2025. December 17. Szerda - Lázár

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:35 geszti részére

:-).

mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:35 Gyuke részére

Ha a belső és külső csuklók, illetve a fogasléc sem kotyog, akkor nagy valószínűséggel - különösen ha induláskor is kottyan -, a teleszkopikus (ütközés biztonság miatt) kormányoszlop csúszócsapos illesztése közzé kell speciális zsírt tenni a szervizben. Igen, gyárilag is drótozott a harmonika rögzítése.

Gyuke | 2011-11-01 20:35

Az enyém 2004/10, igazából nem tudom hogy ez még az első széria-e.Viszont valahonnan lentről jön a kormánymű felől a koppanás. A kormányműnél lévő gumiharangon a belső oldalon tényleg gyárilag drótozás van?

majdnemmérnök | 2011-11-01 19:13 atomjuve részére

Szia! Biztos hogy a kormánymű a hibás?Az első széria hatosban a kormány csuszkáját időnként zsírozni kell.Nekem is volt ilyen,hangra mintha valami lógna,ropog az egész de zsírzás után semmi hang.Éves szervizkor szóltam ingyen megcsinálták.

atomjuve | 2011-10-31 22:22 Gyuke részére

Üdv! Nekem is ugyanez a problémám. Régebben csak akkor koppant valami amikor jobbra tekertem a kormányt de mostmár a rosszabb minőségű úton, sőt már egyesben is csinálja amikor elindulok. Én is megnézettem a héten de semmit nem találtak. Remélem a Mazda-autónak van valami ötlete mi lehet a hiba!?

Gyuke | 2011-10-31 13:51

Üdv! Kormány kopogással lenne problémám, megnéztük a belső és külső összekötőt, semmi bajuk. Mégis kopog valahol, a kormányműre gyanakszom. Milyen költségei vannak egy kormányműnek illetve részei külön cserélhetőek esetleg? Köszönöm!

geszti | 2011-10-31 00:28

fölényes győzelmet szerzett a mazda6 a TV2 TotalCar műsorában ma este. A műsor az indavideo oldalon is fenn van. a váltógomb 20ezer Ft körül van, kopik hamar, ennyi a hibája az autónak:)

Fecó | 2011-10-28 21:58 ezsolt82 részére

Le ám,de előbb ki is kell "belezni",(egyébként egyszerű mint az ágybas@rás).

ezsolt82 | 2011-10-28 21:25

Sziasztok! Első féktárcsa cseréhez le kell szedni a féktuskót? (M6 2004 2L diesel) Köszi Üdv Zsolt

EnergieLaczy | 2011-10-28 20:27 geszti részére

Sziasztok! Jól néz ki a hátsó lámpa, már régebb óta én is nézegetem. Sajna csak GG-set láttam eddig és GY-re nincsen. ): De mostmár én is inkább azt a 60 ropit nem ebbe ölném, hanem most hogy már látható a Mazda Takeri...........máris kezdek félrerakni rá. (: Már majdnem megrendeltem amcsiból egy Accolade Extreme első lököst. Takeri-t elnézve, nem lesz könnyű /és szerintem nem is kell/ "tuningolni" annyira pöpec. Üdv ÉNRG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó