2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2011-10-17 11:19

Illetve még egy kérdésem volna.
Mekkora a 2003-s mazda 6-nak a gyári felnije és mekkora gumik valók rá?
NEkem most egy 16-s mazda felnin 215/55R16 gumi van.Szeretnék rá venni téligumit.mekkorát kellene.Illetve a gyári mazda 17-s felni is rámegy az autóra?Ahhoz akkor mekkora gumi kellene?
köszi előre is.

Zozyka | 2011-10-17 11:15 volvofl részére

Szia!
Köszi a választ!
Elméletileg a generátor szabadon futója leállítás után tovább forog!

mazda-auto.hu | 2011-10-17 09:02 rbaggio részére

Gyári méretben a gyári tárcsa-betét kombinációnál nem találsz jobbat, legfeljebb ugyanolyat. Mindegyikkel előfordulhat ugyanez a gond.

mazda-auto.hu | 2011-10-17 09:00 Zozyka részére

majdnemmérnök és volvofl tanácsaiban foglaltakon kívül, érdemes a generátor rögítését ellenőrizni. Ebben az évjáratban gyakori, hogy a kis átmérőjű rögzítőcsavar miatt nem fut síkban a szíjtárcsája a többi tárcsával.

rbaggio | 2011-10-16 21:18

Üdv, dízel 6-osomhoz egy év alatt másodszor kellene első féktárcsát cserélnem...fékezésnél(bármilyen sebességnél) iszonyúan ráz.. Milyen tárcsa-fékbetét kombináció lenne az ajánlott, hogy ne járjak így?

volvofl | 2011-10-16 01:17 Zozyka részére

Helló.Nézzétek meg a generátor szabadon futóját mert ha az megszorult akkor produkál ilyen jelenséget.Két ember kell a ellenörzéshez,nyisad ki az elejét egyikötők álljon oda és figyelje a generátort a másik pörgesse a motort 4000 ig kb.és állitsa le,ha jó a szabadon futó az észíj megáll de a generátor forgórésze tovább pörög,ha rossz a szabadón futó akkor azonnal megáll a forgorész is.Az elég nagy gond mert akár a vezérmü szíjat is elszakithatja.A gyári szabadonfutó 45000 kb a nem gyári 25000 körül.A generátort elég nehéz kiszedni

majdnemmérnök | 2011-10-15 20:17 Zozyka részére

Szia Zozyka!
Nézzétek meg a főtengelyen lévő szíjtárcsát,nem tudom nincs-e benne rezgéscsillapitó gumi,ami ha elfárad üt a szíjtárcsa.

Zozyka | 2011-10-15 16:04

Sziasztok!

autó adatok:Mazda 6 2.0d 2003
100kW ferde hátú

Jelenség:
alacsony fordulaton (alapjárathoz közel, ha terhelés van a motoron, akkor berregő és olykor nyikorgó (mintha csúszna az ékszíj) hang jön a motortérből.

Fel is lett emelve az autó, és látszik, hogy az ékszíj beremeg.

Arra gondoltunk, hogy a rugós ékszíj feszítő, de sajnos sehol sem találok ilyet újonnan.Szereztem egy bontottat, de az is ugyanazt a jelenséget produkálta.
A kérdés, hogy vajon a bontott is ugyanolyan rossz volt, vagy másnak van baja?

Olyat is hallottam, hogy lehet a generátor az oka.De az autószerelő szerint az jó.

Valami vélemény?
Illetve mi lehet annak a rugós feszítőnek a pontos neve?
Mert olvastam már:
-rugós feszítő
-ékszíj feszítő
-rezgéscsillapító
_hosszbordás szíj feszítőről is.

elméletileg ő az:
http://auto-motor.teszvesz.hu/ekszij_feszito_1487293946.html


A harmadik kérdésem pedig az volna, hogy találtam egy GATES 38408 típusú feszítőt.Ha jól értelemezem mazda6 2.3 i-hez jó.EZ nem volna jó az enyémhez is?
Köszi szépen előre is a választ.


geszti | 2011-10-14 17:59

köszi, megyek meg is nézem

mazda-auto.hu | 2011-10-14 15:58 geszti részére

Azt a nagy fekete fedelet, a fent középen található füle benyomásával le lehet venni. Nem kell kulcs hozzá.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó