2025. Október 26. - Dömötör

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-11-09 19:25

Tisztelt Mazda-autó! Olyan kérdésem lenne, hogy ha a fűtést megy a kocsiban, a hátsó ülésen ülőknek a lábánal van ugye a befúvó, ott miért hideg levegő jön? Nem jut el a meleg oda, vagy gyárilag ilyen?

geszti | 2011-11-09 13:35 LeKlein részére

Nekem is nyikorog mióta beállt a hideg :) De engem is idegesít, kicsit öregautós hangja van, azt hittem csak az enyém

mazda-auto.hu | 2011-11-09 11:56 rbaggio részére

Lehet.

mazda-auto.hu | 2011-11-09 11:56 LeKlein részére

Nyilván lehet, csak meg kell keresni, mi nyikorog?

mazda-auto.hu | 2011-11-09 11:54 Fecó részére

Van egy szerviz utasítás mely arról szól, hogy bizonyos futásteljesítmény után a 2002-2005 közötti 136 lóerős Mazda6 dízelek "füstölése" kicsúszik az EURO4 tartományból EURO3-ba. Ezért újra kellett programoznunk ezeket az autókat. Ez alapján is EURO4-nek kell lenniük.

AndreW77 | 2011-11-09 11:20 geszti részére

Köszi a válaszokat (Fecónak is)! 4éves az autó, remélem, nem jutottunk még odáig, hogy ilyesmiket kelljen cserélni rajta :)... Ezek szerint nem probléma, legközelebb majd jól megkefélem, meg bezsírzom :):):). András

rbaggio | 2011-11-09 10:46

Tisztelt Mazda-Autó! A kormányt jobbra-balra tekerve fura nyikorgó (mintha a gumi nyikorogna, de azt néztem, nem az) hangot hallani. Lehet ez esetleg a kormányoszlop zsírzásának hiánya? Köszönöm

LeKlein | 2011-11-09 10:37

Sziasztok, ha nyikorog a vezető oldali ülés azzal lehet valamit kezdeni hogy megszűnjön? Köszönöm a segítséget előre is!

Fecó | 2011-11-09 10:30 mazda-auto.hu részére

Már bocs.De én úgy tudom 2002-2005-ig a díesel EURO3-as,és 2005-2007 F/L DPF díesel EURO4-es.Az értékesítő mondta nekem a Mazda Dakónál.

mazda-auto.hu | 2011-11-09 09:49 spdyy részére

Új halogén lámpatest darabja 68407,-Ft, beszerlés 12375,-Ft, a dízelek is EURO4-et tudtak új korukban. Bontott lámpatest 20000,-Ft/db.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó