali "szállt el" és mivel a trafó és a motor is a lámpatestbe van integrálva ezért ezeknek a külön-külön javítása nem lehetséges. Több helyen (pl: Vatera) árulnak jobbos vagy balos xenon lámpatestet(gondolom bontott, néha raktárkészlet maradéknak írják) bár én a felújított mellett döntöttem. Adtam a rossz lámpát és kaptam egy gyárival megegyező felújítottat 35e-ért..ennek 2 éve és hibátlanul működik.

geszti | 2011-12-17 10:35 Erik88 részére

reggelt kompletten árulják a 2 izzót meg a 2 trafót, kábeleket, meg a feszültségátalakítót. a 2h1/bármi az a lámpatestre vonatkozik. tudsz venni több helyen is külön xenon izzót,trafót, attól függ éppen mire van szükséged. martincaraudio, dcstuning, zsu.hu. sorrend nincs köztük. én középsőtől vettem, utolsó is nagyon jó.

Erik88 | 2011-12-16 23:50 geszti részére

Hát szerintem nálam megvan mindennek a gyári helye mivel gyárilag xenonos. Itt igazából az a kérdés, hogy érdemes-e utángyártott lámpát vennem ami ugyanúgy néz ki mint az eredeti vagy nem? d2őt nem írtam. 2h1 és a sima h1 közti különbséget nem értem... Persze, itt most kérdéses, hogy a lámpán magán kívül mi kell még nekem a gyári állapot visszaállításához, mert valószínűleg nem elég csak a lámpa. Szerinted az utángyártotthoz adják a trafót meg mindent vagy nem? Gondolom a gyárihoz adják. Vagy mégsem?

geszti | 2011-12-16 13:57 Erik88 részére

ha gyárilag xenonos az autó, akkor nem köt bele. de nem biztos, hogy ezt minden rendőr tudja milyen márka milyen típusú autóból volt xenonos. projektoros lámpákkal nem szoktak annyira kötekedni, mint a foncsoros régi búrás autóknál. de megvan a feltétele, mivel kell rendelkeznie. lámposó, elektromos magasságállító+ kereként szintezőbeállító. ha kéri a motorbeállítást, azt nem mindenesetben csinálja, hiszen ha nem változik a körülmény és nem állt sokáig az autó akkor tárolja az előző szintet. ha felnyitja a motorházat és látszik a kókányolás, akkor az baj. tehát úgy kell elhelyezni a trafót és a zsinyegeket, hogy ne legyen szem előtt. gyári helyekre kell törekedni, esetleg lámpabúra mögött sárvédőlemez mögé ha van üreg a kasztniban. Off autómban ott volt. lehetőleg 4300k vagy 6000k teljesítményű legyen, az nem bántja a szemet. én Bi-xenont használtam annak idején. esetleg lehet venni tompítottba is és távolságiba is. van aki ködösbe is rak, meg bármibe, amire a csajok buknak :D a D2 asszem a csatlakozója Haldoklik a skót, halálos ágyához hívatja a rokonságot, és kérdi tőlük: - Itt vagy, édes fiam? - Itt vagyok, édesapám. - Itt vagy, drága feleségem? - Igen édesem, itt vagyok! - Itt vagy drága húgom? - Itt vagyok bátyám. - Mindenki itt van? - Igen - válaszolja a rokonság. - Akkor miért ég kint a villany?

Erik88 | 2011-12-16 12:17 geszti részére

Igen valószínűleg az lesz, hogy valahonnan kerítek majd egyet aztán újra lesz festetve. A xenonnal kapcsolatban meg találtam utángyártottat is ami fele árából kijönne mintha az újat venném. 2 fajtát találtam. Miben különbözik a 2H1/H3-as a sima H1/H3astól? Az után gyártott szett mennyiben különbözik a gyáritól? Rendőr ha megállít akkor nem lehet belőle gond?

geszti | 2011-12-16 10:49

az úgy nem jó, hogy megrendeled itt és otthon valakivel lefényezteted az újat? csak olyat próbálj meg kérni, amin rajta vannak a spricnik. majd felrakjátok a régi helyére. utólagos xenon szettet sok helyen tudsz venni, igaz hogy nem philips meg adidas stb nagy márka, hanem egy olcsóbb árkategória de több évig működőképes. és 5ezer ft-ért tudod pótolni később az elromlott alkatrészeket.nem tudom, hogy itt lehet e linkelni forgalmazókat, inkább nem teszem, de biztos találsz Te is a google-val

Erik88 | 2011-12-16 10:42 geszti részére

Mindegy mert kerüljön 40-50be fényezéssel együtt még akkor sem annyira mellbevágó az ára mint mondjuk a xenonnak. Gyárilag xenonos volt az autó csak az előző gazdi betörte a bal első lámpát és nem akart bele venni drágán xenon fényszórót így vett bele halogént... Emiatt sérült meg ugyanazon a felén a lökös is.

geszti | 2011-12-16 10:29 Erik88 részére

biztos nincs, de én azért írtam, hogy kb 25ezer a fényezés, és ebben egy kisebb sérülés gittelése is belefér, ha nem tört a műanyag. http://mazda-auto.hu/mazda-kia-alkatresz-bongeszde-bonto.html gyári xenon van benne?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó