2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-12-14 11:26 Wayne részére

14,7 V töltőfeszültség a max.gyári érték alapjáraton, és más Mazda típusokon is előfordul annak ellenére, hogy a szakirodalom szerint 14,5V lehetne a max. Tehát nem biztos, hogy a fesz. szabályzó cseréje megoldást jelent.

gulyas_peter | 2011-12-14 08:08

Sziasztok, Megjavult a megtehető kmek száma kijelző, vagyis mostmár kijelzi azt. 100km-t kell vele menni és utána tud a bc adatot számolni.

Fecó | 2011-12-13 15:53 Wayne részére

Akkor passz! Bocsi,az enyém csak sima CDH TE,nem pluszos verda! Végül is akku vétel előtt el szokták vinni egy villamosságihoz az autót,és a fogyasztókhoz mérten csak ajánl valami tartósan izmosat,(mondjuk Exide prémium,Dupex akkut!

geszti | 2011-12-13 15:34 gulyas_peter részére

szia én nem csináltam. nem láttam még értelmét. ne foglalkozz a fogyasztással :) Én véleményem szerint 60 km nem számottevő. De nem tudom mennyi üzemanyag van a tankban. 4 vonal alapból megjelenik, ha kigyullad az alacsony üzemanyagszint jelző sárga led a műszerfalon. nekem ötévig volt egy OFF "xr3i" OFF azon nem volt megtehető km sem, csak a mutató. bőven elég. a megtehető km akár egy pörgősebb induláskor is ugorhat több km-t, vagy egy 50-fix 60km-es tempónál sokkal többet mutat, mintha 90-el tepernél városon kívül. ha több km után se működik, akkor biztos valami hiba történt a nullázás miatt. dekorosnál csináltass egy olyan matricát ahol kvarc betűtípusból ki tudják írni a 999-et és ragaszd le ezzel a 4 vonalat :)

toget | 2011-12-13 15:33 gulyas_peter részére

Szia, szerintem 60km megtétele után még ne aggódj emiatt, egy teljes nullázás után a computernek nincs igazán miből dolgoznia. Szerintem a könyvében is lehet valami olyasmi, hogy min. hány km megtétele után érdemes hagyatkozni a BC adataira. Szerény véleményem szerint 100km-ig nincs gond, ha utána sem jelez semmit, akkor kezdhetsz aggódni, addig nyugi :)

gulyas_peter | 2011-12-13 15:25

Tisztelt Fórum tagok, Csináltatok már bc nullázást? (negatív akkusaru le, fékpedál benyom 5mpig, majd akkusaru visza) A megtehető kmek száma helyett négy db vonal van. A kocsit teletankoltam és már 60kmert mentem a nullázs óta. valakinek valami ötlete?

Wayne | 2011-12-13 14:57

Köszönöm a választ! A töltés miatt a következő cikk miatt aggódom: http://autoakkumulator.hu/content/2-segit "Mit kell az autómon mérni?" c. bekezdés. Attól tartok, hogy tönkretenné az új akksit is. Ill. a cikk alapján az indítóáram fontosabb a Ah-nál. Így talán olcsóbb lenne egy nagy indítóáramú/kisebbb Ah-ás akksi. Ezért érdekelnek a gyári adatok. Üdv, Wayne

Fecó | 2011-12-13 14:36 Fecó részére

Fecó | 2011-12-13 14:34 Wayne részére

Üdv. Szerintem a töltés megfelelő! A gyári akku méreteit tartsd,díesel esetén 303 mm hosszú/172mm széles/220 mm magas sarukkal összesen(néhány mm difi nem gond)! Én ezeket néztem ki,ha végleg kimúlna mégis az akku a Hatosban(de végül is jól indít a Hatos péntek óta megint)! http://bolthely.hu/akkumulator/id/00379_YUASA_Akkumulator_12V_100Ah_JAPAN_Jobb_ http://bolthely.hu/akkumulator/id/00379_YUASA_Akkumulator_12V_100Ah_JAPAN_Jobb_ http://alkatresz.vezess.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__akkumulator__95_ah_j_japan

Wayne | 2011-12-13 13:27

Sziasztok! Egy 2003 kombi CDH GT felszereltségű autoba szeretnék akksit venni. Milyet ajánlanátok? Hány Ah, mekkora indítóáram lenne optimális. Esetleg milyen márka. Járó motornál akkusarukon 14.6v-t mértem alapjárton, terhelve 14.7-t. Ismerős szerint fesz. szabályzót kell cserélni rajta. Ezt megerősítené?! Köszönöm előre is a válaszát. Wayne

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó