2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
pubee23 | 2009-01-25 07:34
Csak egy kis segítség: a pollenszűrő nem a kesztyűtartóban / mögött van hanem alatta!!!! Található egy csavar alatta, kilazítani, leszedni a "csíkot" amit fenntartott és ki lehet húzni a pollenszűrőt!
Rostai66 | 2009-01-24 21:00
Üdv!Vásároltam egy 99-es 626-ost,sajnos hátul nincs fék, úgy tűnik beálltak a féknyergek.
Meglehet ezeket javítani,vagy csak a méreg drága új fék a megoldás?
mazda-auto.hu | 2009-01-20 09:14 miko részére
1.Amennyiben ABS-szel szerelt az autó, akkor az egyik kerékjeladótól megy a jel a kilométer órához. Ha nem blokkolásgátlós, akkor a váltó tetején van a jeladó. 2. A pollen vagy aldehid (alvázszám függő) szűrő a kesztyűtartó mögött, egy levehető fedél alatt van.
miko | 2009-01-19 17:20
Üdvözletem Mindenkinek!
Nagyon tetszik a fórum!
Két kérdésem lenne:2002-es 626 2.0 DITD JMZGF kilométer óra megállt.Hol találom az ádót? Második kérdésem :Hol találom a pollenszűrőt(ha,van) Köszöettel.miko Előző laca 117 forumozónak : Korábban ui.autóm volt,és ugyanilyen probléma.A családban csak én tudtam a kormányt tekerni.A fűtőtest könnyen megferrasztmató,de hozzáférni egész napos munka!
mazda-auto.hu | 2009-01-16 08:37 laca117 részére
1.Ebben a 626 kivitelben, ha nincs probléma, akkor is viszonylag nehéz tekerni a kormányt. 2. Minden bizonnyal a fagyálló folyadék csöpög valahonnan (lehet csatlakozás, fűtéscsap, vagy maga a fűtőradiátor is), hacsak nem a fék, vagy kuplung hidraulika folyadék. Mielőbb meg kellene oldani a problémát.
laca117 | 2009-01-15 18:57
JÓ napot.Egy 1989-es 2.0 dieselem van a problémám,hogy a kormányt nagyon nehéz forgatni nem szervós.Az alsó gömbtámasz új,a rudfejek lezsírozva.mi lehet a probléma?másik gondom az utastérbe csepeg valamiféle olaj a műszerfal alól.MI lehet ez?A válaszokat előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-01-12 10:04 brúgó részére
Amennyiben a leömlőtől lefelé jövő (még a függőleges ág) csak cső, akkor egy katalizátoros, ha itt is van egy katalizátor akkor kettő.
brúgó | 2009-01-10 12:28
Miből állapítható meg, hogy egy vagy két katalizátorral szerelt-e az autó? Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-01-10 11:09
A cikkszám eltérése nem feltétlen jelenti azt, hogy egyik alkatrész nem helyettesíthető a másikkal. A turbók között aszerint van különbség, hogy egy, vagy két katalizátorral szerelt-e a 626 DITD.
brúgó | 2009-01-10 10:50
Ez azt jelenti, hogy a 99-es évjáratú motor turbóját nem lehet áttenni a 2002-es évjáratú motorra?
Köszönöm.