2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


laca117 | 2009-02-22 19:46 Sanyika részére

Nekem valami gond van az izzítórelével,mert kb 4 másodpercig izzít csak. Ezért kivan kötve nyomógombra hideg adok neki 10 másodpercet és pöccre indul.Kicsit állítottam az összetartáson (fél menetet)mintha jobb lenne az úttartása az autónak.

éjfélibagoly | 2009-02-22 02:10 ragaszkodó részére

Sziasztok!
Nekem van főtengely ékszíjtárcsám ! A ventillátor gombája az egyvezetékes nagy gomba a termosztátház tetején . Ha az jó akkor a bal fényszóró mögötti csatlakozóban van "elrohadva " a saru azért nem megy a ventillátor !

Sanyika | 2009-02-21 21:07 laca117 részére

Akkor mindegy mert, én meg Pesti. Neked , hogyan izzít az autód, sok kicsit?

laca117 | 2009-02-21 16:26

A hűtő alján lévő gombán nekem sincs semmi vezeték,azt hiszem az enyém is kapcsol ettől függetlenül.Szerintem a töltőfesz.jó talán picit magas 14 körül a jó.A hűtő tetején a gomba a vízszintmagaasságot jelzi,ha alacsony vagy levan szakadva világit a (muzeum)visszajelző.Amúgy én szabolcsi vagyok.

Sanyika | 2009-02-21 12:28 ragaszkodó részére

A Hűtő alján lévő sarun nekem sincs semmi, de nekem bekapcsol a venti KB 80-120 között a felénél kicsit magasabbnál a mutató szerint. nem tudom hogy mi kapcsolja be és hol, de majd egyszer utána nézek.

Sanyika | 2009-02-21 12:26 laca117 részére

Én most cseréltem, szilentet össz 15000Ft környéke volt magamnak csináltam, a gömbfejet nekem megtudod csinálni, mert nincs itthon hegesztőm minden a kettőt kéne , mert rosszak. Nekem is hegesztve van a gömbfej! Merre Fele laksz?

ragaszkodó | 2009-02-20 10:35

Köszi a hozzászólást,de a kérdésem nem volt teljes,mert nem találtam a hűtőn a kapcsolót.A hűtő alján ahol a víz megy a motorba vissza láttam egy sarut,de totál koszos mintha sose lett volna rajta semmi,és vezeték sincs a közelében.A tetején egy másik érzékelő van vékony vezetékkel,de semmi se történik akár testre teszem akár áramot adok rá.Pillanatnyilag a töltőfesz jobban érdekel mert a motorhűtés a tél miatt egy ideig nem fontos.

mazda-auto.hu | 2009-02-20 09:01 ragaszkodó részére

A hűtőventillátor kapcsoló gombája általában a vízhűtőn található.

ragaszkodó | 2009-02-19 23:21

jó estét mindenkinek.1988-as jmzgd alvázszámú 626-os 2000-es diesel a kocsim.Nekem is 2 darabra hullott egy hosszabb úton a főtengelyékszíjtárcsa. Jelenleg össze van heggesztve,de nem fut egyenesen,és eszi a szíjjakat.Melyik bontóban tudtatok venni rá elfogadható áron?A minap cseréltem generátor szénkefét,mert rosszul töltött.Az akku fesz mennyi lehet üzem közben?Nekem ugyanis terhelés nélkül 15-15.2V, teljes terheléssel 14.6V.Nem tudom jó-e a feszültségszabályzóm.Még egy kérdés,nem megy a hűtőventillátor.Hol van a hőfokérzékelője?A biztosítékok jók,szakadást nem látok,de nem kap áramot.Direktbe kötve működik.

laca117 | 2009-02-19 18:30 Sanyika részére

Közben meglett a generátorékszíj elszakadt,meg a főtengelyékszíjtárcsa 2 darba hullott szét.Alig tudtam venni rá bontóba is 8000.A lengőkart kivettem nekem bele volt heggesztve a gömbfej leflexeltem,bele az új 3 helyen megcsíptem és visszaraktam.Egyet el is csesztem mert nagyon felmelegedett és kiolvadt belőle a műanyag.A másodikra már vigyáztam vízzel hűtőttem,nem tudom mennyire szakszerü de nekem jó.Te most cseréltél szilenteket drága volt?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó