2025. December 17. Szerda - Lázár

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szab8814 | 2011-10-10 10:20

A hetvegen az a furcsa jelenseg tortent, hogy kigyorsitaskor, 2500-3000 koruli fordulatig huz a motor aztan megtorpan es elkezd lassulni pedig a gazpedalt folyamatosan nyomom tehat tovabb kene gyorsulnia. Emellett foleg alapjaraton csunya csorgo hangja is van ill. alapvetoen is rosszabb a teljesitmenye mostanaban. Uzemanyagszurot cserelek minden olajcserenel (10-12ekm). Van esetleg tippetek mi okozhatja a problemat? Koszonom!

mazda-auto.hu | 2011-10-10 08:06 LaszloM6 részére

Ez olyan "örök életű" típus. Csak nagyon erős szennyeződés képes eldugítani. A nagynyomású ág legkésőbb 60000 km-enként cserélhető szűrője lényegesen nagyobb szűrési képességgel bír.

LaszloM6 | 2011-10-07 17:45 mazda-auto.hu részére

Köszönöm

És pumpástúl illik cserélni néha, vagy az olyan "örök életű" típus?

szab8814 | 2011-10-07 16:39 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-10-07 11:23 szab8814 részére

A legújabb utasítások szerint csak füllel kell meghallgatni, az átlagosnál esetleg hangosabban csattognak-e a szelepek? Egyébként kb. egy órás munka, az ellenőrzéshez nem kell kivenni a csúcsokat. 120000 km-enként javasolt, igen ritka a szelephézag probléma.

mazda-auto.hu | 2011-10-07 11:17 LaszloM6 részére

A tankban lévő pumpa szűrőjét nem kell cserélni, nem is igazán lehet a pumpa nélkül.

szab8814 | 2011-10-07 10:00

Ha jol tudom a dizel hatosnal a szelephezagokat idonkent allitani kell, ez kb. hany km-enkent esedekes es milyen arban van egy ilyen procedura? A szelepfedel levetelehez ki kell szerelni a porlasztocsucsokat is vagy enelkul is leszedheto? koszonom a valaszt, udv!

LaszloM6 | 2011-10-06 17:31

Sziasztok

Segítsetek nekem! A tanknál lévő gázolaj szűrőt honnan tudom megnézni? És mégis ha venni akarok, milyet keressek?
Köszi

mazda-auto.hu | 2011-10-06 16:05 Demy részére

Minél nagyobb a sebesség, annál több üzemanyag befecskendezése szükséges munkaütemenként. Ebből kiindulva a keverékképzéssel, illetve égéssel kapcsolatos probléma lehet. Ezt pedig elsősorban töltési elégtelenség, befecskendezési probléma okozza. Mindkét hibának sok-sok oka lehet, akár szimplán az évek alatt összegyűlt lerakódások. Az elégtelen égés hosszabb távon még több lerakódást generál, de csak találgatni lehet, mennyi idő alatt mennyi kárt okoz.

Demy | 2011-10-06 11:50

Üdvözlöm! A napokban vettem egy 2004 évjáratú Mazda 6 2.0 dízel te személygépkocsit, a kérdésem az az lenne hogy ha 150km/h megyek akkor sötét feketés színű füst jön ki a kipufogón nem folyamatosan csak nagyobb gáz adásnál, Mi lehet a probléma ? Mennyi ideig lehet vele így mozogni ? Mennyire nagy a baj ? Mennyibe kerül majd a javítás naggyából?Alapjáraton vagy alap tempóban nincs semmi füst indításkor sem. Válaszát előre is köszönöm!

András !

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó