2025. Október 26. - Dömötör
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










pubee23 | 2009-01-25 07:34
Csak egy kis segítség: a pollenszűrő nem a kesztyűtartóban / mögött van hanem alatta!!!! Található egy csavar alatta, kilazítani, leszedni a "csíkot" amit fenntartott és ki lehet húzni a pollenszűrőt!
Rostai66 | 2009-01-24 21:00
Üdv!Vásároltam egy 99-es 626-ost,sajnos hátul nincs fék, úgy tűnik beálltak a féknyergek.
Meglehet ezeket javítani,vagy csak a méreg drága új fék a megoldás?
mazda-auto.hu | 2009-01-20 09:14 miko részére
1.Amennyiben ABS-szel szerelt az autó, akkor az egyik kerékjeladótól megy a jel a kilométer órához. Ha nem blokkolásgátlós, akkor a váltó tetején van a jeladó. 2. A pollen vagy aldehid (alvázszám függő) szűrő a kesztyűtartó mögött, egy levehető fedél alatt van.
miko | 2009-01-19 17:20
Üdvözletem Mindenkinek!
Nagyon tetszik a fórum!
Két kérdésem lenne:2002-es 626 2.0 DITD JMZGF kilométer óra megállt.Hol találom az ádót? Második kérdésem :Hol találom a pollenszűrőt(ha,van) Köszöettel.miko Előző laca 117 forumozónak : Korábban ui.autóm volt,és ugyanilyen probléma.A családban csak én tudtam a kormányt tekerni.A fűtőtest könnyen megferrasztmató,de hozzáférni egész napos munka!
mazda-auto.hu | 2009-01-16 08:37 laca117 részére
1.Ebben a 626 kivitelben, ha nincs probléma, akkor is viszonylag nehéz tekerni a kormányt. 2. Minden bizonnyal a fagyálló folyadék csöpög valahonnan (lehet csatlakozás, fűtéscsap, vagy maga a fűtőradiátor is), hacsak nem a fék, vagy kuplung hidraulika folyadék. Mielőbb meg kellene oldani a problémát.
laca117 | 2009-01-15 18:57
JÓ napot.Egy 1989-es 2.0 dieselem van a problémám,hogy a kormányt nagyon nehéz forgatni nem szervós.Az alsó gömbtámasz új,a rudfejek lezsírozva.mi lehet a probléma?másik gondom az utastérbe csepeg valamiféle olaj a műszerfal alól.MI lehet ez?A válaszokat előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-01-12 10:04 brúgó részére
Amennyiben a leömlőtől lefelé jövő (még a függőleges ág) csak cső, akkor egy katalizátoros, ha itt is van egy katalizátor akkor kettő.
brúgó | 2009-01-10 12:28
Miből állapítható meg, hogy egy vagy két katalizátorral szerelt-e az autó? Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-01-10 11:09
A cikkszám eltérése nem feltétlen jelenti azt, hogy egyik alkatrész nem helyettesíthető a másikkal. A turbók között aszerint van különbség, hogy egy, vagy két katalizátorral szerelt-e a 626 DITD.
brúgó | 2009-01-10 10:50
Ez azt jelenti, hogy a 99-es évjáratú motor turbóját nem lehet áttenni a 2002-es évjáratú motorra?
Köszönöm.