2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-10-21 14:29 ezsolt82 részére

Az izzítógyertya nem számít kopó alkatrésznek, tehát nincs előírt csere intervalluma. Ettől függetlenül kopik/romlik, és a mai dízelekben nehezebb észrevenni a hibájukat a motor működésén. A leállást szinte biztosan nem ez okozza, annyira nincs még hideg. Inkább például üzemanyag nyomás szabályzási probléma lehet.

mazda-auto.hu | 2011-10-21 14:26 pampallini76 részére

Nem hidraulikus a hézag kiegyenlítés, tehát gond esetén állítható. Valóban nincs előírva ellenőrzés, kivéve ha szelepcsattogás hallható.

ezsolt82 | 2011-10-21 12:54

Tisztelt Mazda-Auto! Érdeklödnék hogy 2004-es 2literes diesel mazdánál elő van-e irva izzítógyertya csere, és ha igen akkor hány km-nél? Más hiba: ma reggel érdekes dolgot művelt az autó, inditás után kb 1 perccel fogta magát és leállt a motor...utána többszöri inditás után minden alkalommal lefulladt még mielőtt az alapjárati fordulatszámot elérte volna. kb ezer km-el ezelőtt volt cserélve olaj és minden szürő, valamint vadi új, kb egy hetes gyári aksi van benne. Igy látatlanban tudnának-e mondani valamit a hiba okáról? Miután hajlnadó volt beindulni (pöccre) és tartani az alapjárati fordulatszámot simán minden furcsa jel nélkül járt a motor, mondhatni minden a megszokott volt. A válaszukat előre is köszönöm.

pampallini76 | 2011-10-21 10:39

Tisztelt Mazda-autó! Az lenne a kérdésem, hogy az 1,8-as benzines mazda6-nál kell-e szelephézagot ellenőrizni. Ha kell milyen gyakran. A kezelési könyvben csak a dízelnél van feltüntetve. Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-10-21 09:47 Zozyka részére

1.Valószínűleg a kuplungtárcsa és a szerkezet már nem az igazi. 2. Nem jellemző, könnyen lehet, hogy "hozzányúltak" a műszerfalhoz, de akár magától is meghibásodhat, de ez ritka.

mazda-auto.hu | 2011-10-21 09:43 nagyand részére

Az öníndító valóban jóval nagyobb áramot vesz fel, mint a többi fogyasztó, és az izzítógyertyák is sokat fogyasztanak. Valószínűleg a rossz a kontaktus a bika és az autó közzött, illetve könnyen lehet, hogy az akkusaruk, vagy például a testkábel érintkezési hibás. Le kell szerelni, és megtakarítva, kissé megcsiszolva visszaszerelni a sarukat, és a szintén 10-es fejű kulccsal oldható testpont csatlakozást.

geszti | 2011-10-21 09:16 nagyand részére

azért egy izzó fogyasztást ne hasonlítsunk össze az inditáshoz szükséges felvételhez.

nagyand | 2011-10-21 07:33 EnergieLaczy részére

Ma reggel megpróbáltuk bebikázni, de ugyan az a probléma. Mazda-auto találkoztatok már a korábban írt hibajelenséggel?

Zozyka | 2011-10-21 06:24

Tisztelt Mazda-autó. kb. 1 hónapja vásároltam egy 2003 mazda 6 2.0 d-t. A kilométermutató szerint 162e km volt benne.A motortérben és az utastérben kb ilyen "korúnak tűnik". Azonban nem tudom, hogy csak hozzászoktam-e a kuplingjához (vagy beképzelem magamnak) de néha kemény a kuplung, néha meg mintha puhább lenne.Mikor benyomom, az első 1-2cm az kb holtjáték, majd ott kezd el "keményedni" és fogni.De persze mindig működik, csak mintha más lenne az ellenállása a pedálnak. illetve egy másik kérdés. Az mennyire normális, hogy mikor ráadom/vagy leveszem a gyújtást, akkor az összes mutató(ford. szám, kmóra, benin, víz) ugrik 2x egy kicsit. ÉS volt hogy nem volt tele a tank, de azt jelezte, h tele van.persze később elkezdett lecsökkeni a rendes szintre. de kb 40-50km-t mentem vele addigra. ezek viszonylag normális dolgok?

nagyand | 2011-10-20 22:12

Köszi a tippeket. Én is az akksira gondoltam, viszont ha a világítást rákapcsolom, az rendesen világít, még a reflektor is.Talán letiltana a ECU , hogy gyengének érzékeli az akksit az indításhoz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó