2025. Május 4. - Mónika
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
szombathely | 2011-09-29 14:44
Tisztelt mazda-auto!
Arra lennék kiváncsi,hogy a vezérműszijnak van valami előjele,hogy cserélni kell?
Köszönöm!
Boki | 2011-09-29 09:32 man200 részére
Sziasztok!
nekem is egy 2009. évjáratú 2.2 D TE plus hatosom van, a 40.000 km-es szervízen jelezték, hogy egy picit megnyúlt a vezérműlánc. Garanciában cserélték kb. 1 hete, most minden OK!
mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:28 szombathely részére
A főoldalon ezt az akciónkat hirdetjük. Minden szükséges alkatrészt cserélve 130e Ft körül alakul.
mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:25 man200 részére
Mindössze annyi igaz a dologból, hogy utólag jónéhány autót programoznunk kell/kellett, hogy a motorvezérlő elektronika felismerhesse az esetleges lánc nyúlást. Az első példányokon még ilyen képesség nélküli PCM-ek kerültek az autókba, de szerencsére utólag programozható.
szombathely | 2011-09-28 21:25
Tisztelt mazda-auto!
Érdeklődnék,hogy egy vezérműszij csere az milyen árban van+a a befecskendező korrekciós program?
És ez mennyi idő alatt van meg?
2003.06 havi 2.0 CDH-GT Sport
Köszönöm!
man200 | 2011-09-28 19:41 mazda-auto.hu részére
Üdvözlöm!
2009-es Mazda6 2.2 CD TE Plus vásárlását tervezem. Több helyről hallottam ,hogy a motor vezérműlánccal 40000 km körül gondok vannak. Mi ennek a valóság tartalma? Milyen típushibák vannak? Korróziós gondok mint az elsögenerációsoknál?
Köszönöm válaszát:
mazda-auto.hu | 2011-09-28 14:45 szombathely részére
Megértésedet kérem, de ha a hibát okozó sok lehetőséget szűkíteni lehetne, akkor tudnék árat írni!
szombathely | 2011-09-28 13:54 mazda-auto.hu részére
Tisztelt mazda-auto!
és ennek a javítása milyen árban van Kb?
Köszönöm
szombathely | 2011-09-28 13:53 mazda-auto.hu részére
Tisztelt mazda-auto!
és ennek a javítása milyen árban van Kb?
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-09-27 16:27 szombathely részére
1.A kuplung lehet szerkezeti hiba, pl. a kinyomócsapágy szorul a nyelestengelyen, de lehet, hogy valamelyik munkahenger sem az igazi már. Az első feltételezés csak a váltó leszerelésével javítható.
2. Általában szervófolyadék hiány miatt van ilyen gond, ami legtöbbször az egyik cső kidörzsölődése miatt van. Ha folyamatosan van elég folyadék, akkor vagy a szivattyúban, vagy a kormányműben lehet általában a hiba. A szivattyút könnyebb kiszerelni.