2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-10-04 08:40

Tisztelt Mazda autó!

Köszönöm a válaszát.

A múltkor írtam, hogy kuplung benyomásakor ciripelő hangot lehet hallani. Nem csapágy hange hanem vékony magas hang. Ez csak meleg motornál van, ha hideg akkor nincs, illetve csak ksi fordulatszámon ciripel, 1000 felett nem.

Ön szerint mi lehet?

kopter | 2011-10-03 17:53 szombathely részére

Köszönöm a választ. Holnap szerintem eljátszom...

szombathely | 2011-10-03 15:06 kopter részére

Szia!
Én is voltam igy!
Vettem egy nagynyomású szivattyú szelepet de nem az volt a gond.
Kiszerelte a szerelőm a magasnyomású szivattyut és elvitte kitisztíttani de még akkor sem volt tökéletes.
Ezután átvitte a porlasztokat is.
A végén tökéletes lett.
Ja és átmosta a tankbol vezető csővet is.
Nekem már annyira szar volt,hogy úgy kellett hazahúzni.
ez az egész játszma 50000Ft ba volt.
A tisztítást Bp IV. Vasvári Pál utca 24-ben csinálták.
Nagyon korrektek.

gulyas_peter | 2011-10-03 11:48

Tisztelt Mazda autó!

Köszönöm a válaszát.

A múltkor írtam, hogy kuplung benyomásakor ciripelő hangot lehet hallani. Nem csapágy hange hanem vékony magas hang. Ez csak meleg motornál van, ha hideg akkor nincs.

Ön szerint mi lehet?

mazda-auto.hu | 2011-10-03 11:03 gulyas_peter részére

Rádió, óra, automata ablak.

mazda-auto.hu | 2011-10-03 11:02 Fulky részére

Nem is neked írtam. Fuzzy kérdezte 3 fórumunkban is ugyanazt.
Gratulálunk az autóhoz!

mazda-auto.hu | 2011-10-03 11:00 kopter részére

Sok minden lehet, de valószínűleg az üzemanyag nyomás nem stabil a nagynyomású ágon.

Fulky | 2011-10-03 10:57 mazda-auto.hu részére

Én 4 napja vásároltam ezt a kocsit, biztos nem én kérdeztem ilyesmit előzőleg, viszont tény, hogy nem olvastam végig az összes hozzászólást, ebben ludas vagyok... Azért köszönöm a segítséged!

gulyas_peter | 2011-10-03 10:55

Tisztelt Mazda-autó!

Ha akkumulátor cserére kerül sor, mit kell újraprogramozni a kocsiban? Értem ezalatt, az automata ablakot stb...

2004 2.0 CDTE

kopter | 2011-10-03 10:29

Üdv Mindenkinek! Problémám merült fel 2002-s cdte autómnál valószínűleg az üzemanyag ellátásban. A tünetek a következők: autó jár (alapjáraton) fogja magát leáll, újra indítom, vagy gond nélkül jár vagy ismét leáll. Következő: autó megy 2500-3000-s fordulaton, lepadlózom és az autó 'befullad' mintha elfogyna az üzemanyag. Visszaengedem a gáz pedált megyünk tovább...vagy leáll. Sem füst, sem korom nem mutatkozik. Van amikor megy az autó normálisan, letaposom, korom is van ahogy kell...
A kipufogó vége annyira forró, hogy nem lehet hozzáérni, már minimális motorjárásnál is !
Motortérben gázolajszűrőt kicseréltem, tankban kitakarítottam.
???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó