2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rbaggio | 2011-11-25 14:09 mazda-auto.hu részére

A pedálbenyomásra reflektálva: néha-nem minden esetben- az utolsó pár centin mintha megakadna és kicsit nehezebben egy érdekes "roppanó" hang kíséretében lehet teljesen benyomni.

mazda-auto.hu | 2011-11-25 13:50 rbaggio részére

Ha nem túl nehéz benyomni a kuplungpedált, illetve a váltó sem "karcosan" kapcsol, akkor vagy mással van gond, vagy nem előrehaladott még a probléma.

Fecó | 2011-11-25 13:06

A leírt hang nekem is feltűnt,(első használatba vett pillanattól)és az én Hatomra is rá illik,(első perctől). De semmi negatív változást ettől a morgástól nem tapasztaltam eddig,szerintem jól reagál a terhelésre is,akkor meg mi a francot foglalkoztassak vele mást,meg magam. Nyugi,nincs komoly gond,használható bátran.

rbaggio | 2011-11-25 11:47 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Mivel a kuplung vagy váltó megbontásával pontosítható a probléma mi ilyenkor a teendő? Várjak míg "kézzelfoghatóbb" nem lesz vagy siessek szervizbe? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-11-25 11:07 rbaggio részére

A lendkerék mindig együtt forog a motorral, így nem erre gondolnék. Inkább kuplung, váltó......

mazda-auto.hu | 2011-11-25 11:03 Zozyka részére

Ha biztonsági öv be volt kapcsolva, akkor így kell működnie a visszajelző fényeknek.

rbaggio | 2011-11-25 09:30

Tisztelt Mazda-Autó! Mazda6 2-es dízel esetében üresjárati fordulatszám mellett ha nem nyomom ki a kuplungot furcsa, "darálás" szerű morgó hangot hallok a motortér felől, ha kinyomom a kuplungot a hang megszűnik..egy ismerős (bár nem mazdás) szerelő szerint a kettőstömegű lendkerék a hibás..igaza lehet? Használhatom így az autót vagy okozhat más problémát is és javasolt a mihamarabbi javítás? Válaszát előre is köszönöm!

Zozyka | 2011-11-24 15:33 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó. Csináltam egy videót, hogy hogyan indul az autó. Többször is elindítottam/ráadtam a gyájtás (biztos-ami biztos alapon). Nem tudom, mi a normális, melyik lámpának mikor kellene kialudnia stb...ha a videóból valamit ki lehet deríteni, kérem szíveskedjenek velem megosztani. http://www.youtube.com/watch?v=riOM6cqEJG8

sipi | 2011-11-24 10:52

Sziasztok! A 2009-es 5 ajtós 6-osomban defektjavító készlet van és olyan peches vagyok, hogy szoktam defektet kapni időnként. Nos, ezt a készletet használva el lehet dobni a gumit, illetve nem minden esetben lehet használni. Szeretnék a pótkerékre megoldást találni. A teljes méretű kerék is befér a pótkerék helyére, a Bose mélynyomóval együtt is, de van két probléma. Jelenleg egy habszivacstömb van ott, amelyben a szerszámok, stb. vannak elhelyezve. Ha pótkereket teszek ide, akkor ezt ki kell venni és a csomagtérbe pakolt holmik beesnek a pótkerékhez és a szerszámokat sem lehet tárolni megfelelően. Megtudnátok mondani, hogy a régebbi 6-osnál, melynek volt mankó kereke, ez hogyan volt megoldva? Elszeretném kerülni a "gányolást". Illetve tud-e valaki egy eladó használt 16"-os acélfelnit gumival, ami pótkeréknek jó lenne? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-11-24 09:21 szombathely részére

Pontosabb, ha rendszeresen nullázva van az átlagfogyasztás, de például télen sokat működő hűtővízmelegítő kályha (dízelek) gázolajfogyasztása kimarad a "mérésből". Persze az nem fogyaszt olyan sokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó