2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geszti | 2011-10-11 14:45

sziasztok!

Ha már kupakoknál tartunk.2003 benzin 2.0-hoz kellene nekem a kormánykerék burkolatra kupak, azt hiszem 3db van, nekem 2 hiányzik, könnyen lepattant, valószínű előző tulajnál, de már nálam is kiesett véletlen odaért a slusszkulcs és ennek hatására. ha vásárolható, akkor vennék pótdarabokat is.

mazda-auto.hu | 2011-10-11 14:43 gulyas_peter részére

2570 Ft a kupak. Lehet kissé korrigálni az alapjáratot, de először műszeres diagnosztika szükséges.

gulyas_peter | 2011-10-11 10:55 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Alufelni kupak: átmérő 5.5 cm magaság 10mm.

A kocsi 2004.05. évjáratú.

Lenne még egy kérdésem:

Mennyi a normál alapjárati fordulatszáma a mzda 6osoknak? 2004. 2.0. CDTE

Nekem olyan 800 körül van, de eléggé remeg a kocsi. Lehet esetleg a fordulatszámon emelni 850-900 körülire? ott nem remeg a kocsi.

mazda-auto.hu | 2011-10-11 09:03 LaszloM6 részére

Igen, egy kapcsolós övcsattal és egy visszajelző fénnyel meg lehet oldani, de hogy ugyanaz a műszerfali lámpa jelezze mint a másikat, az már nem egyszerű.

mazda-auto.hu | 2011-10-11 08:59 gulyas_peter részére

Általában rendelhető. Évjárat?

LaszloM6 | 2011-10-10 20:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ.
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy az én mazdámban még nincs a jobb 1ben biztonsági öv visszajelző. Ezt utólag be lehet szerelni?

gulyas_peter | 2011-10-10 19:34

Azt még elfelejtettem írni, hogy 16"-os a felni.

gulyas_peter | 2011-10-10 19:30

Tisztelt Mazda-autó!

Gyári mazda alufelnihez keresek a közepén levő műanyag kupakot, amin mazda jel van.

Van Önöknek ilyen és ha igen, akkor mennyibe kerül?

mazda-auto.hu | 2011-10-10 10:53 szab8814 részére

Ilyen nagymértékű hirtelen teljesítmény csökkenést dízel esetében elsősorban henger tömítetlenség pl. befecskendező fellazulás, befecskendező működés probléma, üzemanyag rendszer dugulás okozhat, így látatlanban-hallatlanban.

szab8814 | 2011-10-10 10:20

A hetvegen az a furcsa jelenseg tortent, hogy kigyorsitaskor, 2500-3000 koruli fordulatig huz a motor aztan megtorpan es elkezd lassulni pedig a gazpedalt folyamatosan nyomom tehat tovabb kene gyorsulnia. Emellett foleg alapjaraton csunya csorgo hangja is van ill. alapvetoen is rosszabb a teljesitmenye mostanaban. Uzemanyagszurot cserelek minden olajcserenel (10-12ekm). Van esetleg tippetek mi okozhatja a problemat? Koszonom!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó