2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szombathely | 2011-09-29 14:44

Tisztelt mazda-auto!
Arra lennék kiváncsi,hogy a vezérműszijnak van valami előjele,hogy cserélni kell?
Köszönöm!

Boki | 2011-09-29 09:32 man200 részére

Sziasztok!

nekem is egy 2009. évjáratú 2.2 D TE plus hatosom van, a 40.000 km-es szervízen jelezték, hogy egy picit megnyúlt a vezérműlánc. Garanciában cserélték kb. 1 hete, most minden OK!

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:28 szombathely részére

A főoldalon ezt az akciónkat hirdetjük. Minden szükséges alkatrészt cserélve 130e Ft körül alakul.

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:25 man200 részére

Mindössze annyi igaz a dologból, hogy utólag jónéhány autót programoznunk kell/kellett, hogy a motorvezérlő elektronika felismerhesse az esetleges lánc nyúlást. Az első példányokon még ilyen képesség nélküli PCM-ek kerültek az autókba, de szerencsére utólag programozható.

szombathely | 2011-09-28 21:25

Tisztelt mazda-auto!
Érdeklődnék,hogy egy vezérműszij csere az milyen árban van+a a befecskendező korrekciós program?
És ez mennyi idő alatt van meg?
2003.06 havi 2.0 CDH-GT Sport
Köszönöm!

man200 | 2011-09-28 19:41 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm!
2009-es Mazda6 2.2 CD TE Plus vásárlását tervezem. Több helyről hallottam ,hogy a motor vezérműlánccal 40000 km körül gondok vannak. Mi ennek a valóság tartalma? Milyen típushibák vannak? Korróziós gondok mint az elsögenerációsoknál?
Köszönöm válaszát:

mazda-auto.hu | 2011-09-28 14:45 szombathely részére

Megértésedet kérem, de ha a hibát okozó sok lehetőséget szűkíteni lehetne, akkor tudnék árat írni!

szombathely | 2011-09-28 13:54 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auto!
és ennek a javítása milyen árban van Kb?
Köszönöm

szombathely | 2011-09-28 13:53 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auto!
és ennek a javítása milyen árban van Kb?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-09-27 16:27 szombathely részére

1.A kuplung lehet szerkezeti hiba, pl. a kinyomócsapágy szorul a nyelestengelyen, de lehet, hogy valamelyik munkahenger sem az igazi már. Az első feltételezés csak a váltó leszerelésével javítható.
2. Általában szervófolyadék hiány miatt van ilyen gond, ami legtöbbször az egyik cső kidörzsölődése miatt van. Ha folyamatosan van elég folyadék, akkor vagy a szivattyúban, vagy a kormányműben lehet általában a hiba. A szivattyút könnyebb kiszerelni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó