2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-11-09 19:25

Tisztelt Mazda-autó! Olyan kérdésem lenne, hogy ha a fűtést megy a kocsiban, a hátsó ülésen ülőknek a lábánal van ugye a befúvó, ott miért hideg levegő jön? Nem jut el a meleg oda, vagy gyárilag ilyen?

geszti | 2011-11-09 13:35 LeKlein részére

Nekem is nyikorog mióta beállt a hideg :) De engem is idegesít, kicsit öregautós hangja van, azt hittem csak az enyém

mazda-auto.hu | 2011-11-09 11:56 rbaggio részére

Lehet.

mazda-auto.hu | 2011-11-09 11:56 LeKlein részére

Nyilván lehet, csak meg kell keresni, mi nyikorog?

mazda-auto.hu | 2011-11-09 11:54 Fecó részére

Van egy szerviz utasítás mely arról szól, hogy bizonyos futásteljesítmény után a 2002-2005 közötti 136 lóerős Mazda6 dízelek "füstölése" kicsúszik az EURO4 tartományból EURO3-ba. Ezért újra kellett programoznunk ezeket az autókat. Ez alapján is EURO4-nek kell lenniük.

AndreW77 | 2011-11-09 11:20 geszti részére

Köszi a válaszokat (Fecónak is)! 4éves az autó, remélem, nem jutottunk még odáig, hogy ilyesmiket kelljen cserélni rajta :)... Ezek szerint nem probléma, legközelebb majd jól megkefélem, meg bezsírzom :):):). András

rbaggio | 2011-11-09 10:46

Tisztelt Mazda-Autó! A kormányt jobbra-balra tekerve fura nyikorgó (mintha a gumi nyikorogna, de azt néztem, nem az) hangot hallani. Lehet ez esetleg a kormányoszlop zsírzásának hiánya? Köszönöm

LeKlein | 2011-11-09 10:37

Sziasztok, ha nyikorog a vezető oldali ülés azzal lehet valamit kezdeni hogy megszűnjön? Köszönöm a segítséget előre is!

Fecó | 2011-11-09 10:30 mazda-auto.hu részére

Már bocs.De én úgy tudom 2002-2005-ig a díesel EURO3-as,és 2005-2007 F/L DPF díesel EURO4-es.Az értékesítő mondta nekem a Mazda Dakónál.

mazda-auto.hu | 2011-11-09 09:49 spdyy részére

Új halogén lámpatest darabja 68407,-Ft, beszerlés 12375,-Ft, a dízelek is EURO4-et tudtak új korukban. Bontott lámpatest 20000,-Ft/db.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó