2025. Június 16. Hétfő - Jusztin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-29 11:23 ali53 részére

Alvázszám?

ali53 | 2013-04-28 20:46 mazda-auto.hu részére

A szervizben azt mondták, elektromos a gázpedál, emiatt reméltem, csak a kormányra szerelhető kar kell hozzá, meg kábelkészlet, aztán megy is a dolog. Vagy ennyire nem egyszerű?

ali53 | 2013-04-28 16:28

Gyári tempomat beszerelésének mennyi lehet a költsége (anyag+munkadíj)? Vagy a beszerelés házilag is megoldható?

pusi65 | 2013-04-28 07:52

Kedves Mazdások, keresek karburátoros 626-ba (GC) tűszelepet. Írjon, akinek van ötlete. Köszi.

mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:38 Gabor83 részére

A fojtószelep házban. Érdemes az egészet kitakarítani, utána pedig egy "testeléses" alapjárati beállítást végezni.

mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:28 ali53 részére

Létezett gyári tempomat, de jónéhány alkatrész kell hozzá. Utángyártott tempomat is járható út, de az ilyen mechanikus pillangószelep (fojtószelep) esetében nem feltétlenül sikerül összehozni a problémamentes működést.

ali53 | 2013-04-22 23:43

Üdv mindenkinek! Van egy 2001-es 110LE-s GF 626-osom. Lehetséges-e valamilyen módon tempomatot faragni bele? Van-e gyári, vagy utángyártott eszköz hozzá?

Gabor83 | 2013-04-19 17:48 anulu29 részére

youtube-on találtam egy videót a 47-s kódra, ez valóban az anyósülés alatti érzékelő hibáját mutatja. Megpróbálom elsőkörben a csatlakozókat megtisztitani. Más, alapjáraton valami nagyobb terhelésnél (mondjuk klíma kapcsol) beremeg az autó, leesik a fordulat. Szakik az alapjárat állító szelep tisztitását javasolják. Ezt hol találom meg? :)

mazda-auto.hu | 2013-04-19 08:08 foka678 részére

Egy 1984-es autó akár a megvásárlás pillanatában is lehet rejtett hibaként hengerfejes. De ha egy hengerfej fel van újítva, vagy ki van cserélve, akkor gondos bemelegítéses használat esetén semmivel nem fog gyakrabban gátrepedéses, vagy egyéb hibás lenni, mint más autók esetében.

brúgó | 2013-04-18 18:03

Sziasztok! 2002-es évjáratú,2.0 DITD 626-os Mazda (81kW-os) tulajdonosa vagyok. Az elmúlt időban gyakran beadja az izzítás hibakódját. Azt vettem észre, hogy nem gyári izzítórelé van benne. Az izzítógyertyák tökéletesen működnek, ezért a relére gyanakszom. Ha valaki tudja, küldje már el a gyári izzítórelé számát és típusát, mert szerintem ezzel van a hiba. Előre is köszönöm. Üdv. Attila

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó