2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-02-25 08:52 éjfélibagoly részére
Mivel nincs hibakód és nem fokozatosan gyengült le az autó, ezért elsősorban a vezérlés nem megfelelő állására gondolnánk, vagy esetleg pl. tömítetlen a turbó nyomóági szakasza.
éjfélibagoly | 2009-02-24 20:22
Sziasztok!
Nekem van egy 626 2.0Ditd 111LE autóm. Az autó nagyon nagyon jól ment ,egész addig amíg ídő előtt el nem szakatd a vezérműszíj! A motort szédszedtük,nincs baja hibakód sincs , a turbó is jó, és azóta nem megy rendesen az autó! Közben már kicseréltem a komplett motort mindenestől, és ezzel sem megy úgy az autó ahogy kellene!Tudja-e valaki,hogy ez mitől lehet ?
mazda-auto.hu | 2009-02-24 14:27 Csabi626 részére
Minden bizonnyal ki kell cserélni a hűtősapkát.
Csabi626 | 2009-02-24 13:56
A műszerfali hőmérő mutatója elég stabilan áll 5-10 fokkal a függőleges felett, de még bőven a megfelelő tartományban, és ez előtte is így volt.
Viszont azt megfigyeltem, hogy kihűlt állapotban a vastag gumicsövek "összeszívódnak", és ha ilyenkor lehúzom a sapkaszelep utáni kiegyenlítőtartályba vezető kis gumicsövet, akkor azon a nyíláson keresztül levegőt szív.
Ezután leellenőriztem, hogy a kis gumicső nincs e eldugulva, de az oda-vissza átjárható az oldaltartály felé.
mazda-auto.hu | 2009-02-24 11:39
Amennyiben kikapcsolt klíma mellett áll fenn a jelenség, akkor a következő dolgok lehetnek: alacsony a hűtővíz szint, kopott a vízpumpa lapát, a lerakódásoktól le vannak szűkülve a hűtő és esetleg a vízkör belső járatai, rossz a hűtőmotor kapcsoló gomba.
Beszédes lehet a hiba megtalálásához, hogy egyébként a hűtővíz hőfoka feljebbb emelkedik-e, mint korábban?
Csabi626 | 2009-02-24 11:02
Tisztelt Szakértő, márkatársak!
93-as kiadású 2.5/v6-osomnál megfigyeltem, hogy hosszabb út után (20-30km) jár a hűtőventillátor, és gyakran 5-10 perc is eltelik alapjáraton, mire leáll.
Természetes jelenség e ez, és ha nem, mire utalhat.
A válaszokat előre is köszönöm
mazda-auto.hu | 2009-02-24 08:34 sanya részére
Mazda 626 1990 2,0 16v gyújtógyertya: NGK BKR5E 11S, vagy Nippon Denso K20PR-U11
sanya | 2009-02-24 07:31
Sziasztok!
Megtudnátok nekem mondani, milyen tipusu gyertya kell a mazda 626 (1990) FE3( 2.0 16V) motorba? Esetleg tudtok vslamilyen fajtát ajánlani reális áron?
előre is köszönöm!
Üdv.
ragaszkodó | 2009-02-22 20:09 laca117 részére
A napokban nekem is szórakozott az izzítás,de miután az összes csatit az adagoló környékén lehúzogattam és kontaktsprayval megfújtam,helyrejött.
ragaszkodó | 2009-02-22 19:58
Éjfélibagolynak.Köszi a tippet,holnap vagy holnapután megnézem a gombát meg a sarut,Az ékszíjtárcsa meg érdekelne mert így eszi a szíjat.Magánban is beszélhetnénk róla