2025. Október 26. - Dömötör

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-09-29 16:26 szombathely részére

Akkor nem később mint 240000km jön a következő. Reméljük, a feszítő patront is cserélték 120000km-nél. Ha nem, akkor veszélyes megvárni a 240000-t.

szombathely | 2011-09-29 15:43

Köszönöm!
Nekem most 214000 km van a kocsimba.
120000-nál volt cserélve.

mazda-auto.hu | 2011-09-29 15:12 szombathely részére

Baj, ha van. A km intervallumot, esetleg keveset használt Mazda6-osoknál a kort kell figyelembe venni.

szombathely | 2011-09-29 14:44

Tisztelt mazda-auto!
Arra lennék kiváncsi,hogy a vezérműszijnak van valami előjele,hogy cserélni kell?
Köszönöm!

Boki | 2011-09-29 09:32 man200 részére

Sziasztok!

nekem is egy 2009. évjáratú 2.2 D TE plus hatosom van, a 40.000 km-es szervízen jelezték, hogy egy picit megnyúlt a vezérműlánc. Garanciában cserélték kb. 1 hete, most minden OK!

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:28 szombathely részére

A főoldalon ezt az akciónkat hirdetjük. Minden szükséges alkatrészt cserélve 130e Ft körül alakul.

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:25 man200 részére

Mindössze annyi igaz a dologból, hogy utólag jónéhány autót programoznunk kell/kellett, hogy a motorvezérlő elektronika felismerhesse az esetleges lánc nyúlást. Az első példányokon még ilyen képesség nélküli PCM-ek kerültek az autókba, de szerencsére utólag programozható.

szombathely | 2011-09-28 21:25

Tisztelt mazda-auto!
Érdeklődnék,hogy egy vezérműszij csere az milyen árban van+a a befecskendező korrekciós program?
És ez mennyi idő alatt van meg?
2003.06 havi 2.0 CDH-GT Sport
Köszönöm!

man200 | 2011-09-28 19:41 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm!
2009-es Mazda6 2.2 CD TE Plus vásárlását tervezem. Több helyről hallottam ,hogy a motor vezérműlánccal 40000 km körül gondok vannak. Mi ennek a valóság tartalma? Milyen típushibák vannak? Korróziós gondok mint az elsögenerációsoknál?
Köszönöm válaszát:

mazda-auto.hu | 2011-09-28 14:45 szombathely részére

Megértésedet kérem, de ha a hibát okozó sok lehetőséget szűkíteni lehetne, akkor tudnék árat írni!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó