2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bazsyk | 2011-12-07 17:46

Még 1 kérdés. Az normális, hogy a bekapcsolt tempomat gázadásra nem kapcsolja le a cruise lámpát, csak fékezésre? A cruuse main ugye on/off gombal kapcsolható, a másik pedig cancel vagy gáz/fékre. a tempomat kikapcsol gázadásra, csak a lámpa marad.

bazsyk | 2011-12-07 17:43

Ja és a lámpa gyújtásnál ok, amúgy meg nem világít.

bazsyk | 2011-12-07 17:40 mazda-auto.hu részére

Szép estét! Sollag irását kipróbáltam, a pillanatnyi fogymérő most 5-7 l között mutat. Igaz nem 2-25 km mentem, csak 4-5 öt. Viszont 2-esben ráálltam kb 2200 fordulatra, így mentem egyenletesen tempomattal, és amíg a pill mérő 15-18 litert mutatott, rángatott az autó. Hol kicsit, hol jobban. Majd mikor a fogy beállt 8 liter körülire( 2-esben 2200 ford) akkor rángatás megszünt. Hazafelé harmadikban 1800 körül 5-6 átlag. Szivat a gép :) pedig szeretem.

mazda-auto.hu | 2011-12-07 16:08 gulyas_peter részére

Pontosan így. Ha kódolt a rádió, legyen meg a kód!

gulyas_peter | 2011-12-07 15:18 mazda-auto.hu részére

A következőképpen? 1. Negatív akkusarut leszerelni 2. Beülök a kocsiba, és folyamatosan nyomom a fékpedált 5 mp-ig 3. Akkusaru visszarak Az automata ablakor újra kell tanítani a művelet igaz?

mazda-auto.hu | 2011-12-07 14:38 gulyas_peter részére

Adott képlet alapján számol a rendszer, amit kis mértékben lehet korrigálni, de nem ilyen nagyban. Esetleg érdemes lenne egy abszolút nullázást kivitelezni, ami azt jelenti, hogy a negatív akku sarut le kell venni (10-es kulcs), majd kb. 5 másodperc fékpedál nyomás után visszaszerelni.

mazda-auto.hu | 2011-12-07 14:34 bazsyk részére

A gyújtás ráadásánál (de nem beindítva a motort) világít a hibakód jelző lámpa, és a DPF felírat? Ilyenkor ugye mindegyik világít, jelezve, hogy jó az izzó. Ilyen mértékű fogyasztás növekedésnek már hibakóddal kellene járnia, kivéve, ha a valós fogyasztás nem ilyen magas.

bazsyk | 2011-12-07 14:29 sollag részére

Hali! Ezt megpróbálom most, de tényleg nem egyszerű a városban. Köszi a választ. Szép napot

sollag | 2011-12-07 14:12 bazsyk részére

Hello! A "repülőgép-hang" és a szúrós szag a Webasto miatt van. Télen ez normális. A magas pill fogyi feltételezésem szerint a DPF miatt van. Amikor próbál kiégetni, akkor magasabb a pill fogyasztás. Próbáld azt, hogy ilyenkor egy kb 20-25 km en keresztül 2000 felett tartod a fordulatszámot. Tudom, városban ez nem olyan könnyű, de ha sokat jár az autó csak városban, akkor előbb-utóbb úgyis kivillan a DPF lámpa, és akkor amúgy is ugyanez lenne a teendő. Utána vissza kell, hogy álljon a fogyasztás a megszokott értékekre. Üdv, S

bazsyk | 2011-12-07 13:47 Vivcsy részére

Ok, köszi. Ez logikus. Szép napot!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó