2025. Július 15. Kedd - Henrik

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:35 Gyuke részére

Ha a belső és külső csuklók, illetve a fogasléc sem kotyog, akkor nagy valószínűséggel - különösen ha induláskor is kottyan -, a teleszkopikus (ütközés biztonság miatt) kormányoszlop csúszócsapos illesztése közzé kell speciális zsírt tenni a szervizben. Igen, gyárilag is drótozott a harmonika rögzítése.

Gyuke | 2011-11-01 20:35

Az enyém 2004/10, igazából nem tudom hogy ez még az első széria-e.Viszont valahonnan lentről jön a kormánymű felől a koppanás. A kormányműnél lévő gumiharangon a belső oldalon tényleg gyárilag drótozás van?

majdnemmérnök | 2011-11-01 19:13 atomjuve részére

Szia! Biztos hogy a kormánymű a hibás?Az első széria hatosban a kormány csuszkáját időnként zsírozni kell.Nekem is volt ilyen,hangra mintha valami lógna,ropog az egész de zsírzás után semmi hang.Éves szervizkor szóltam ingyen megcsinálták.

atomjuve | 2011-10-31 22:22 Gyuke részére

Üdv! Nekem is ugyanez a problémám. Régebben csak akkor koppant valami amikor jobbra tekertem a kormányt de mostmár a rosszabb minőségű úton, sőt már egyesben is csinálja amikor elindulok. Én is megnézettem a héten de semmit nem találtak. Remélem a Mazda-autónak van valami ötlete mi lehet a hiba!?

Gyuke | 2011-10-31 13:51

Üdv! Kormány kopogással lenne problémám, megnéztük a belső és külső összekötőt, semmi bajuk. Mégis kopog valahol, a kormányműre gyanakszom. Milyen költségei vannak egy kormányműnek illetve részei külön cserélhetőek esetleg? Köszönöm!

geszti | 2011-10-31 00:28

fölényes győzelmet szerzett a mazda6 a TV2 TotalCar műsorában ma este. A műsor az indavideo oldalon is fenn van. a váltógomb 20ezer Ft körül van, kopik hamar, ennyi a hibája az autónak:)

Fecó | 2011-10-28 21:58 ezsolt82 részére

Le ám,de előbb ki is kell "belezni",(egyébként egyszerű mint az ágybas@rás).

ezsolt82 | 2011-10-28 21:25

Sziasztok! Első féktárcsa cseréhez le kell szedni a féktuskót? (M6 2004 2L diesel) Köszi Üdv Zsolt

EnergieLaczy | 2011-10-28 20:27 geszti részére

Sziasztok! Jól néz ki a hátsó lámpa, már régebb óta én is nézegetem. Sajna csak GG-set láttam eddig és GY-re nincsen. ): De mostmár én is inkább azt a 60 ropit nem ebbe ölném, hanem most hogy már látható a Mazda Takeri...........máris kezdek félrerakni rá. (: Már majdnem megrendeltem amcsiból egy Accolade Extreme első lököst. Takeri-t elnézve, nem lesz könnyű /és szerintem nem is kell/ "tuningolni" annyira pöpec. Üdv ÉNRG

geszti | 2011-10-28 19:30 mazda-auto.hu részére

Csak az a gond, hogy nem akarom újra elkezdeni mert sosem hagyja abba az ember. A mazda6 alapból is "lexus optikás hátsó lámpával és projektorral van megáldva, amit ugye sok autós csak extraként tud megvenni. Nekem ez megvan, minek cseréljem 60ezerért. Volt 5évig egy pénznyelőm, azon kiéltem magam. Ezt már csak nézni szép :) De bevenné a szívem így átalakítani az autót mint a videon van. MPS

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó