2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bazsyk | 2011-12-07 13:45 mazda-auto.hu részére

Hello! Akkor e dolog megoldva, de a fogyasztással még mindig nem vagyok kibékülve. 1 hónapja van meg az autó, előtte 2 hónapig közös használatban volt az előző tulajjal. Eddig a városi átlag is 7-8 körül volt, most ez a 12 liter azért nem igen tetszik. amíg hideg a motor, a pill fogyasztásmérő 6-7 körüli értéket mitat, ezelőtt ennyit is mutatott állandóan. Most 1 hete ahogy eléri az üzemi hőfokot, ez 12-15 literre megy fel, ha kimegyek a városból, és ráteszem a tempomatot, akkor is. Illetve a kimondottan fullasztó szúrós szagú kipuff sem volt eddig.

Vivcsy | 2011-12-07 11:23 bazsyk részére

Igen az a webasto kályha leállása. Ha jól megnézed még füst is jön ki belőle 3-4 percig leállás után, természetes jelenség. A mi 2004es mazdánk isugyanezt csinálja.

gulyas_peter | 2011-12-07 09:45 mazda-auto.hu részére

Igen, mindent nullázni szoktam, és azok a valósághoz közelálló adatot mutatnak. Nyilván a megtehető km az kicsivel kevesebb, mert úgy vettem észre hogy azt az átlagfoyiból számítja ki.

mazda-auto.hu | 2011-12-07 08:52 bazsyk részére

Ezeknek a dízel motoroknak nagyon jó a hatásfoka, ezért kevesebb veszteséghővel működnek. Ez a veszteséghő csökkenés pedig télen, többek között gyenge fűtést eredményezne. Ezért gyárilag van egy hűtővíz előmelegítő kályha az autóban, mely segíti a hűtővíz gyorsabb bemelegedését, illetve üzemi hőfokon tartását. Ennek a működését észlelted.

mazda-auto.hu | 2011-12-07 08:49 Zozyka részére

Van egy beépített hőérzékelő, mely egy termosztáthoz hasonlóan működik. Ha ez rossz, akkor ez az eredménye.

mazda-auto.hu | 2011-12-07 08:48 Zozyka részére

Tartani kell lenyomva a funkció váltó gombot, az adott adatnál.

bazsyk | 2011-12-07 08:38

Sziasztok! Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. 1 hónapja vásároltam 1 120 CD 6-ost családból. 25000 km, 2007 évjárat. Az autó 98 %-ban városban, rövid távon volt használva. 1 hete azt vettem észre, hogy ha a motor eléri az üzemi hőfokot, a pillanatnyi fogyasztásmérő egyenletes tempo mellett nem megy 12 l alá, és sajnos ez valós értéknek tűnik a megtett út/elfogyasztott gázolaj tekintetében. Emellett azt vettem észre, hogy ha megállok, akkor egy búgó/süvítő hangot lehet hallani kb 10 mp-ig, mintha kiegyenlítődne a vákum, vagy kifújna a levegő valahol. Ehhez társul még egy kis szúrós szagú kipuffgáz. Visszajelző lámpa, dpf ilyesmi nem világít. Mi okozhatja ezt a problémát? Válaszokat előre is köszönöm.

Zozyka | 2011-12-07 00:33

Tisztelt Mazda-Autó! Érdeklődni szeretnék, hogy a 2003-s M6-ban az ülésfűtésnek mi a helyes működése? Mert az én autómban, ha bekapcsolom, felfűt egy hőmérsékletre (kellemesen meleg), majd szépen-lassan elkezd kihűlni. Nem tartja a hőmérsékletet. Ismerősöm Opeljében (mondjuk abban fokozat állításra is van mód), folyamatosan tartja a beállított fokozatnak megfelelő hőmérsékletet.

Zozyka | 2011-12-07 00:27 mazda-auto.hu részére

Ez érdekelne, hogy hogyan lehet ezeket is nullázni.Eddig csak a megtett km számlálót tudtam nullázni,és szerintem néha össze-vissza számol...

Vivcsy | 2011-12-06 22:04 Gyuke részére

Szia!Sikerült ezekre a kérdésekre választ kapnod, mienk is pont ilyen.köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó