2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-04 11:15 geszti részére

Így már értem. Légyszíves írj egy email-t pontos címmel, így utánvétellel el tudjuk postázni. Hétfőn legkésőbb válaszolok. A kédertartó patentokat is lehet rendelni.

geszti | 2011-11-04 11:10 mazda-auto.hu részére

a kormányoszlopnál a 3 csavar ami fogja a burkolatot, annak van ilyen műanyag kupakja. valami 890 ft volt ha jól emlékszem. abból kellene nekem ha van, illetve volt olyan amit felfedeztem, hogy a hátsó ajtó gumikédert felfogató kis fehér kampó, aminek az egyik része a kasztniban van, másik fele a gumit fogja fel. Ezt lehet e vásárolni? előre is köszi a választ

mazda-auto.hu | 2011-11-04 08:45 geszti részére

Lehet, hogy csak nem emlékszem...mi is volt az a "csavarbújtató"?

geszti | 2011-11-03 14:32

Tisztelt Mazda-auto! Kértem a múltkor a kormányműhöz csavarbujtatót. valami 890 Ft-ért írta, kellene akkor belőle, hogyan tudjuk megoldani?

mazda-auto.hu | 2011-11-03 12:56 gulyas_peter részére

Általában igen.

gulyas_peter | 2011-11-03 10:49 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! A kormányom nekem akkor kopog ha pl aállok ki parkolóból és ki van tekerve a kormány, illetve elindulásnál, mikor tekerem vissza. Nagyobb tempónál semmi hang nincs. Ezt megoldja a zsírzás igaz?

mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:35 geszti részére

:-).

mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:35 Gyuke részére

Ha a belső és külső csuklók, illetve a fogasléc sem kotyog, akkor nagy valószínűséggel - különösen ha induláskor is kottyan -, a teleszkopikus (ütközés biztonság miatt) kormányoszlop csúszócsapos illesztése közzé kell speciális zsírt tenni a szervizben. Igen, gyárilag is drótozott a harmonika rögzítése.

Gyuke | 2011-11-01 20:35

Az enyém 2004/10, igazából nem tudom hogy ez még az első széria-e.Viszont valahonnan lentről jön a kormánymű felől a koppanás. A kormányműnél lévő gumiharangon a belső oldalon tényleg gyárilag drótozás van?

majdnemmérnök | 2011-11-01 19:13 atomjuve részére

Szia! Biztos hogy a kormánymű a hibás?Az első széria hatosban a kormány csuszkáját időnként zsírozni kell.Nekem is volt ilyen,hangra mintha valami lógna,ropog az egész de zsírzás után semmi hang.Éves szervizkor szóltam ingyen megcsinálták.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó